Hoş geldiniz!Umarım beğenirsiniz, herkese iyi okumalar. Oylamayı unutmayalım :)
Instagram/ilkimzzz
🎧
7. BENİMKİ
Yalın, Benimki
Ne yapacağını bilemez bir şekilde bana bakıyordu Selin. Sorun şuydu ki, ben de ne yapacağımı bilmiyordum. Hemen etrafta gezdirdim gözlerimi ve okul duvarının arkasında kalan boşluğu görünce Selin'i de kolundan tutarak oraya doğru çektim. Boylarımız uzundu bu yüzden dışarıdan dikkatlice bakan birinin bizi görmemesi imkansız olurdu. Fakat saklanabileceğimiz başka bir yer de yoktu.
Siren sesleri artık çok yakındı. Selin'e dönüp fısıldadım.
"Şu çocukların numarasını aldın mı?"
"Aldım birininkini ama hangisi bilmiyorum."
"Tamam fark etmez," Deyip cebimden telefonumu çıkarıp Selin'e uzattım. "Yaz hemen ve kaydet."
Numarayı hızlıca tuşladı ardından bana döndü, "Nasıl kaydedeyim?"
"Şu anki derdimiz bu mu sence!? Yaz bir şey işte. A, B, C filan, ne bileyim."
"Çok yaratıcısın." Dedi ve tuşlara tekrar basmaya başladı.
"Şu durumda elimden bu kadarı geliyor." Gözlerimi devirdim.
"Kendine gel, sen Nazan'sın. Ancak Vampir olsan bu kadar soğuk olabilirdin."
Vampir dedi ve aklım kaydı. Kaymamalıydı. Ne alakaydı?
"Al hadi." Telefonu uzattı.
Ekrana baktım.
Tekrar baktım.
Yine ve yine...
Bu. Kız. Beni. Sınıyordu.
Benimki de neydi? Dalga geçiyor olmalıydı. Kaydetme biçimine hayran kalmıştım.
Dümdüz suratına baktım.
"Böceğim, oyalanmasana. Hadi."
"Ben göstereceğim sana oyalanmayı." Diye mırıldandım.
Hemen Whatsapp'a girdim ve sohbeti açtım. Selin de iyice kafasını soktu ekrana.
Neredesiniz siz? Kolejin önünde bekliyoruz ama kimse yok. Ayrıca siren sesleri de duyulmaya başladı.
Benimki: Hangi kolej?
Hangi kolej olacak? Yıldızlar Koleji.
Benimki: Size Yıldızlar Koleji demedik, kolej dedik.
Kafasını ekranla bütünleştiren yanımdaki kızdan kısık sesli bir inleme yükseldi.
"Ne!?" benim tepkim de aynısıydı. Tuşları ezerek yazdım.
Saçmalamayın, zaten buraya sizin aklınızla geldik. Pişman etmeyin. Neredesiniz?
Benimki: Sakin.
Benimki: Ne taraftasınız?
Öndeyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TROUVAILLE
Teen FictionTrouvaille. Fransızca bir sözcüktür, dilimizde tam manası ile karşılığı yoktur. Anlamı ise; şans eseri, tesadüfen çok güzel bir şey keşfetmektir. Bu kelimenin direkt açıklaması yok belki fakat hayattaki karşılığını merak ediyorsanız gelin Nazan'ın...