en yakın arkadaşın SKZ
🌼Bang Chan (방찬)
-Ahh ne baba ama
-Onsuz hayatta kalamayacağını düşünür. (kısmen doğru)
-Ama bu iyi çünkü yemek yemeye gittiğinizde hesabı o öder.
-BU SENİN ÖDEMEKTEN KAÇTIĞIN ANLAMINA GELMİYOR, sadece o, konu hesap ödemeye gelince tam bir FLASH olur.
"Hey, hadi hesabı paylaş-"
"Ben çoktan ödedim."
"nE- NE DEMEK ÖDEDİM, SADECE BİR SANİYE BAŞKA TARAFA BAKTIM!"-Ebeveyninin konuşmasını dinliyormuşsun gibi hissettirse de harika tavsiyeler verir ve en sonunda hepsi işine yarar.
-Chan muhtemelen yılbaşı ve doğum günlerin için telefonunda (senin) avmlerde görüp de hoşuna giden şeylerin listesini tutar
"CHAN UZUN ZAMANDIR BUNU İSYORDUM, TANRIM!"
"ya, geçen yıl birkaç saniye buna baktığını gördüğümü hatırladım."-Woojin gittiğinden beri üyeler için senden yardım alır.
"S-S-S/A, lütfen buraya gel, Felix şu an tavanda...."
"Oraya nasıl çıktı???"
"Sordum ve dediği tek şey 'irade gücü' "
🌼Lee Minho (이민호)-Her zaman kıyafetlerini çalarsın.
"ya! hey!! eğer bir kez daha en sevdiğim tişörtümü çalarsan köpeğini çalarım!!"
"HEY TU CLOSET ES MI CLOSET (senin kıyafetlerin benim kıyafetlerimdir)."
"O KONUŞTUĞUN SAÇMA SAPAN DİLİNİ BEN KONUŞAMIYORUM."-İnsanlar sizin gizlice birbirinizden nefret edip etmediğinizi merak ederler ama bunu itiraf etmekten korkarlar.
"Ah, biz korkmuyoruz . Minho, senden nefret ediyorum"
"Öyle mi? Peki, cheesecake'ini yedim."
"NE YAPTIN, ONU SAKLAMIŞTIM!"
"Neden yediğimi sanıyorsun?"-90% sert sevgi 10% soft sevgi.
-Seni iki şekilde neşelendirir/teşvik eder:
"hadi S/A, ben sana inanıyorum!! Bu test için çok hazırlandın, bu yüzden eminim ki başaracaksın!" (minho aynı zamanda elini tutup sıkar)-Ya da
"S/A BU SINAVIN SENİ KORKUTMASINA İZİN Mİ VERİYORSUN??? BU KADAR BASİT BİR SINAVI GEÇEMEYECEK MİSİN???? SINAVA ÇALIŞTIŞINI SÖYLEDİN DİYE HATIRLIYORUM, HUH." (minho aynı zamanda omzunu tutup sallar)