Nu se schimbase de ultima data cand l-am vazut.Era inalt,zvelt,purta mereu blugi si un hanorac negru,adidasi Puma iar parul blond il ascundea sub o sapca neagra.Ramasese acelasi din prima zi in care l-am intalnit,cu 2 ani in urma.M-am ridicat de la masa si m-am apropiat tematoare de el.Lucra pentru stapanul meu si ii loial acestuia.Stiam sigur ca nu ne intalnisem din pura intamplare.Ceva se intamplase daca a venit pana aici...si mi-e teama de ce urmeaza.
-Buna,Eric,ce faci aici?zic eu printre dinti dandu-i de inteles ca prezenta lui nu ma incanta.
-Ace,scumpo,a trecut ceva timp...zambi el trecand indiferent pe langa Sleder si punandu-si sapca in cuier.
-Ce crezi ca faci?Nu esti bine venit aici.Aduci numai necazuri.am spus suparata.
-Nu vin de placere.Seful a facut o schimbare majora.Misiunea ta este una noua dar nu ti-o pot spune acum,cel putin nu de fata cu ei aici.Si ca sa ma asigur ca nu refuzi misiuea voi ramane in casa ta.ranji diavoleste si se aseza la masa intre Scarecrow si Jeff mancand ca un necioplit ce era.
-Il cunosti?ma intreba Slender agitandu-si tentaculele in aer.
-Da,el este Eric.Un bun prieten din copilarie.Sper ca nu va deranjeaza daca ramane.am raspus timid si vocea mi se subtie.
-Nu pot decide daca Eric va ramane sau nu din moment ce noi ne aflam in camera ta.continua Sleder la fel de calm.Acum mancati ca se raceste omleta.
Am inghitit in sec.Nu vroiam sa mananc.Deja eram ingandurata de prezenta lui Eric.Imi ascundea ceva si asa era clar dar in mai putin de cinci minute reusise cu succes sa se faca placut.
Dupa masa am ramas ultima pentru a spala vasele in timp ce restul au plecat in living pentru a se distra.Cand am pus si ultima farfurie la scurs in suportul de bucatarie mi-am prins parul intr-un coc dezodonat si am pornit spre living sa vad ce fac.Spre marea mea surpriza,baietii au intins un cearșaf lung (mai exact cearșaful me)si l-au legat de capetele fotoliilor incepand sa joace tennis.Cand Toby lovi fluturasul cu plasa rachetei,se opri in cocul meu atrang atentia tuturor.Mi-am scos repede fluturasul din par si l-am aruncat pe podea ducandu-ma la Eric care privea amizat jocul lor de prost gust.
-Te distrezi?am intrebat ironic asezandu-ma pe canapea.
-Nu am venit aici pentru a socializa si nu vreau sa fac parte din grupul tau.spuse apasat ultimele cuvinte dandu-mi de inteles ca nu ma place si sincer sentimentul era reciproc.
-Cum spui tu,magarule,ce vrea Măria Sa?am continuat sa vorbesc pe un ton scazut pentru a nu fi observata.
In secunda cand aveam sa aflu ce generase prezenta lui Eric aici venise Jeff langa noi rugandu-ne sa jucam tenis.Eu l-am refuzat si am urcat la etaj oprindu-ma in fata tabloului care reprezenta chipul tatei.Am smuls brutal tabloul si in accesul meu de furie l-am izbit de podea,stricandu-l.Am scos din buzunarul hanoracului un mic cutit de rezerva si in timp ce mana imi tremura,eu stricam panza rupand-o in bucati mici.
-Hei,Ace...Whoa ce s-a-ntamplat?zice ea impresionata de mizeria creata.
-Suntem prietene,nu?am intrerupt-o eu,vocea tremurand trand teama ce o simteam atunci in mine.Trebuia sa imi fac curaj si sa-i spun tot adevarul...macar ei.
-Normal ca suntem prietene.Imi poti spune ceea ce te deranjeaza.ma incuraja Scarecrow sprijinindu-si secera de perete si apropiindu-se de mine asteptand in liniste un raspuns.Era ciudat sa am reactii agresive si sa distrug lucruri.Faceam asta nunai cand eram mica.
Deschid gura pe jumatate sa ii comunic adevarul prietenei mele cand o umbra in capul scarilor ma face sa ma opresc.Eric statea calm,cu bratele incrucisate,cu sapca ce acoperea ochii albastrii privind urat si ducandu-si degetul la gura,facandu-mi semn sa tac.
-Imi pare rau ca te-am bagat in asta nu am nimic de marturisit.spun melancolic si ma scutur de cioburi.
Scarecrow nu spune nimic ci doar se arata dezamagita.Ma distrugea pe interior sa vad cum o indepartez incet de mine.Avea impresia ca nu ma bazam pe ea dar adevarul e ca nu o pot include si pe ea in misiunile mele.Oftez si imi indrept privirea catre Eric care se uita dupa sperietoare pana intra in camera sa.
-Vezi ce faci!il amenint eu suparata.
Ma apuca de incheietura mainii si intram in camera mea care din fericire era goala.Unde se afla Kagekao?Ma indrept spre fereastra si ma uit in gol.
-Care e misiunea?il intreb fara a ma intoarce scrâșnind din dinti.
-Stapanul vrea sa ii omori pe toti.Inclusiv Slender.imi arunca un zambet draceste pe care le are si isi inclina capul spre dreapta.
-Poftim?tresar uimita la cererea lui.Nu fac asa ceva.E familia pe care n-sm avut-o si tu vrei sa ii omor cu sange rece!?
-Refuzi un ordin direct?ma mustra Eric incruntandu-se.
-Mai mult de atat,refuz sa cooperez cu voi!raspund iritata si apuc de maner cutitul de la spate.Ma napustesc spre fata lui dar ceva ma opreste.Trei brate negre ce veneau din spatele lui ma imobilizara si nu slabira stransoarea decat atunci cand am scapat arma.Cel de-al treilea brat ma izbi de birou facand un teanc de carti sa se darame.Isi infasura un brat in jurul gatului meu tragandu-ma mai aproape si privind linistit cum ma zbat.
-Nu ai cum sa refuzi,Ace.Te-ai bagat singura in asta sau ai uitat?Pisicuta nu a fost cuminte iar pentru a fi iertata ar trebui sa spui cele doua cuvinte magice.rade Eric zdruncinandu-ma sa-i intru in joc.
-Eric...vroiam sa-ti zic...incep eu sa rostesc cu greu implorand aer.
-Da?zice si ma lasa sa alunec din stransoarea insuportabila a bratului negru.
-Sugi pu*a!spun si flutur degetul fermecat prin fata lui.
-Nu te-ai schimbat prea mult...
Ma loveste puternic de cateva ori.Prima lovitura a fost absorbita de masca pe care o purtam,a doua mi-a indoit putin aparatoarea de metal iar a treia mi-a invinetit ochiul drept.Simteam cum jumatate din fata imi arde de durere neputand opri lacrimile ce amenintau sa cada.
-De ce ai devenit asa moale?Erai mai rece,mai distanta.E vina roscatului ala nu?gesticuleaza nervos maraind.
-Nu te lega de Red sau de ceilalti.soptesc si imi acopar ochiul ranit.
-Sa nu uiti de pact...
Pentru a doua oara reusise sa-mi inghete sangele in vine.Firar!Uitasem complet de PACT.
Ma ridic si fug la baie unde imi pun o punga cu gheata pe partea dreapta a fetei.
-E totul ok?aud vocea ingrijorata a lui Kagekao.
-Totul nemaipomenit.raspund repede lipindu-mi fruntea de oglinda si ramanand asa o vreme.
-Bine atunci,te las.adauga Kagekao si ii aud pasii produdi de scartaitul lemnului.
Gandul imi zboara din nou la pact in timp ce imi potrivesc masca pe jumatatea umflata a fetei si ies din baie.
Sper ca v-a placut capitolul!Vreau sa multumesc cititorilor pentru ca am atins un numar destul de mare de vizualizari.Va rog sa-mi dati si o steluta daca v-a placut si astept pareri. :*
CITEȘTI
CreepyPasta:Gardianul lui Slender
Science FictionVisele ciudate ale unei fete mai puțin normală o averizează că urma să fie apărătoarea unui monstru teribil:Slender.De aici începe cu adevărat "aventura"...