Planurile

214 16 21
                                    

Ma obisnuisem cu prezenta mai multor persoane in casa mea si inca ma straduiam sa-l ignor pe Eric.
......
Ma ridicam pe varful piciorelor si mi-am mijit ochii pentru a vedea oamenii din incapere.Eram in fata usii privind in tacere prin usa intre deschisa in biroul lui Slenderman.De unde ma aflam putea vedea biroul unde statea acesta.Ca de obicei purta unul dintre costumele lui negre.Tinea in fata sa un ziar iar alaturi cana de cafea.Dupa modul in care isi inclestase degetele lungi si subtiri pe ziar,cum batea agitat cu pantoful lacuit in podea si broboadele reci de transpiratie ce alunecau pe frunte,toate,toate erau semne clare ca ceva se intampla.Slender nu se pierdea cu firea,lua cele mai bune decizii si prezenta sa era impunatoare.Acum,insa,parca priveam un alt Slender,unul speriat si confuz.L-am auzit la scurt timp cum a inceput sa vorbeasca in soapta pe un glas gros dar tremurat.La inceput crezusem ca o luase razna dar abia dupa ce mi-am schimbat pozitia am vazut ca nu era singur.Scaunele din fata biroului erau ocupate de Masky si Hoody.Era ciudat.Parea o intalnire importanta la care eu nu fusesem invitata desi eram aparatoare lui Slenderman.Nu numai asta dar cei doi baieti erau diferiti.Purtau costume negre fiecare avand pe spate desenat cu albastru un cerc taiat de un ×.Si erau agitati.Eram frustrata si ma simteam uitata.
Intr-un final m-am ridicat amortita gata sa plec din moment ce nu intelegeam ce vorbesc dar atunci vocea lui Slender rasuna clara in incapere.
-Si crezi ca se va descurca cu huliganii aia?zise obosit lasandu-se pe spatarul scaunului.
-Vorbiti despre blondul ala...incepu Hoody.Aa,Eric parca il chema.
Primi un cot in burta de la amicul sau care statea pe scaunul de alaturi fara sa-l priveasca.
-Nu suntem aici ca sa discutam despre persoanele din casa asta.Avem treburi mai importante nu crezi?isi drese glasul Masky uitandu-se rece la baiat.
-As mai avea ceva important de incheiat dar vroiam sa fiti toti trei.spuse Slender apoi privi ceasul din perete.Presupun ca Toby nu vine.
Chiar atunci,baiatul cu topoarele strabatu grabit coridorul,impiedicandu-se de cateva ori si lovindu-se de mine.Am incercat saa feresc dar sm ajuns sa ne inghesuim amandoi pe usa si in final stateam pe covor masandu-mi tamplele.
Toti,inafara de Toby pareau surprinsi de aparitia mea si nesiguranta s-a transformat in teama care se citea pe chipurile lor.
-Ace de cat timp stai aici?zise barbatul inalt putin iritat.
-Va asigur ca acum am venit.vocea imi tremura la fel si picioarele.Se lasa o liniste bizara,fiecare privind in directii opuse astfel ca am ajuns sa privesc tinta la un tablou vechi de-a tatei cu oameni care purtau numai o mantie alba legata de abdomen.
-Va aduc inca o ceasca de cafea.am adaugat grabita si am apucat cana de pe masa.
-Ace,daca ai putea sa te ocupi de mancare.Masky si Hoody au un anunt.imi zise Slender dupa care impaturi ziarul si parasi incaperea.
Nu puteam pregati niste paine prajita fara sa dau foc la ceva si totusi eram responsabila sa gatesc ceva 'comestibil' care sa nu otraveasca pe nimeni,in acelasi timp avand o stare de neliniste.Se suparase Slender pe mine?Gresisem cu ceva?Am oftat dandu-mi o suvita dupa ureche.Pierduta in ganduri ma intorc la aragaz numai dupa ce am patat masa si am ars perdeau.A sasea oara cand o luam de la capat incercand sa pregatesc o amarata de omleta.
-Chiar nu ma pricep la nimic...am remarcat aplecandu-ma pentru a ridica tigaia.
-Te ajut?
Surprinsa de aparitie scap inca o data tigaia provocand un zgomot asurzitor.
-Eric?!exclam surprinsa.Ce pui la cale?marai eu obosita.
-Nimic.raspunse simplu.Ingenunche pentru a sterge dezastrul meu de pe gresie apoi veni in spatele meu si trase de funditia sortului.
-Gatesc eu daca vrei.
Nu aveam cum sa-l refuz din moment ce distrusesem destul dar faptul ca Eric se implica si incerca sa ajute il facea sa para putin mai...bun.
Urmatoarele doua ore am privit fascinata la viteza cu care blondul pregatea pranzul.Era mai ferm si indemanatic in comparatie cu mine.Am inceput sa ma simt incomod dintr-un motiv necunoscut.Pufaitul aragazului,soarele care lumina bucataria,toate imi atrageau atentia asupra lui Eric si cand am simtit ca nu mai suport m-am ridicat in tacere si am plecat.
La pranz cand masa ne-a fost servita de blond am asteptat incordata sosirea lui Slender.Pe o parte ardeam de curiozitate sa aflu vestile si pe de alta parte imi era rusine sa il vad dupa ce ii spionasem iar cum totul nu putea merge mai prost de atat,singurul loc liber pentru Slender era in dreapta mea.
Cand in sfarsit si-a facut aparitia cu totii terminasem de mancat.El a spus ca nu-i este foame.
-Impachetati-va lucrurile.Plecam.
Atat spuse.Suficient cat sa provoace o panica si un val de murmur dar barbatul ii ignora.Se intoarse si il vazu pe Eric cum se sprijinea in stilul sau obisnuit de perete.Isi ridica privirea si nuanta sa verzuie sclipi pret de cateva secunde.
-E valabil si pentru tine.Daca Ace a spus ca este ok sa stai aici inseamna ca faci parte din membrii casei.Ti-am dat un ordin...
-...pe care nu sunt obligat sa-l urmez.il intrerupse Eric.
Isi aruncara priviri pline de ura apoi baiatul urca in urma celorlalti.
-Huligan.mormai barbatul apoi tranti usa biroului.Aprinse o lumanare.Scoase o foaie si un pix apoi incepu sa scrie.
-Sper sa o ajute pe Ace.gandi Slender si nici nu realiza cand adormi cu capul pe masa.

CreepyPasta:Gardianul lui SlenderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum