Lóve more míňame, kurvy sú jak pirane,

206 18 0
                                    

Na moje prekvapenie sme na párty dorazili medzi poslednými. No nevadilo mi to lebo som tak aj tak nechcela byť. Sadla som si na gauč a sledovala som ako sa Tomáš o niečom horlivo baví s Jakubom. 



,,Nazdar'' prisadla si ku Naty a naliala mi do prázdneho pohárika Havanu.

,,Ježíš, ahoj Naty'' letmo som ju objala a kopla som do seba celý obsah pohárika. Mierne ma zaštípalo v krku ale prvý kontakt s alkoholom dnes večer som zvládla.

,,Co ty tvoje žebra?'' prekvapilo ma, že o tom vie ale niet sa čomu čudovať. Tu sa nič neutají.

,,Už to skoro nebolí ale stále sa mi zle najmä v noci dýcha'' odpovedala som jej a pomrvila som sa na sedačke.

,,Ako ste na tom s Radkom?'' zmenila som tému na niečo pre mňa príjemnejšie.

,,Jako docela fajn. Teď jsme měli také těžší období, protože byl stále ve studiu a neměl čas na mně. Ale je to za námi'' pozrela sa na Radka medzi kopou ľudí a zamávala mu.

,,Tak to som rada. Aj plánujete niečo viac?'' pokračovala som z menším výsluchom.

,,No jako docela by sme už spolu chtěli rodinu'' usmiala sa a oprela sa o sedačku.

,,Tak to držím palce'' zodvihla som sa a namierila som si to do kuchyne za Tomášom. No akonáhle som tam prišla bol na odchode smerom na balkón.



Zvyšnú hodinu som strávila v kuchyni na stoličke s mobilom v ruke. Znudene som scrollovala Instagram a už som tam ani nemala čo pozerať. Rozhodla som sa, že si idem zapáliť cigaretu. Na stole ležala krabička so slimkami, tak som si jednu vytiahla a spolu so zapaľovačom som sa zavrela na balkóne. Do úst som si vložila filter a koniec som zapálila. Vdýchla som horký dym a pozerala som sa na nočné mesto. Pardubice majú v noci svoje čaro.

Otočila som sa, pretože som počula ako niekto otvára dvere. Z tváre mi rýchlo zmizol úsmev keď som zistila o koho ide. Uhla som pohľadom len aby sa naše oči nestretli. Pre jeho oči som mala vždy slabosť. Zapálil si brko a pozrel sa na mňa. Nervózne som zahasila cigaretu a chcela som odísť no zabránil mi vtom. Rukou sa oprel o stenu tak, že som nemohla prejsť. 

,,Mohli bychom si promluvit?'' povedal svojím chrapľavým hlasom a premeral si ma pohľadom.

,,Pepo, o čom by si sa chcel ešte rozprávať?'' oprela som sa rukami o zábradlie a mierne som sa naklonila cezeň. 

,,O nás'' povedal a pristúpil ku mne bližšie. Bola som úplne vykolajená. 

,,Prečo mi toto robíš. Pochop, že nie je a už nikdy nebude žiadne my. Vráť sa k Nataši alebo...'' môj monológ prerušil tým, že sa mi prilepil na pery. Spolupracovala som. Chytil ma za boky a pritiahol bližšie k sebe. Jeho pery boli také dokonalé. Mäkké, teplé, vlhké skrátka boli úžasné. Škoda, že som si uvedomila akú chybu robím a tak som ho od seba odstrčila. Prešla som okolo neho a vrátila som sa akoby sa nič nestalo dovnútra. Naliala som si panáka a kopla ho do seba. 



Zvyšok párty sa nič nedialo. Okolo druhej som už bola hrozne unavená tak som začala hľadať Tokyho.

,,Tomy, pôjdeme už?'' oslovila som ho a poťukala som mu po pleci.

,,Jasně'' usmial sa a otočil sa na odchod. Rozlúčili sme sa a kráčali smerom domov.

,,Ja som urobila jednu veľkú blbosť'' prerušila som ticho, ktoré medzi nami vládlo.

,,Co se stalo?'' zastal a z ničoho nič ma objal. Samozrejme, že som mu objatie opätovala.

,,Ja...Ja som...No skrátka Hasan ma na balkóne pobozkal a ja som spolupracovala'' ťažko som si povzdychla.

,,Alex, nebuď smutná'' pohladkal ma po chrbte a objatie zosílil. 

,,Tomáško, mám ťa strašne rada. Vieš to?'' usmiala som sa a položila som si na jeho rameno hlavu.

,,Vím'' chytil sa okolo ramien a kráčali sme ďalej...


PLUTO 2 /w Milion+Where stories live. Discover now