Ona 'arkadaşım' dersin ve SKZ
telefonda konuşuyor gibi yaparken onun için 'sadece bir arkadaş' dediğin bir tiktok trendini denersin.
🌼Bang Chan (방찬)
Dürüst olmak gerekirse, tepkisini yüksek sesle verirdi. Telefonunu "kaldırıp" şakaya başlarken arabada olurdunuz ve o, aniden biriyle telefonda konuşman konusunda şüpheli hissederdi. Ona 'arkadaş' dediğinde nefesi kesilir, elini göğsüne koyardı. Seni güldürmek ve gösteriyi bozmak umuduyla ağlamayı bile denerdi.
"benden ayrılıyor musun?"
🌼Lee Minho (이민호)Minho bir şeyin ortasında olurdu ve ona "arkadaş" dediğin an yerinde donup kalırdı, seni dikkatle izlerdi ve fark ettiğinden emin olurdu. Sen gülümsemeni tutmaya çabalarken Minho hemen koltuğundan kalkar ve mutfak masasından bir mendil alırdı, şakacı bir şekilde sana doğru yürümeye başlardı, ona bu şekilde seslenmeye devam edersen sana mendili yedirtmeye zorlayacağı tehdidinde bulunurdu.
"Ağzına dikkat et yoksa sonunda Hyunjin gibi olursun! Havada kızartılmış(?)!"
🌼Seo Changbin (서창빈)Bir 'arkadaşla' olduğunu söyler söylemez, Changbin bir oyunu kaybettiğinde ya da üyeler tarafından alay edildiğinde yaptığı pişmanlık dolu gülümsemeyle alt dudağını ısırırdı ve sana bakarken burnunun içinden keskin bir şekilde nefes verirdi.
İkiniz de kıkırdamaya başlamadan önce, "Bundan daha iyi olduğumuzu düşünmüştüm .." diye yorum yapardı.