Ráno jsem se probudila poměrně brzo. Včera jsem usnula u přemýšlení nad Justinem a dopadlo to tak, že jsem nepotkala rodiče. A dnes jsou znovu v práci. Docela dobrý hele.
Podívala jsem se na mobil a displej ukazoval teprve 6 ráno. Promnula jsem si oči a pomalu jsem se zvedla z postele. Bosa jsem došla do koupelny a podívala jsem se na svůj odraz.
Mám hroznou chuť si jít zaběhat.
Pomyslela jsem si.
Běhám jen občas a hlavne jen na běžícím pásu co máme ve 'sklepě'. On to není sklep, ale je to vlastně posilovna. Často tam chodíme cvičit a vyčistit si hlavu. Vyčistila jsem si zuby a provedla ranní hygienu.V pokoji jsem si ze skříně vytáhla sportovní podprsenku a kraťasy. Z poličky jsem si vytáhla Nike boty a všechno jsem si na sebe obula. Rychle jsem si vytvořila na hlavě culík, který spíš vypadal jako palmička. Do ruky jsem si vzala telefon se sluchátky a potichu jsem došla dolů.
"Ahoj Hailey, kam jdeš tak brzo?" ozval se za námi zády hlas táty.
"ahoj tati, jdu si zaběhat"
"tak běž, já pomalu vyrážím do práce" otočil se zpět ke stolu a napil se kafe.
Odpověděla jsem jen tichým "dobře" a zabouchla jsem dveře.
Pustila jsem si svůj oblíbený playlist, nandala jsem si sluchátka, zkontrolovala jsem hodiny a vyběhla jsem vstříc Los Angeles.
****
Běžím přes hodinu. Cestu už jsem otočila a běžím k domu. Ve chvili, kdy běžím kolem školky a zahledím se na ní, narazím do něčí hrudi a spadnu na zem.
"sakra" zakleju si pro sebe."jsi v pohodě?" zamrzím se, když uslyším jehi hlas. Svůj pohled zaměřím na osobu, do které jsem narazila. "Božemůj" zakleju si pro sebe a vyčerpaně položím hlavu zpět na zem.
"Hailey?" překvapeně se podívá, podá mi ruku a zvedne mě.
"Díky. Co ty tu děláš?" napětí mezi námi by se dalo krájet.
"ehm..jo, šel jsem odvést sourozence do školky. Nemohl jsem moc spát tak jsem se nabídl" uchechtl se.
"taky jsem dnes nemohla moc spát" ještě si opráším rukávy a vytáhnu si mobil a zkontroluju čas.
Už bylo skoro půl osmé.
"nechceš odvést? Jsem tu autem"
"ne to je dobrý, už musím" a co nejrychleji jsem vypadla z toho místa. Sice mám dost času, ale chtěla jsem zmizet.
*****
Zuju si boty a vyběhnu do svého pokoje a rovnou do koupelny. Spocené oblečení hodím do koše na praní a vlezu si do sprchového kouta.
Horké kapku mě trochu uvolní a ja změnim myšlenky. Vlastně ne moc, myšlenky se mi ženou jen okolo Justina.
Nechci ať to takhle máme, chtěla jsem být kamarádka.Ano, něčím mě Justin přitahuje, ale je nemožné, abych byla jeho přítelkyní.
Už jenom z důvodu, že spí každý den s jinou, já jsem jen obyčejná holka a svoje soukromí chci mit pod svým dozorem a znám tu nenávist okolo.Nechci být tou, která ho podle bulváru využívá pro peníze a slávu. Nechci být tou, která je horší nez Selena, nechci být tou, která už si neschová ani, kolik má na svým kontu.
Namydlila jsem si vlasy a tělo a následně jsem veškerou pěnu na svém těle spláchla.
ČTEŠ
Platonická nenávist
FanfictionPlatonická láska. Existuje i platonická nenávist? Tu totiž cítí Elizabeth k samotnému Justinu Bieberovi. Nikdy ho neviděla, nikdy s ním nemluvila, ale přesto ho doslova nenávidí. Smůlu má v tom, že její mladší sestra Harper o něm mluví 24/7. Změní s...