SDS :)

77 6 0
                                    

Feridenin anlatımı ;

" Her zamanki gibi kıyıda köşede kaldık defne" diye sinirle konuştum..

Bana sinirli bakıslar attı.Okul balosuna seçilmemek de ne ? Sadece seçilen kisilermismişmiş...hıh..

Defne konusmaya başladı :

– Bizde mimi-1 ile mimi-2 isek o okul balosunu bizide seçicekler

( yazar: bu arada mimi defne ile feride icin kardeslik demek ikisi kendi aralarinda birbirlerine mimi diyorlar )

+ "Benim daha iyi bir fikrim var yürü gidiyosss defnee " diyerek kahkaha attım..

– tuvalete mi gidiyoz ?

+ Hıhım..

******

Bana meraklı bakıslar atan defneye göz kırpıp sırıttım. Kimse var mı diyerek tuvaletleri yokladım. Kimsenin olmadığından emin olunca gülme krizine girdim. " Ya catlatma insanı söyle " diyen defneye bakıp gülerek başımı tamam anlamında salladım . Tam ağzımı açmıştım ki adım sesleri ve kahkaha sesleri duyunca

Defne yi tuvaletlerin birine itip bende girdikten sonra kapıyı kapattım..

Aylin le kübra nın sesini duyunca ağzım açık bir şekilde eliyle ağzını kapatmış gülen defnenin omzuna vurdum.

Bana gözlerini kısıp dil çıkarınca Aylin ve kübranın konuşmasını dinlemeye basladım.

  – Seçilemedi gerizekalılar hahahahhaha

   + ayyy eziklerr

   – şu feride denen çirkin kız anca Ahmet Hocanın yanında dolaşıyo. Yağci pislik.

  +  hele şu dört göz olan salak kız ! Neydi adı ya ?

   – Feridenin yapışık ikizi Defne

   – Aptal ikizler ahahahahha

   + hadi yürü sınıfa gidelim

    –  sen git ben bi tuvalete gircem

    – Ok byssss

Yumruk yaptım elimi ve fısıltıyla defne ye

" ben bu kızın saçını başını yolarım " dedim.

Defne de düşünceli bir şekilde sadece başını salladı . Heyooo bak yine sustu. Off.

Çalınan kapıyla defne de bende gözlerimizi pörtleterek baktık. " Kimse varmııığğ " diyen Kübranın sesiyle cin carpmışa döndük.

Defne nin anlatımı ;

Hemen elimle kapıyı dolu anlamında icerden tıktıkladım. Ardından kapının kapanış sesi duyuldu.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes verdim.

Sessizce kapıyı açıp dışarı çıktım. Hala orda malak gibi duran Feride yi kolundan tutup çektim . Yere yapısıyodu. Birden son gücümle " ahahahahhahahahahhahahah " diye kahkaha attım ve  açılan kapi sesiyle Ferideyle son sürat sınıfa koştuk.

  O gıcıklara göstericektik ama sonra , şuan daha önemli işlerimiz vardı. Feride ye fikrin dedigimde sırıtarak " çatla "  dedi.

Ona dil çıkardım. " Öf tamam be getir kulağını " diye söylenince güldüm. Anlattığı şeyle sinsice sırıttım. İçimdeki hırs nefs hanım

    Nihahahahhahahahahhahahah kahkahaları atıyordu.

     Feride ye " bugün sizdeyim " dedim.

Gülümsedi . Sınıfa giren matematik öğretmenini görünce tüm vücudumu ağlama hissi kapladı. Duygu dram hanım

içimde böğürerek ağlıyordu..

Önümdeki kişi arkasını dönüp " matematik dersine bayılıyorummmm " deyince ona gözlerimi pörtleterek baktım ve yüzümü buruşturdum. Iykk (!)

    Kollarımı sıraya koyup üstünede kafamı koyup " ayyy mitimitik dirsine biyiliyirim " diye fısıldayarak sinirle öndeki kıza baktım. Çoktan önüne dönmüs bile . Öğretmenin " Kafadan sıranızı kaldırın " demesiyle öldürücü bakışlarımı tahtaya attım.

  Feride de bana " tahta eridi defne " diye fısıldadı. Feride ye 'Hıh ben sana türkçede gösteririm ' bakışı atınca göz devirdi ve önüne döndü . Peh kafanızı sıradan kaldırınmış. Beni elestirenleri genelde sallarım ama bana ' matematik cok kolay yaaaa ' diyen insana pıçağı takarım.

*******

Tenefüs zilinin alnından öpesim var. Ama çok açım kantine gitmem gerek (!)

Feride nerde ya ! Git bırak zaten arkadaşını , kardeşin ne çekiyo burda matematikten düşünme , hıh.

"Kantin nerdeydi yaa" diye mırıldandım.

Aclıktan beynimi mi yuttum acaba .

Ne saçmalıyorum ben ya !

Sürünerek kimsesizler misali kantine girdim. İçimdeki sevgi dürtüsü ' feride acıkmış olabilir , ona bisey almıycakmısın ' diye mırıldanınca " tabi " dedim. Yanımdaki kız da " o zaman çıkışta görüşürüz " dedi. Höstt noluyo ya ?! 

-Cidden şuracıkta höngürdeyerek ağlayabilirim -.

İçimdeki can dervis bana
Aferin defne bi bu eksikti  diye söylenince ona yavru kedi bakışı attım. Iyy yok ya bu olmadı , sevmem ben kedileri .  kuşumu yemişlerdi. Feride ise buna gülmüştü . İcimden feride ye dil çıkarıp ,

2 tost 2 ayran aldım. 'Bizi bekle sınıf sana geliyozzz ' diye bağımamak için kendimi zor tuttum !

    Feride nin anlatımı ;

  " hadi defne uyaaann , öğretmen gelir birazdan " diye bağırdım. Defne elinde yiyeceklerle gelmişti ve yemeğini yiyip sırada uyumuştu. Oyy canım yaa banada almış .

    – defne uyan artık ,su  dökücem ama

     + bıyrak uyuymak istiyyoyymmm yaaag

    

       –" sen bilirsin defne ben uyarımı yaptım " diyerek su şişesinden damlacıklar döktüm yüzüne , pes yani uyanır insan ! Tek care olarak burnunu sıktım. Sıçryarak uyandı ve beni gıdıklamaya basladı.

     

       "ahhahahahahhağahahahahahahhahahahha ,  imdağğtttt , insanlıkkk yardım ediiin " diye bağırınca hunharca sırıttı ve bıraktı.

Çıkış zilinin çalmasıyla sıraya oturduk. Beklemeye karar verdik çünkü bir "merdivende pestil" vakasına daha bulaşmak istemiyorum. Birkaç dkka sonra merdivenlere geldik ve yavasça inmeye başladık. Taaa kii Defne şaaakkk diye yere yapışana kadar !!?!?? Hunharca gülmeye başladım . Defne de anırarak gülmeye başlayınca saşkınlıkla ona baktım. Dengesizliğin tescilli kanıtı tam karşımda

Hayır yere yapışınca gülen insan niye bazen ölümüne soğuk oluyo ki

  Defne ayağa kalktıktan sonra servise doğru ilerledik ."  Daha bizim eve gidip plana hazırlanıcaz " diyerek sırıttım.Elimi tutup  Sevgi damarımı sevgi damarının üstüne getirerek elimi sıktı . " SDS yani Sevgi Damarı Selamlasması " diye mırıldandı.Sonsuza dek dostum olarak kalacaktı. Sonsuza Dek ! :)

Yazarlarınızdan Not

Yeni bölümü aksam vakit bulursam yayınlayabiliriz . Hepinizi çok seviyoruz.

İyiki varsınız . İyi veya kötü yorumlarınızı mutlaka bekliyoruz. Hmm bakın altını çiziyorum :D Mutlaka (!)

Elindeki KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin