Hoş geldiniz!Herkese keyifli okumalar dilerim.
Oylamayı unutmayalım lütfen ^^
Instagram/ilkimzzz
🎧
4. OKYANUS GÖZLER
Billie Eillish, Ocean Eyes
Anonsunu yaptıktan sonra müzik hocalarının oturduğu locaya geçti. Ben de yanımda duran suyu elime alıp açtım ve içmeye başladım. Dikkatle baktığımda Erhan Tekin'in de locada olduğunu dördüm. Anlık içtiğim su boğazıma kaçtı ve öksürdüm. Ne zamandır buradaydı acaba? Dinlemiş miydi hepimizi?
Şunu anlamış oldum ki kimlerin seçileceğini beklemek, şarkı söylemekten daha zordu. Ayağa kalkıp Selin ve Cüneyt'in yanına ilerledim. Onlar da bana doğru geliyorlardı. Yanıma gelince biri bir taraftan, diğeri de öbür taraftan sarıldılar.
"Harikaydın Nazan." Cüneyt gözlerimin içine gururla baktı.
"Kızım sen başka şarkı söylemeyecek miydin ya!? Sil Baştan nereden çıktı? Karşıma geçip şaşkın gözlerle baktı bana.
"Son anda karar değiştirdim."
"Neden? Sen planlı birisin."
"Birinci olmam gerekiyordu ve bu şarkıyla olabileceğimi düşündüm."
"Bence birinci olursun da, bu anlık gelen hırs niye onu anlamadım." Gözlerini kıstı ve düşünceli bir şekilde yüzüme baktı.
"O yakışıklı çocuğu geçmek için değil mi?"
"Kim o ya?" Cüneyt kaşları çatık bir halde sorduğunda ona değil, Selin'e yanıt verdim.
"Benim amacım en başından beri birinci olmaktı zaten ama öbür şarkıyı söyleseydim onun beni geçme ihtimali daha fazla olurdu. İhtimalleri sevmem, ben de imkansızlaştırmak istedim."
"Helal yani, ne diyelim. Hakkını verdin şarkının." Cüneyt destek verdiğinde yüzümdeki gülümseme canlandı.
"Katılıyorum. Nadiren iyi söylerler bu şarkıyı; ve arkadaşım, sen birinci olacaksın. Hem bugünki on kişi içinden hem de yarınki üç kişi içinden."
"Yarın söyleyeceğin şarkıyı seçtin mi?"
"Aklımda bazı şarkılar var ama son ana kadar seçebileceğimi düşünmüyorum. Gereksiz yere kendimi zorlayıp risk almak saçma olur fakat karşımdakiler bayağı iyi bir performans gösterirlerse ben de ona göre seçerim şarkımı."
"Adele söyleyip ortalığı inleteceksin diye korkmuyor değilim." Selin şakayla karışık konuştuğunda ciddiyetle cevap verdim.
"Neden olmasın, bakarız." Göz kırptım.
"Nazan bugün bir, yarın iki gözlerini fazla korkutma rakiplerinin." Selin'in hakkını yiyemem, iyi gaz veriyordu. Motivasyon koçum olurdu kendisi.
"O değil de yakışıklının sevgilisi bayağı şov yaptı."
"Kim, kim?" Cüneyt olaya sürekli kim diye giriş yaptığında sırıtıyordum. Selin gözlerini devirip sıkılmış bir nefes verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TROUVAILLE
Teen FictionTrouvaille. Fransızca bir sözcüktür, dilimizde tam manası ile karşılığı yoktur. Anlamı ise; şans eseri, tesadüfen çok güzel bir şey keşfetmektir. Bu kelimenin direkt açıklaması yok belki fakat hayattaki karşılığını merak ediyorsanız gelin Nazan'ın...