SKZ ile ideal randevu
🌼Bang Chan (방찬)
Chan her şeye hazır bir adam. Ama seninle yapmayı en çok sevdiği şey, sadece sarılıp film izlemek olurdu. Alabileceği herhangi bir rahatlama veya dinlenme şekli güzeldir ama bunu onunla yapmak için oradaysan daha da iyi olurdu. Sadece aptal romantik komedileri izlemeyi ve seninle yumuşak bir şekilde konuşmayı severdi. İkiniz de arada bir şekerleme yapabilirdiniz ama bu ikiniz için de normaldir.
🌼Lee Minho (이민호)Minho randevularda çok soğukkanlı/rahat olduğundan o kadar ciddi olmayan bir şey yapmayı tercih ederdi. Belki bir parkta futbol oynamak, pikniğe gitmek ya da belki sadece bir film izlemek gibi. Çok sıradan erkek arkadaş şeyleri. Minho esnemeyi bahane ederek kollarını sana saracak tipte bir adam. Gerçekten sevimsiz şeyler ama tatlı.
🌼Seo Changbin (서창빈)Changbin kendini sana açan randevuları severdi. Bu kulağa tuhaf geliyor ama Changbin oldukça kapalı olabilir, bu yüzden sessiz randevuları tercih ederdi. Planetaryum* gezileri, gün batımını izlemek veya yıldızları izlemek gibi. Normalde konuşmayacağı şeyler hakkında seninle kolayca konuşabileceği bir randevu olmalıdır. Seni yakın tutabileceği bir şey oldukça sorun olmazdı ve ikiniz de güzel bir şeye bakarken hava alırdınız.