,,Brý ráno'' pozdravil ma Pepa v kuchyni. Dala som mu pusu na líce a v rýchlosti som si naliala kávu.
,,Tú kolaudačku budeme musieť presunúť na dnes lebo zajtra mám stretnutia'' od zajtra začína môj každodenný pracovný kolotoč. Mám z toho trochu strach, pretože nebudem mať na nič čas ale nejako sa budem snažiť obmedzovať prácu.
,,Okej'' odpovedal a sadol si za stôl s tanierom a toustmi.
,,Idem do obchodu. Pôjdeš so mnou alebo to zatiaľ dáš vedieť chalanom?'' usmiala som sa a oprela som sa o stôl.
,,No jdu s tebou'' postavil sa od stola a odišiel do kúpeľne. Samozrejme tanier zostal na stole.
,,Ale pohni si!'' začala som si obúvať tenisky a popri tom som premýšľala čo kúpiť za alkohol v potravinách.
Nakúpili sme, zastavili sme sa na raňajky v Caffetterii a ešte som stihla umyť aj auto. Zaparkovala som pred štúdiom a vybehli sme s Pepom ruka v ruke hore. Objala som sa s Tomáškom a uvidela som, že je tam dcéra Veľkého Jakuba. Zobrala som si Olíviu na ruky a sadla som si na sedačku.
,,Víš, že ti to s ní sekne?" otočil sa na mňa z kresla Tomáš.
,,Daj pokoj. Ja mám ešte čas na deti'' odvrkla som mu naspäť.
,,No nevím'' provokačne si ku mne prisadol a začal sa hrať s malou. Podával je rôzne hračky a tak sme mali obaja o zábavu postarané. Po pol hodine sme ju naložili do kočíka a vydali sa sme park.
,,Jak ste na tom s Hasanem?'' spýtal sa.
,,Akože sme spolu oficiálne ale neviem či nám to vydrží'' skonštatovala som.
,,Alex, vy dva k sobě patříte'' otočil sa na mňa s kočíkom. Tomáško si rolu uja naozaj užíval.
,,Ja som si tým bola dlho takmer istá, ale teraz, keď to tak je mám skôr opačný pocit'' skočila som mu do rečí.
,,Vieš čo, nechajme to radšej tak. Večer prídeš na tú kolaudačku?'' usmiala som sa a sadli sme si opatrne na lavičku.
,,Jo. Jinak nechceš s něčím pomoct?'' pošepkal. Museli sme byť veľmi, ale naozaj veľmi potichu aby sme Olíviu Lauru nezobudili. To dieťa malo vážne krehký spánok.
Keď sa malá zobudila šli sme späť. JS sa ospravedlnil ale večer mu opatrovateľka odriekla , čiže nemôže prísť. Prepáčim mu to, keďže sám vychováva ročné dieťa. Zvláda to na jednotku.
Hasan odišiel niekam s Dominikom a ja sa vozím po meste s Tomášom a Jakubom. Zastavili sme sa cestou u Dominikovej bývalej po nejaké veci, ktoré u nej nechal a potreboval ich. Ani sa mu nečudujem prečo po ne nechcel ísť sám.
Vybehla som hore schodmi a odomkla som. Chalani sa terigali ešte s taškami. Hádam ich ako dáma nebudem niesť ja. Pustila som ich dnu a začala som chystať alkohol. Asi po hodine prišiel Pepa a doniesol zo sebou aj Dominika. Ten z bundy vytiahol priesvitný sáčok.
,,Dominik prepáč, ale ja tu drogy nestrpím'' zvýšila som hlas a pomalými krokmi som si to k nemu namierila.
,,Je to jen LSD. Alexa buď trochu povolnější'' priblížil sa ku mne a tým mi narušil moju komfortnú zónu. Odtiahla som sa.
,,Nie, Nik. Sú to drogy a tie vo svojom byte nechcem'' naštvala som sa.
,,Jsou to jen lehké drogy. Nedělej z toho drama'' vložil sa do situácie Hasan. Prekvapilo ma, že nebol na mojej strane.
,,Alex, je to jen do nálady'' povedal Jakub a tak som mykla plecami a rezignovala.
Postupne začali prichádzať ľudia. Každý zo sebou priniesol nejaký alkohol, trávu niektorí dokonca aj drogy. Táto rádoby párty ma vôbec nebavila.
,,Nebaví tě to tady co?'' prišiel za mnou na balkón, ktorý ide zo spálne Koky.
,,Ja nie som za drogy, čiže nie nebaví'' pozrela som sa na neho.
,,Já jsem si kdysi sem tam dal, ale odkdy mám ženu a dceru už ani pořádně nepiju'' priznal sa.
,,No z rodinou a vekom prichádza zodpovednosť'' skonštatovala som.
,,Někdy mi to i chybí ale pak se podívám na kluky. Jsou sami, kromě hudby nemají nikoho. Já si takový život neumím představit zpátky. Ale máš pravdu, že věkem přichází zodpovědnost'' zapálil si cigaretu.
Zrazu sme započuli hrozný hluk z bytu. Chcela som sa ísť pozrieť a Koky ma chytil a pritlačil o stenu. Držal mi ústa aby ma nebolo počuť. V byte razom nebolo 20 ľudí ale 40. Cez sklo som videla a počula iba ako berie polícia ľudí von z bytu. Nás si zatiaľ nikto našťastie ani nevšimol. Všade behali kukláči v neprestrelných vestách...