Sama v Pardubiciach. Pre niektorých splnený sen, no pre mňa nočná mora. Zhlboka som sa nadýchla a stlačila som kľučku od štúdia. Neisto som pootvorila dvere a začula som hlasy.
,,Kurva, ktorý kokot nevidí nápis ON AIR?'' kričal Karlo a zodvihol sa zo stoličky. V tom momente som vedela, že už nemôžem cúvnuť. Otvorila som dvere dokorán a vkročila som do miestnosti.
,,Alex? Seš to ty?'' otočil sa na mňa Decky a objal ma strašne silno. Môj výraz asi stál za všetky drobné.
,,Áno, som to ja'' jemne som ho objala a odkráčala som rovno do kuchyne. Naliala som si plný pohár medového Jacka. Kopla som to do seba ako vody. Vo dverách stál už aj Karlo a aj Dominik.
,,To už na oběd piješ? Jsem nevěděl, že se z tebe stala alkoholička'' ozval sa slávny Nik Tendo. Hlúpo sa tomu uškrnul a pozeral stále na mňa.
,,Čo pozeráš?'' skríkla som na neho a naliala si ešte jeden. Vypila som to na ex až ma zatriaslo.
,,Holčička nám zůstala nějaká drzá'' oprel sa o linku a provokatívne sa na mňa usmial. Mala som sto chutí vraziť mu.
,,Drž hubu, Dominik'' ešte slušne som odpovedala a sadla som si rovno s celou fľaškou na gauč.
,,Alex, stalo sa niečo? A kde je Kamil?'' prisadol si ku mne Karlo a objal ma okolo ramien.
,,Okrem toho, že nemôžem ísť späť do Nórska lebo som podozrivá z falšovania dokladov a toho, že som sa vyspala s Hasanom a môj brat mi nevedel sám povedať, že sa ide ženiť sa vôbec nič nestalo'' odpila som si riadny glg z horkej tekutiny a oprela som si hlavu o Jurove rameno. Netrvalo dlho a totálne som sa rozrevala.
,,Počkaj, čo si z Hasanom?'' stisol ma pevnejšie a pozrel sa mi do očí.
,,No bola som v Caffetterii a stretla som tam Kuba, Tomáša, Dominika a Hasana. Prisadla som si k nim a chalani odišli. Zostala som tam sama s ním a potom sme išli do štúdia a stalo sa to'' z očí mi začal stekať vodopád. Karlo mi utrel slzy a hladkal ma vo vlasoch.
,,To bude dobré'' utešoval ma.
,,Vôbec to nebude dobré, už nikdy to nebude dobré'' vzlykala som asi 5 minút vkuse pokiaľ som nedostala nápad.
,,Vstávaj'' zodvihla som sa z gauča aj s fľašou a namierila som si to ku dverám.
,,Alexa, kam ideš?'' Juro mierne zvýšil hlas a chytil ma za ruku. Vytrhla som sa mu.
,,Chalani, idete so mnou do klubu?'' zakričala som smerom na chalanov.
,,Takovou příležitost vidět tě na mol si nenechám ujít'' Dominik si zobral bundu a obliekol sa. Nakoniec sme išli všetci štyria, teda ja, Karlo, Dominik a Radek. Lenže okolo obeda nebol otvorený žiaden klub. A tak sme zamierili do večierky a kúpili sme alkohol. Napadlo nás, že pozveme viac ľudí a tak do hodiny boli v štúdiu Tomáš, Jakub, Jickson, Veľký Jakub a veľa kuriev. Slovom veľa myslím okolo 15.
Pribúdali hodiny a aj moja chuť piť sa zvyšovala. Nevedela som čo robím, a ani s kým a kde som. Zodvihla som telefón a zavolala som Pepovi. Nezdvíhal a tak som volala znova a znova. Nakoniec zodvihol a ja som začala:
,,Pepo, prosím ťa dojdi do štúdia'' jazyk sa mi motal a ledva zo mňa vyšla zmyslu plná veta.
,,Kam?'' opýtal sa. Jeho hlas bolo presne to čo som potrebovala počuť.
,,Tam kde nahrávate tie svoje pičoviny. Musím ti niečo povedať'' zrušila som ho a odišla som za ostatnými.
Kopla som do seba Vodku a pokračovala som tanci. Najskôr sama, potom s Tomášom a nakoniec bohužiaľ s Dominikom. Vlastne som skôr robila lap dance alebo ľahký striptíz. Vlnila a krútila som sa okolo neho ako zmyslov zbavená.
Opäť som dostala geniálny nápad a to, že budem tancovať na stole. Lenže ako som chcela na ten stôl vyliezť, uhol sa mi a skončila som na zemi. Všetci zostali ticho a pozreli sa na mňa.
,,Ja som v pohode'' horko-ťažko som sa zodvihla ale mala som stále chuť pokračovať. Snažila som sa tancovať ale bolel ma vrch tela. Zostala som sedieť na gauči a Tomáš mi priniesol vodu.
,,Milujem ťa Tomáško'' pritiahla som ho za mikinu k sebe a vlepila som mu pusu na líce.
,,Ja vím, ja vím'' sadol si ku mne a ako som ho chcela objať strašne ma začalo pichať na hrudi.
,,Au'' sykla som a zodvihla som si tričko.
,,No do píči. Alex toto nevypadá vůbec dobře'' chytil sa za hlavu Tomáš. Zodvihol sa, že ide niekomu volať a po chvíli sa vrátil.
,,Alex, jdeme do nemocnice'' zahlásil.
,,Nie ja nikam nejdem. Ja chcem ešte piť'' ledva som dýchala a Tomáš ma začal dvíhať. Schmatla som do ruky fľašu, ktorú mi násilím vybral z ruky a nechal na stole.
Niesol ma dole po schodoch a ja som cítila bolesť na rebrách. Zišli sme dole a naložil ma do auta. Ležala som vzadu a až po chvíli som si všimla, že šoféruje Hasan. Nemala som už silu reagovať a zaspala som.
Zobudila som sa až na to ako ma Tomáš budí a dvíha zo zadných sedačiek. Zodvihli ma a z jednej strany ma podopieral Hasan a z druhej fešný doktor. Posadili ma na vozík a niesli na röntgen. Pepa mi vyzliekol tričko a držal ma. Obzerala som si jeho detskú tvár a pošepkala som mu:
,,Pepo, milujem ťa, strašne''