erkek arkadaş jeongin
-Seni çokça güldürür. Çünkü gülüşünü sever.
-Her zaman ilgilidir.
-Küçük bir baş ağrın olduğunda bile etrafta panik bir şekilde koşuşturmaya başlar.
-Hasta olduğunda sana bakar.
-Ya da sadece kendini kötü hisseder.
-Konfor için yaslanabileceğin kayan olur.
-Yaptığın her şeyde seni destekler.
-Huysuz olduğun günlerde sana katlanır. (lol)
-Onun etrafındayken her zaman rahat olabileceğini hatırlatır.
-Onun yanındayken sürekli olarak iyi davranmana ya da model gibi gözükmene gerek yoktur. Ve bu, seni daha da sevmesine neden olur.
-Vakti olduğu zamanlarda seninle dışarı çıkar ve her seferinde yeni şeyler denersiniz
-Birbirinizden asla sıkılmazsınız.
-Her zaman konuşacak konularınız olur. Çoğunlukla farklı farklı konular konuşursunuz ve çok eğlenirsiniz.
-Bazen de sessizce oturursunuz. Ama bu rahatlatıcı bir sessizliktir.
-Temastan çok fazla hoşlandığını düşünmüyorum. Ama her zaman senin için soft olur.
-Çokça sarılır, yanak veya alnından öper.
-Sonrasında abilerinin onunla dalga geçmesi pek umrunda olmaz.
-Tek istediği yapabildiği kadarıyla seninle vakit geçirmektir.
-Ayrıca video oyunları oynar ya da filmler izlersiniz.
-Bazen sakince oturup sıcak çaylarınızı içerken gelecek hakkında konuşursunuz.
-Ve şaşırtıcı bir şekilde seni kendi geleceğinde hayal ettiğini söyler. Sonuç olarak seni ruh eşi olarak görür.
-Onu en çok anlayan kişinin sen olduğunu hisseder.
-Seninleyken hep iyi hisseder.
-Seni çok sever ve hep sevecektir.
-Onun gözünde en güzel insan senindir ve ne yaparsan yap seni hep tanrı/tanrıça gibi görür.
-Bazı zamanlar yatağında uzanır ve seni hak etmek için ne yaptığını düşünür. Seninle olduğu için çok minnettar olur.
-Seni gerçekten çok sever.
╰(*'︶'*)╯♡çeviri yapılan tumblr hesabı; hoe9for9kpop