הודעה קצרה

137 4 6
                                    

היייייי! מזמן לא כתבתי כאן כלום, ואני מצטערת שלוקח לי כלכך הרבה זמן לסיים את הספר הזה, ואנחנו אפילו לא ברבע של מה שתכננתי. אבל בעיקרון אני מתחילה לחזור לאט לאט למוזה שלי, החלטתי לסיים לקרוא את הספרים ויהי מה! בינתיים כנראה אני אכתוב כמה פאנפיקים או וואן שוטס על מתקפת הטיטאנים/ jojos bizzare adventue ואולי כמה הארי פוטר פאנפיקס. 


בכללי, רציתי לשאול איך אתם מרגישים, כל המצב באר חרבנה ואני מרגישה שהגיע הזמן שלי לדבר איתכם :), איך אתם מתמודדים עם זה? אם יש לכם הרבה אזעקות, או הייתה לכם רק אחת, או בכלל לא הייתה, אני רוצה לדעת איך אתם. 

לי היו רק שתיים (נתניה והסביבה), ומקווה גם שלא יהיה יותר, אבל לחברים שלי מהדרום, גוש דן והשפלה יש הרבה יותר, וקשה לי עם זה. אבל אני יודעת שאין עלינו, ואנחנו העם הכי מאוחד שיש, ואנחנו תומכים אחד בשני לא משנה מה. 

וגם הכי קשה פה, זה לא האזעקות, אלה התקיפות והמריבות בין היהודים והערבים הישראליים, זה קשה לי לראות מהצד איך האחים שלנו, שרק לפני חודשיים קנינו מהם חומוס חוטפים מכות. אני לא אומרת שלא להחזיר, אבל לא להכליל. כלכך הרבה אנשים שאני מכירה מכלילים את הערבים בתור מחבלים. תזכרו שרובם לא קשורים לזה בכלל, והערבים הישראליים הם חלק מאיתנו. תיזהרו עכשיו, אי אפשר לדעת מי זה מי, אבל אל תכלילו ותרביצו ללא רקע. אלימות זה לא הפיתרון.

זהו, מוזמנים לפתוח בתגובות דיון ולשתף את דעתכם בנושא, לפתוח דיונים תרבותיים, תגובות לא לעניין ולא נעימות יחסמו. 

אבל תכלס מה זה משנה גם ככה כולנו נמות עד 2030 מהתחממות הגלובלית. 

שיהיה לכם סוף שבוע קסום, בטוח ושקט. אוהבת מלא ומקווה לימים שקטים יותר 3>

אהבה משולשת/הארי פוטרWhere stories live. Discover now