De dimineata cu totii luau micul-dejun in bucatarie.Era liniste pana l-am vazut pe Jeff alergand ca un disperat pe scari.
-Ati vazut-o pe Elizabetha?intreaba el disperat.
-Cine!?se aude rasul unui baiat.Era roscatul care ma lovise cu usa in cap aseara.Nervoasa mi-am dus mana la frunte care se invinetise.
-Cutitul meu cu lama zimtata,din colectia cutitelor de bucatarie numarul 7 a disparut!tipa Jeff.
Eu scot din buzunar cutitul si ma joc cu lama printre degete.
-V-am spus ca e cineva in casa!comenteaza tipul din camera mea.
-Shhhh liniste!spune baiatul cu toporul care se uita insistent la masa.O furnica se plimba de colo-colo printre farfurii.Castaniul ridica toporul si incepe sa dea in stanga si in dreapta gaurind masa in timp ce aschiile zboara in toate directiile.Furnica,obosita se aseaza in mijlocul mesei iar cand baiatul loveste masa cu toata forta aceasta se rupe de la mijloc iar toate farfuriile ajung sa zaca pe jos.
Slender isi agita tentaculele incercand sa indeparteze o clatita de pe costumul sau.
-Am prins-o!striga baiatul victorios ridicand lama toporului unde zacea trupul mic si zdrobit sl furnicii.
S-au auzit mai multe injuraturi pana cand lunganul i-a potolit.
-Putem merge afara sa vanam?intreaba mascatul.Se arunca pe canapeaua din living unde era ascunzatoarea mea si imi murdari mobila caci devora un organ pe care nu l-am observat foarte bine.
-Bine.Cine vrea sa vina?intreba Slender.
Jeff si mascatul abrobara.Pe cand ieseau pe usa am realizat ca aparatorii lui Slender nu erau cu el.Ma ridic repede,imi lun masca si ii urmez infiorata la gandul ca voi asista la un macel.Eu nu omor personele decat cele negative,care ma ameninta sau care il ranesc pe lungan.
CITEȘTI
CreepyPasta:Gardianul lui Slender
Ficțiune științifico-fantasticăVisele ciudate ale unei fete mai puțin normală o averizează că urma să fie apărătoarea unui monstru teribil:Slender.De aici începe cu adevărat "aventura"...