ממליצה לקרוא קצת מהסוף של הפרק הקודם :)
~~~. ~~~~. ~~~
״פרופסור.. מה קורה כאן? למה המצנפת לא מיינה אותי לבית אחד אלא לשניים?״ שאלה אמה. ״אמה יקרה, זה לא קרה לנו כבר המון המון שנים.. אבל המצנפת לא מיינה אותך לבית אחד כי את מתאימה באופן שווה לשני הבתים.״ אמר דמבלדור.
״ומה עושים עכשיו? איך אני מתמיינת?״, ״יש לך עד יום שני לבחור איזה בית את מעדיפה יותר. בינתיים תשני במעונות גריפנדור, עם הרמיוני בחדר. שמעתי שהתחברתן קצת.״ אמר דמבלדור וקרץ. ״מה שלום אבא אמה, את יודעת שעד שהוא אמר לי שהוא רוצה שתעברי אלינו הקשר בינינו קצת התנתק״
״בסדר...״ ענתה אמה, ״קצת יש בעיות בבית, הדודים שלי עושים בעיות, הם רוצים שהוא יחזור לשאול אבל אבא שלי רוצה להישאר אצל המוגלגים, חייבת להגיד שאני מבינה אותו״.
״אין בעיה, זאת לא בעיה, נשמח לקבל אותך.. לכי להרמיוני, החפצים שלך כרגע אצלה, היא תוביל אותך לחדר, אתן תהיו שתיכן בחדר לבינתיים.״ אמרה פרופסור מקנוגל, כמנסה להצטרף לשיחה. ״תודה מינרווה, שמעי בדברי הפרופסור, אני אשמח לשבת איתך לדבר עוד אבל כרגע תלכי לחדר, לנוח.. את צריכה לבחור, סליתרין או גריפנדור. למרות שאני יודע כבר מה תבחרי״ אמר דמבלדור וחייך חיוך ילדותי כזה וקרץ. אין ברור שהוא ואבא שלי יהיו חברים טובים, אמרה אמה. היא הלכה להרמיוני רון והארי. לפני שהם יצאו מחדר האוכל היא הסתכלה על דראקו, שנעץ בה מבט. היא חייכה אליו חיוך פשוט כזה.. ונחשו מה? הוא הסמיק. ״אל תגיד לי שאתה מסתכל על החדשה, היא בטח בוצדמית אין לה מה לחפש פה״ אמרה פנסי.
״פנסי זדייני, היא לא בוצדמית, היא חצוית דם״ ענה לה דראקו.
״יופי לה, אבל אנחנו לא צריכים כאלה בסליתרין נכון דראקו?״
שאלה פנסי. ״אולי תתחילי להיות קצת יותר נחמדה? תסתמי את הפה שלך קצת יותר לפני שאני אקרא לאמה, ואת לא רוצה ש״אבא שלה ישמע על זה״״. אמר דראקו. ״מה שתגיד דראקו, אבל גם אם היא תבחר סליתרין היא לא תוכל להיות איתנו, אתה הרי יודע את זה נכון?״ שאלה פנסי. לפני שהיא הספיקה לשאול שוב דראקו קם מין השולחן והלך לכיוון היציאה.
~~~. ~~~~. ~~~
״אמה! אמה חכי רגע!״ צעק דראקו. ״תפגשו אותי בחדר מועדון, אני שניה באה״ אמרה אמה לחבורה והם הסתכלו עליה במבט שואל והלכו. ״כן דראקו רצית משהו?״ שאלה אמה.
״אממ את יודעת איזה בית את?״ שאל דראקו.
״כרגע לא, יש לי עד יום שני לבחור בית..״
״אוהו אממ אוקיי, ואת יודעת במה את בוחרת?״
״לא דראקו, לא אמרת שעדיף לי להיות עם פוטר וחבריו כי אני חצוית דם מסריחה?״ ליגלגה אמה.
״לא אמרתי מסריחה..״ בקולו של דראקו נשמעה מבוכה.
״סתם אל תדאג לא כזה אכפת לי, ברור שבגלל שזה היה בלהט הרגע התנהגת ככה.. חוץ מזה, נראה, אולי פוטר וחבריו לא ירשימו אותי״ ענתה אמה, היא צחקקה. היא התקדמה כמה צעדים קדימה לכיוון דראקו, היא נתנה לו נשיקה קטנה על הלחי, בצורה כלכך חיננית.. והלכה לכיוון מעונות גריפנדור,
הלחיים של דראקו בערו, הןא הרגיש כלכך נבוך. מי את אמה מורנינגסטאר ומה את עושה לי?!
~~~. ~~~~. ~~~
אמה נכנסה לחדר המועדון של גריפנדור, שם חיכה לה הארי.
״איפה השאר?״ שאלה אמה.
״רון רצה לסיים את האוכל שלו בחדר והרמיוני הלכה לישון כי ״כבר מאוחר״״ צחק הארי, ״אז מה מאלפוי רצה ממך?״,
״סתם הוא רצה להתנצל על היום ברכבת״ ענתה אמה.
״ממתי מאלפוי מתנצל על משהו? במיוחד לחצויי דם?״
״כנראה מהיום״ חייכה אמה. ״תסלח לי אבל אני הולכת לחדר, לכתוב להורים שלי מכתב.״ אמרה אמה והסתובבה לכיוון החדר שלה ושל הרמיוני. ״לילה טוב אמה״ אמר הארי פתאום. אמה הסתובבה, חייכה ואמרה ״לילה טוב הארי״. היא הסתובבה בחזרה, והלכה לכיוון החדר.
מעבר זמן: יום שישי-שעה ראשונה
״יש לנו שעתיים שיקויים עם פרופסור סנייפ עכשיו.. ביחד עם סליתרין..״ אמר הארי בבוז. ״אני עדיין לא הבנתי למה אתם ודראקו שונאים אחד את השני כלכך.. כאילו כן הוא מניאק כזה אבל בסהכ הוא די נחמד״ אמרה אמה. ״זה סיפור ארוך מדי..״
״כן הארי צודק אולי פשוט נמשיך ללכת לשיעור?״ ענתה הרמיוני. ״למזלנו יש רק 3 שעות היום״ אמר רון. החבורה הלכו ביחד לשיעור השיקויים. ״היום בשיעור נתחלק לזוגות, ונערוך מחקר על סם-נגד לשיקוי וריטסרום. הזוגות הוכנו מראש ואי אפשר לשנות.״ אמר סנייפ. כל הכיתה התחלקה לזוגות. הרמיוני עם הארי. רון עם לונה. ודראקו עם אמה.
״תודה רבה מר מאלפוי על העזרה עם חילוקי הזוגות.״ אמר הפרופסור לאחד שסיים להקריא את השמות. הזוגות התיישבו ביחד והתחילו לעבוד. ״אז רצית לעבוד איתי דראקו?״ שאלה אמה. ״משהו בסגנון של להכיר אותך יותר״, ״בסדר דראקו אבל אנחנו צריכים להגיש את הסיכום של המחקר עד יום ראשון, נעבוד ונדבר תוך כדי בסדר?״. ״כדברייך גברתי״ ענה דראקו. ״הכבוד כולו שלי מר מאלפוי״ אמרה אמה וקדה קידה קטנה בישיבה. שני הנערים צחקו מעט וקיבלו מבט זועם מסנייפ.
~מעבר זמן: שיקויים-שעה שניה~
״אני בשוק שסיימנו״ אמר דראקו. ״גם אני, זה אומר שיש לנו שעה חופשית ואנחנו לא צריכים לעבוד קשה״ ענתה לו אמה.
שני הנערים הגישו את הסיכום, ויצאו מהכיתה. מבטים מופתעים עקבו אחריהם. מבט אחד תפס את תשומת הלב של דראקו. המבט של פוטר. מבט מלא קנאה. הם יצאו מהכיתה והלכו לכיוון מועדון סליתרין. בגלל שאמה כביכול לא נמצאת באף בית היא כרגע גם נחשבת כאילו היא נמצאת בשניהם. ולכן זאת לא בעיה שתיכנס לשם. ״ראית את הפרצוף של סנייפ כשהבאנו לו את העבודה? אני בטוחה שראיתי אש בעיניים שלו״ צחקה אמה. ״וואו וואו אש בעיניים זה הקטע שלך״ צחק דראקו. שני הנערים צחקו ביחד עוד בערך כמה דקות מההבעת פנים של סוורוס סנייפ. תוך כמה דקות הם נרגעו. אמה התקרבה לדראקו והתיישבה קרוב אליו. ״דראקו?״ שאלה אמה. ״כן אמה?״ ״איך זה יכול להיות שאתה חסין אליי?״
״מה זאת אומרת חסין?״
״אתה חסין לכוח התשוקה שבי.. אתה מתנגד כאילו כבר עברת את זה״
״אני לא רוצה לדבר על זה״ פלט דראקו.
״דראקו.. זה בסדר אתה יכול לסמוך עליי..״
״לא! אמרתי שאני לא רוצה!״ צעק דראקו.
הוא קם מין הספה והלך לכיוון היציאה, הוא יצא במהירות מין המועדון והתקדם לכיוון החצר.
״דראקו חכה״ דראקו שמע את אמה צועקת אך התעלם.
~~~. ~~~. ~~~
מעבר זמן: יום ראשון-שיעור 1
״יש לנו היום 3 שעות שיקויים! כאילו סנייפ רוצה להרוג את כולנו!״ אמר רון. ״כן אה, לפחות אני אוכל להבין למה דראקו כלכך כועס עליי״ אמרה אמה. ״הוא כועס על כולם פשוט תתעלמי, באסה לך שיצאת הבת זוג שלו״ אמר הארי. ״לא הוא דווקא ממש נחמד, צחקנו המון וסיימנו את העבודה ממש מהר״
״אוי שיט לא סיימנו! הארי! צריך להגיש את זה בסוף השיעור ולא סיימנו!״ נבהלה הרמיוני. ״גם אני ולונה לא סיימנו״ אמר רון. ״טוב אז כנראה שאני ודראקו בורחים שוב מסנייפ״ סיכמה אמה. ארבעת הנערים הלכו ביחד לכיוון כיתת שיקויים כשלפתע דראקו נתקע באמה. ״סליחה אמה, אממ את תסתדרי בלעדיי נכון?״ שאל דראקו. ״דראקו אתה יודע יש לנו שלוש שעות חופשיות כי הגשנו הכל״. ״מממ... נחמד.. אממ אני צריך ללכת..״ דראקו פנה ללכת אך אמה תפסה את ידו. צמרמורת עברה בגופו. ״דראקו חכה רגע, אני מצטערת על מה שקרה ביום שישי״ אמרה אמה. ״יופי לך, תעזבי אותי בשקט.״. דראקו התנתק מאחיזתה של אמה והלך לכיוון השני. ״אני חושבת שאני יודעת לאיזה בית אני הולכת להתמיין.״ אמרה אמה וחיוך שטני קטן הופיע על פניה.מקווה שאתם נהנים עד עכשיו :) אם אהבתם אני ממש אשמח שתצביעו, כי ככה יש יותר סיכוי שניחשף ויותר אנשים יקראו את הפאנפיק. כמובן שזה רק אם אהבתם.
אוהבת המוןןןן💚
YOU ARE READING
אהבה משולשת/הארי פוטר
Fanfiction//לא גמור// אמה, תלמידה חדשה שהגיעה להוגוורטס, הבת של לוציפר מורנינגסטאר. ברגע שמגיעה יש לה השפעה גדולה על חלק המתלמידים... האם ההשפעה היא חיובית? לא ידוע. יש לה משימה אחת... והיא חייבת להיות דבוקה אליה.. היא חייבת להצליח. היא חייבת. האם היא תצליח...