onu beklenmedik bir anda öptüğünde SKZ;
🌼Bang Chan (방찬)
En son performansları hakkında herkesle konuşurken çok heyecanlı olurdu, genişçe gülümserdi, gözleri parlardı, tüm bu coşkuyu paylaşmadan edemezdin.
Aniden bu konuda bir şeyler yapma dürtüsü hissederdin, bu yüzden oturduğun yerden fırlardın ve kollarını boynuna dolardın, diğerlerinin önünde onu sevgiyle öperdin, konuşmasını kısa keserdin.
Geri çekilip Chan'ı şok ve kafası karışmış halde bıraktığında herkesin nefesi kesilirdi, tezahürat ve alkışlamaya başlarlardı.
"Ne... Az önce ne oldu?" diye sorardı sana bakarak.
Yanaklarının sevimli bir pembe tonuna dönmeye başlamasına ve (senin) kollarını çabucak çözmeye başlamasına kıkırdardın, kendi utancını gizlemek için odadan kaçardın.
🌼Lee Minho (이민호)
Dizüstü bilgisayarını elinden alırdın ve kucağına oturarak gözlerinin içine bakardın.
"N-ne?" diye sorardı ellerini yavaşça beline koyarak. Bu oldukça samimi bir pozisyon olurdu ve niyetinin ne olduğu hakkında hiçbir fikri olmazdı.
Dudaklarından burnuna kadar her yerine öpücüklerle saldırmadan önce (onun) yanaklarını ellerinin arasına alırdın.
"Tanrım! Y/N, ne yapıyorsun?" sen durduğunda gülmeden edemezdi.
"Sana hak ettiğin aşkı veriyorum," derdin kararlı bir şekilde, onu bir kez daha güldürerek.
"Öyle mi?" diye sorardı kaşlarını kaldırarak. "Pekala o zaman," diye devam ederdi, seni kanepeye iterken. "Sana borcumu ödeyeyim."
🌼Seo Changbin (서창빈)
O sana aynı soruları tekrar tekrar anlatırken sen ona bakmaya devam ederdin ama onun yan profili tarafından dikkatin dağılmaya devam ettiği için dinlemeye odaklanamazdın.
"Changbin?" ona seslenirdin.
"Evet?" sana bakmak için arkasını dönerdi ve sen bu fırsatı ondan bir öpücük çalmak için kullanırdın, bu da onu anında kırmızıya çevirirdi.
"Aman tanrım Y/N, bunu bana tekrar yapamazsın!" derdi, neredeyse sandalyesinden düşerdi.
"Neden olmasın? Sen benim erkek arkadaşımsın, değil mi?"
"Şey, evet ama..." iyi bir argüman bulamazdı ve bunun seni durduramayacağını bilirdi. "Biliyor musun unut gitsin!" derdi kitabı geri alarak. "Bir dakikalığına odaklanmayı deneyebilir misin?"
Sakin kalma girişimine kıkırdardın, sert tavrına rağmen her zaman çok çabuk utanırdı ve se elinde olmadan bu konuda onu kızdırırdın.
🌼Hwang Hyunjin (황현진)
Her zaman yakın temas veya buna benzer bir şeyi başlatan kişi o olurdu, bu yüzden ona bunu yaptığınızda fazlasıyla sarsılırdı.