Co mám dělat? Kam mám utíkat? Hlavou se mi honí miliony otázek. Zadívám se na les. Třeba jsou všechny odpovědi na mé otázky právě tam. Možná, že bych se tam měla jít podívat.
Vezmu si všechny zbraně a do batohu sbalím zápalky, provaz, drát, jídlo, láhev s vodou a další potřebné věci.
V lese panuje přítmí a slunce tu tolik nepálí, takže se mi jde dobře. Sem tam nějaký reprozob zavolá moje jméno, ale na to už jsem zvyklá z her.
Tvůrci se mě nejspíš snaží vyděsit. Jakoby mi říkali, ať se vrátím. Zní výstřely z děla a na obloze se promítají jména mrtvých splátců.
Bum! Dvacet dva... Bum! Dvacet tři. Pak nastane ticho. Zmizí i obličej splátkyně z dvanáctky. Sebe jsem jako jedinou na obloze neviděla.
Bum! Cože? Dvacet čtyři výstřelů? Ale já žiju!
Nevšímám si toho a jdu dál. Začíná se pomalu stmívat. Najdu si pěkné místo mezi stromy a položím tam svůj spací pytel. Sbírám nějaké dříví pro rozdělání ohně. Nahážu ho na hromadu a škrtnu zápalkou.
Konečně teplo. Oheň vesele praská a já sedím na měkkém spacáku a ohřívám si ruce, protože teď už se nemusím bát, že mě uvidí ostatní splátci. Vytahuji z batohu jablko a jím.
Najednou se ozve zlostné zasyčení. Sakra! Hasím oheň, aby mě nebylo vidět, ale čím víc se snažím, tím je to horší. Ale proč!?
Cítím, že ta syčící věc se přibližuje. Po zádech mi přeběhne mráz. Nemám odvahu se otočit, jen tak sedím, neschopná pohybu. Hašení ohně jsem vzdala.
Prásk! Něco kolem mě proletí a přistane v ohni. Ten se okamžitě rozhoří a plameny, sahající několik metrů do vzduchu, mi ožehnou rameno. Zasyčím bolestí a ustoupím od ohně.
Dnes umřu. Musím odtud zmizet. Ze zoufalství beru batoh a spacák a pokouším se vyšplhat na strom. Tam mě to snad nechá na pokoji.
Svírám kmen stromu, chytám se větví a pomalu se posunuji nahoru. Každá sekunda teď může být otázkou života a smrti.
Vysoukám se na jednu z vyšších větví, zalezu si do spacáku a snažím se spát. Pokouším se u toho nedívat dolů. Nechci vidět, co mě pronásleduje. I když se to nejdřív zdálo nemožné, po chvíli se mi podaří usnout.
ČTEŠ
Hunger games: Run or die
FanfictionHodně krátká povídka o Hunger games. O čem budou čtvrté čtvrtohry? Nebo spíš... co bude po nich?