Nalej pravdy, nalej vína

271 18 2
                                    


@konex: Počul som, že si v Prahe. Mohli by sme sa prosím stretnúť.

@me: Prepáč, ale som tu len na pár dní.

@konex: Chcem ti niečo povedať odkedy si odišla no nemal som na to doteraz odvahu...

@me: Mal si na to dosť času

@konex: Prosím. Mohli by sme skočiť na večeru?

@me: Ja neviem. Povedz kedy?

@konex: Pozajtra? Okolo 7?

@me: Fajn. Ale len jedna večera. Nič viac.


,,Zajtra idem s Danielom na večeru. Vraj mi musí povedať niečo strašne dôležité'' oznámila som Tomášovi, ktorý sa práve vrátil s hotelovej sprchy. Sadol si na posteľ k mojím nohám a pozrel sa na mňa.

,,Fajn. Asi ho žere svědomí'' zobral do ruky ovládač a pustil telku. Obliekol si tričko a ľahol si vedľa mňa.

,,Čo si pozrieme?'' opýtal sa a natiahol sa po misku s chipsami.

,,Rychle a zběsile nebo Jak žijí Jonesovi?'' otočil sa smerom ku mne a podal mi ovládač. Vybrala som ako žijú Jonesovci a dala som hlavu na Tokyho rameno. Zakryla som nás perinou a do úst som si napchala chipsy.

Celý film sme sa obaja neskutočne smiali na každej scénke. Po dopozeraní sme si pustili Pelíšky a potom Hry o život.

,,Haymitch je sexi'' povedala som po skončení prvej časti.

,,Proč? Vždyť je to starý alkoholik'' hnusne som sa na neho pozrela a buchla som ho do ramena.

,,Nie je. On je presne taký ten sugar daddy'' predniesla som.

,,Znám i krásnějších'' prstom ukázal na seba a zasmial sa. 

,,Jasné. Ty si ten najkrajší muž akého poznám'' dala som pusu na líčko a on si sadol naspäť. Rozprávali sme sa ešte pár minút ale potom sme obaja zaspali.


Ráno sme sa zúčastnili asi toho najsmutnejšieho pohrebu aký existuje a celá uplakaná som absolvovala oslavu Domčinej 30-ky. 

,,To je tvoje?'' opýtala som sa Zoota, ktorý prišiel s kočíkom.

,,Ano. Seznam se s Karin'' vybral nádherné dieťa a podal mi ho na ruky. 

,,Bože je strašne zlatá'' hojdala som jemne na rukách malú Karin a usmievala som sa. Po krátkej konverzácii som išla za Js-om a hrala som sa z ich dcérou. Chvíľu som sedela pri Viktorovi a malej Viktorke a samozrejme som nemohla vynechať Kokyho bábätko a Jimmyho dcéru. Za dva roky sa toho veľa zmenilo. Polovica labelu už má deti, ostatní majú priateľky, snúbenice, psy a iné tvory. Slobodní už sú iba Jakub s Nikom, a Tomáš, ale ten má ešte čas. 

Objednala som si taxík a odišla som do Prahy. Vystúpila som pred hotelom a v kabelke som začala hľadať kartu. Našťastie som ju našla a odomkla som izbu. Prezliekla som sa a odlíčila som si make-up. Behom hodiny som upadla do veľmi tvrdého spánku a zobudila som sa až na druhý deň okolo jednej. 

Deň sa vliekol a blížila sa siedma hodina večer. Hodila som si na seba čierne koženú sukňu, bielu košeľu a čierne podpätky. Do kabelky som si hodila mobil, kartu a peňaženku. Presne 7:00 som stála pred hotelom a čakala. Asi o päť minút sa predo mnou objavilo čierne BMW. Daniel ako gentleman vystúpil a chytil mi dvere. Jemne sme sa objali a nastúpila som do auta.

,,Vyzeráš super'' pochválil ma a naštartoval.

,,Ďakujem. Aj ty. Vidím, že máš nové tetovanie'' usmiala som sa a pripútala som sa bezpečnostným pásom.

,,Alex ja...Chcel by som ti niečo povedať'' začal, no nenechala som ho dohovoriť a skočila som mu do reči.

,,Daniel, mal si na to dva skurvené roky. Ja nikdy, počuješ nikdy nezabudnem nato ako si ma podviedol u mňa doma'' slzy sa mi tlačili do očí ale snažila som sa to zakryť.

,,Ja viem. Ale pochop, že som sa bál sa ti po tom všetkom pozrieť do očí'' vyzeral, že sa aj on každú chvíľu rozplače.

,,Prečo si za mnou vtedy neprišiel?'' opýtala som sa na otázku, ktorá ma žrala celý ten čas.

,,Ja som bol na letisku, ale nenabral som odvahu povedať ti ako strašne ťa milujem... Alex pustím ti niečo'' na mobile našiel skladbu s názvom Ďalší deň a stlačil play.


Šepkaj mi do ucha, že ma miluješ
Prosím, aspoň raz
Prosím, prosím aspoň raz
Deň za dňom uteká a ty tomu neujdeš
Nebudeš mať kam, nebu-nebudeš mať kam
Počítam jeden deň za druhým
A čakám že kedy sa vedľa teba prebudím
Kedy sa vedľa teba prebudím
Kedy sa vedľa teba prebudím

Všetko sa pred očami stráca mi
No nie som z toho sklamaný
Ten život bol zábavný
Tak utekali dni za dňami, až prišiel ten posledný
Mávam ti, mávam ti z diaľky
Nevidíš ma, nevadí
Náš život bola párty
Náš život bola párty
Náš život bola párty!


Na konci som sa už musela rozplakať. Netušila som, že naozaj bol na tom debilnom letisku. Keby viem, že tam je možno by bolo všetko inak. Možno by som neodišla do Nórska a bola by som mu odpustila.

,,Alexa odpustíš mi to niekedy?'' spýtal sa a utrel si slzavé oči.

,,Asi áno. Vieš teraz už viem, že si to chcel napraviť'' usmiala som sa a chytila som jeho tvár do dlaní...

PLUTO 2 /w Milion+Where stories live. Discover now