Všetko čo robíme hit,

231 15 4
                                    

,,Slečna Hoffmannová máte zlomené tři žebra a zbylé jsou naražené. Předpisem vám léky od bolesti, a do měsíce byste měli být v pořádku. Dám vám i termín na kontrolu'' usmial sa na mňa doktor a ja som len zaspávala a mykalo ma zo strany na stranu.

,,Tak my si ji už vezmeme. A díky'' ani som nezbadala ako ale už ma bral Tomáš do auta. V momente ako som si ľahla do auta som zaspala. 


,,Alexa, vstávej'' budil ma Tomáš. 

,,Au, dopiče'' snažila som sa zodvihnúť no neskutočne ma boleli rebrá. 

,,Lež, já tě vemu nahoru'' pošepkal a tak sme to nejako zvládli až do Tomášovho bytu, ktorý zdieľal momentálne s Dominikom. Položil ma na posteľ a vyzul mi tenisky. Podal mi nejaké lieky a pohár vody. Poslušne som ich prehltla a ľahla som si na chrbát, pretože to inak nešlo. Pomaly som zaspávala a iba som ucítila ako sa posteľ podo mnou prehla. 

Ráno som sa zobudila s obrovskými bolesťami. Iba jednou rukou som drgala do Tokyho nech sa zobudí a povie mi čo sa včera stalo. Po chvíľke sa začal mrviť.

,,Toky, môžeš mi povedať čo sa včera stalo?'' spýtala som sa.

,,Ehm, včera ses opila a chtěla si tančit na stole. Jenže jak si na něj lezla si jebla dolů a tak jsme tě posadili na gauč. No a když si vyhrnula tričko tak si měla modro fialové žebra. Vzali jsme tě s Hasanem do nemocnice a máš tři zlomená žebra a ostatní naražené'' tvárila som sa extrémne previnilo, lebo teraz sa budem musieť všetkým vyhýbať kvôli takej hanbe.

,,A ako je možné, že si to vôbec nepamätám?'' začudovala som sa.

,,Byla si opilá a pod vlivem člověk nevnímá takovou bolest'' usmial sa a pohladkal ma po vlasoch. Potom sa zodvihol, odišiel a priniesol mi lieky s čajom a keksíkmi.

,,Tomáško, ja ti strašne ďakujem'' poďakovala som mu.

Zvyšok dňa som buď spala, alebo som bola na mobile a volala s chalanmi lebo som nemala čo iné robiť. Večer keď sa vrátili zo štúdia som sa rozhodla premiestniť do obývačky a zistila som, že mi Tomáš doniesol veci čo som mala na hotely a nejaké veci z Kamilovho starého bytu. V telke som si zapla hudbu a počúvala som Nikov a Pepov track Sám.


Já žiju život tak jako by nemělo bejt zítra,
jsem tak sjetej životem, že bych mohl lítat,
říkali mi neleť blízko slunce, shořely by ti křídla.
Shořely by tvoje křídla.
Já neposlouchal nikoho a spadnul jsem na zem
ksichtem přímo o beton a zapomněl jsem to,
co pamatovat bych si chtěl.
A pak jen slyšel jsem, že:
Niku ty jsi na hlavu, Niku ty jsi neslyšel,
Niku máme obavu, Niku ty jsi nepřišel,
Niku ty jsi na hlavu, Niku ty jsi neslyšel,
Niku máme obavu, Niku ty jsi nepřišel domu.
A už asi nikdy nepříjdu,
možná až to dopíšu, možná až to dopiju. 
A už asi nikdy nepříjdu,
možná až to dopíšu, možná až to dopiju. 



Nejako som sa započúvala do textu a ani som si nevšimla, že je tu aj Jakub s Andreasom. Iba som ich pozdravila a venovala som sa myšlienkam ako doteraz. Zrazu mi cinkla správa.

@hasanspace: Přemýšlel jsem o tom co jsi mi včera řekla v nemocnici. A já to chci s Natašou ukončit a být jen a jen s tebou

@me: Si normálny? Ja som bola totálne opitá. To proste nemôžeš brať vážne a len tak ukončiť vzťah s ňou.

@hasanspace: Ale já vím, že už s ní být nechci a chci být s tebou Alex

@me: Nie, nie, nie. My dvaja už spolu nemôžeme byť. Ja nechcem zažiť znova sklamanie.

@hasanspace: Tak tomu doprdele dej aspoň šanci. Ještě dnes se rozejdu s Natašou a chci být s tebou.

@me: Pepo, takto ti to poviem na rovinu. Ja ťa mám stále rada. Možno viac ako kamaráta, ale nie je dobrý nápad aby sme to skúšali znovu.

@hasanspace: Alex, já jsem čekal dva roky. Dva zkurvené roky jsem čekal, každý jeden den kdy tě znovu uvidím. A dočkal jsem se. A věř mi, že jsem příliš dlouho přemýšlel nad tím či ti napíšu. A napsal jsem ti. To co k tobě cítím je pravda. Já chci být s tebou, ne s Natašou a ani žádnou jinou.

@me: Ja viem, že je to ťažké ale dajme tomu čas...


PLUTO 2 /w Milion+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin