Som presný a zároveň mimo jak Blueface,

208 8 0
                                    

S majiteľom som podpísala cca tri dokumenty a dal mi ďalšie dva kľúče. Jeden pôjde Tomášovi keby sa zabuchnem a aby som mu nemusela chodiť otvárať. Hasan ma čakal v aute. Nastúpila som a naštartovala som. Pripojila som sa na AUX a pustila som In da club. Spievala som si a užívala som si svoju prvú jazdu domov. Zaparkovala som a obaja sme vystúpili. Zobrala som z kufra cestovný kufor, v ktorom bolo oblečenie a tenisky. Hasan zobral dve krabice a odomkla som vchodové dvere. 

,,Bože trasú sa mi ruky'' snažila som sa odomknúť ale triasli sa mi ruky. Napokon sa mi to podarilo a vstúpila som dnu. Pepa ma nasledoval a zavrel za nami dvere. 

,,Je to tady hezký'' skonštatoval a prišiel bližšie ku mne. Sadla som si na kuchynský ostrovček a pozrela som sa na neho. 

,,Dáš si víno?'' zoskočila som dole a vytiahla som z kufra víno. Naliala som nám do dvoch pohárov a svoj som na ex vypila. 

V tom na Hasan chytil za rameno a otočil čelom k sebe. Svoje ruky posunul nižšie a chytil ma za boky. Môj dych za zrýchlil a ruky sa triasli.

,,Alex, podívej se mi do očí'' pozrela som sa mu teda do očí a dlho sa nehybne dívala.

,,Víš, když jsi odešla, chtěl jsem za tebou jít. Ale pak jsem si uvědomil, že naše cesty se určitě ještě jednou setkají. A mám pocit, že tě miluji a chci být s tebou do konce života'' chytil moje ruky do tých svojich a začal sa približovať.

,,Ehm, ja musím ísť na záchod'' utiekla som do kúpeľne a zamkla som za sebou. 

Vytiahla som si zo zadného vrecka mobil a vytočila som Tomáša. Zvonilo to dosť dlho no napokon to zodvihol.

,,Toky, si tam?'' roztrasene som sa spýtala. 

,,Ano, Ale stalo sa něco?'' opýtal sa. Sadla som si na zem a oprela som si hlavu o kachličky. 

,,Nie. Teda vlastne áno. Teda ja neviem. Prišli sme ku mne s Hasanom a on ma chytil za ruky a povedal mi, že ma miluje.'' srdce som mala až niekde na prstoch na nohe. 

,,To teda gratuluji'' povedal nadšene.

,,Nemáš k čomu. Chytila som totálnu paniku a utiekla som'' priznala som.

,,Ty si blbá. Jdi za ním a řekni mu to konečně'' skríkol nasrato Tomáš a zložil ma.

Postavila som sa a chystala som sa urobiť presne to čo mi povedal Tomáš. Rozrazila som dvere a pribehla som za Pepom. 

,,Aj ja ťa milujem'' chytila som ho za krk a pobozkala. Trvalo to veľmi dlho a boli v tom presne tie emócie, ktoré som chcela.

,,Takže jsme oficiálně spolu?'' opýtal sa otázku na ktorú som čakala tri roky. 

,,Vyzerá to tak, že áno'' objala som ho z celej sily a aj on mňa.

Sadli sme si na sedačku a ležali sme na sebe. Každý sme rozmýšľali nad niečím iným. Zrazu niekto zazvonil. Postavila som sa a prebehla som otvoriť. Za dverami stál Tomáš.



,,No čo je?'' vyšla som na chodbu a privrela som za sebou dvere.

,,Omlouvám se, ale chtěl jsem vědět, jak to dopadlo, a nechtěl jsem volat, aby vás to nezrušilo. A řekla jsi mu to?'' vychŕlil na mňa. Stála som bosá na chodbe a držala som kľučku aby som sa nezabuchla.

,,To si zlatý, že si nechcel rušiť. A áno povedala som mu to'' Toky ma následne dlho objímal. Rozlúčili sme sa no mňa napadol ešte ten kľúč.

,,Počkaj, dám ti náhradný kľúč od môjho bytu aby som ti nemusela chodiť otvárať'' z chodby som mu podala kľúč a zavrela som za ním dvere. 



Vrátila som sa do obývačky a s Airpodmi a mobilom som si ľahla späť na Hasana. Zapla som si Spotify a pustila som si Dominika. 

Mix emocí, kouzlo noci, různý drogy, různý holky
Hotelový pokoje, cash do trezoru, late checkout
Mám mix emocí a mix in my cup
Mix in my cup

Z party na party na party, v krvi, I love it
Necejtim face a mý srdce frozen
Smutnej nejsem, ale z mejch očí jde chlad
Koukni na mě, už to dávno nejsem já
Už nejsem ten, kterýho jsi poznala

PLUTO 2 /w Milion+Where stories live. Discover now