Ma trezesc ca visez din nou.De data asta ma plimb printr-o padure.Totul este pustiu si intunecat.Ma plimb incet cautand o scapare.Stiam ce era asta.O alta capcana a umbrei.Copacii se apleca amenintator de mult in bataia vantului si simt cum crengutele imi mangaie delicat parul.Continui sa inaintez pana aud un fosnet.O silueta statea la pamant.Era cu spatele la mine si nu puteam distinge ceea ce facea.Aud un scancet inabusit si o mana insangerata imi aterizeaza la picioare.Bataile inimii se intensifica si incep sa respir precipitat.Ma uit si vad cum silueta ranjeste intr-un mod diabolic.Vroiam sa fug cat mai departe dar numai curiozitatea ma mai tinea proptita.Cine era el?Inafara de umbra nu mai vazusem pe nimeni Fac doi pasi si un briceag este indreptat spre mine.Omul isi trage hanoracul pe cap incercand sa-si ascunda suvitele rosii.Red?
-Red Angel?vocea imi tremura.
Vedeam un alt Red.Unul insangerat si crud cum de altfel ar trebui sa fie un criminal dar asta nu era baiatul cu un zambet inocent pe care il intalnisem.Desi era un vis uneori puteam sa vad ce urma sa se intample si situatie nu era prea roz.
Nu se clinti.Doar marai si scoase niste sunete neumane.(Asemanatoare unui bou in calduri dar nu dau detalii).Alerga sovaitor dar il prind de haina si il imobilizez.Se zbatea al naibii de tare dar ii iau briceagul si cu o miscare iute il rup in doua aruncand restul la intamplare.Trag de elasticul mastii si ma infioreaza privelistea.Avea ochii negri complet ca doua gauri si mereu avea un zambet fortat dezvelind dinti lungi si ascutiti.
-Iti place amicul tau?
Ma intorc nervoasa ca sa vad umbra.Se rezema de un copac si se uita la Red apoi la mine.
-Ce i-ai facut?intreb printre dinti abia putand sa-l mai tin sub control.
-De ce nu il calmezi ca sa putem discuta in liniste.spuse umbra uitandu-se cu dezgust la Red care obosit isi lasa capul pe spate.Foarte ciudat mai stateam eu.Dau sa ma ridic cu gandul ca s-a linistit dar sare ca ars in picioare uitandu-se in toate partile debusolat.
Ce-i facuse?Nu mai era uman...il schimbase total.Actiona dupa cum ii dicta instinctul...O adevarata fiara neimblanzita.
-Zi-mi ce ai de spus!!ma rastesc eu indesandu-mi mainile in buzunar dar aud un ras slab si ma trezesc la pamant.Red in culmea nervilor incearca sa smulga tot ce apuca.Isi inclesteaza mana pe cusatura de pe obraz si smunceste in timp ce ața se rupe si simt cum imi taie carnea,usturimea devenind insuportabila.Continua pana cand ramane cu un fir lung si subtire in palma.Imi duc mana la fata si simt cum o parte din carne mi se lasa.Rolul atei era sa imi inchida rana si sa nu afecteze prea mult lookul meu.Odata scoasa mana mi se umple de sange scurgandu-se pe hanorac.
CITEȘTI
CreepyPasta:Gardianul lui Slender
Fiksi IlmiahVisele ciudate ale unei fete mai puțin normală o averizează că urma să fie apărătoarea unui monstru teribil:Slender.De aici începe cu adevărat "aventura"...