Venirea lui Slender

472 27 7
                                    

Din nou acel vis...In aceiasi camera neagra.Nu vedeam nimic.Totul era negru si sumbru ceea ce imi crea o stare de teama.Umbra unui om se arata din nou.Niciodata nu ii vazusem fata.

-Ce vrei?am marait eu luand o pozitie de atac.

-Am o misiune.raspunse pe un ton rece.Liniste.Apoi continua plictisit.Ti-am gasit creatura.Pe ea o vei proteja cu pretul vietii tale.E datoria ta.Fa-ma mandru si sa nu esuezi.

In capul meu se strecura imaginea unei creaturi inalte,slaba si alba.Parea a fi un om.Purta un costum negru si in jurul lui se agitau nervos niste tentacule.El era.Cosmarul meu de o viata.Simteam prezenta sa in aer dar nu il vedeam.Stiam ca intr-un fel pandeste tacut din intuneric.Nu putea fi nimeni altul decat...

-Slender Man.zise umbra de parca imi citise gandurile.Pe el il vei proteja.Faptul ca are deja 3 protectori e inutil.Sunt nefolositori.Un protector trebuie sa stea cu monstrul lui 24 din 24 de ore avand grija ca nimic nu merge prost.Rolul gardienilor este sa protejeze cu pretul vietii.

Imi repetase asta de multe ori.Eu,o fata,avand grija de Slender.Am pufnit.

Umbra ajunse in spatele meu si imi ridica maneca bluzei.

-Ce vrei sa-

Am cazut pe jos zvarcolindu-ma la atingerea unui cutit pe pielea mea.

-Acum du-te si ai grija de el.imi sopti si m-am trezit buimaca in camera.Bratul meu drept avea incrustat un cerc taiat de un ×.Sangele se prelingea patand albul bluzei mele.

De fiecare data cand ajungeam in acel loc reveneam cu taieturi sau vanatai.La inceput am crezut ca sunt doar vise dar totul mi se parea real.

Eu sunt Ace.O fata inalta,satena cu parul lung,ondulat si ochii mei caprui ca ciocolata calda care inspira incredere.Ati crede ca sunt perfecta Gresit.Din coltul drept sl buzei porneste o rana adanca ce imi brazdeaza jumatate din obraz.Facusem asta in urma unei suferinte.Uram sa vad cum eu nu pot avea parte de fericire si am incercat sa ma tai la fel ca un personaj renumit:Jeff the Killer.Dupa prima taietura regretasem.Si acum simt cum acul imi strapunge pielea fina in incercarea mea disperata de a coase rana.Dupa acest 'incident neplacut' port o masca alba cu doi ochi negri si un zambet larg.Victimele imi spun "Smile Face" si m-am obisnuit cu porecla.Pe scurt,asta sunt eu.

.......

Locuiesc intr-o casa mare,singura,in mijlocul padurii.Nu imi cunosc parintii.Umbra din visele mele a fost singurul indrumator al meu.

Ma plimb pe hol admirand cum lumina unui apus de soare scalda camerele in nuante vesele.Simt o durere ingrozitoare de cap si ma sprijin de perete,cu mana la tampla.Durerea se accentueaza.Nu pot decat sa-mi inclestez pumnul.

"~A venit.Primeste-l~"rasuna vocea in mintea mea ca un latrat de caine apoi durerea dispare.La fereastra,printre siluetele subtiri ale copacilor disting 11 umbre.Una dintre ele este imensa si atinge inaltimea unui copac.Trebuie sa fie Slender Man.Dar,este urmat de inca 10 umbre si se indreapta cu totii...spre casa mea.Imi amintesc de spusele vocii in timp ce imi asez masca cu grija si apuc cutitul de maner,invartindu-l pe deget.Nu stiu la ce sa ma astept.Umbra nu imi spuse nimic de alti oameni.
Sper ca a iesit bine.Va rog sa comentati si sa imi spuneti parerile voastre.Incerc sa fiu originala.

CreepyPasta:Gardianul lui SlenderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum