Sweet nightmares

283 26 7
                                    

Ajunsa in casa m-am asezat sfioasa pe canapea stergandu-mi sangele cu maneca hanoracului.

Nu dura mult caci toti venira sa se holbeze la mine.

-Sa facem prezenta.spune Slender.Ea este Scarecrow.

Fata cu parul brunet si ciufulit,imbracata cu aceiasi rochita visinie imi facu din mana.

-Fata cu ochiul ceas e ClockWork,mutilatul e Jeff,mascatul Eyeless Jack,roscatul Red Angel,castaniul e Toby,Hoody si Masky sunt de asemenea aparatorii mei.

In timp ce vorbea eu ma uitam in jos si numaram pe degete numele pe care mi le spunea.Dintre toti ramasese tipul din camera mea.

-Ah,era sa uit mai este si Kagekao numai ca e mai distant si nu prea vorbeste.adauga lunganul.

-Aaa...eu sunt Ace.zic speriata.Tot tupeul ma parasise si nu eram in stare sa leg nici doua cuvinte.

-Ce esti tu?ms intreaba Eyeless Jack studiind masca mea.

-Sunt o combinatie intre un vampir si oamenii de electricitate.Mama mea a fost un om de electricitate si nu aratam diferit inafara faptului ca ochii devin aurii si capatam gheare.

Pe cand povesteam imi aminteam o imagine scurta care infatisa chipul mamei cand se transforma.Tin minte ca in fiecare seara o rugam sa-mi arate trucuri magice folosind electricitatea.Ii spuneam magicianul.Apoi nu stiu ce se intamplase.Fusese o zi normala cand parintii nu s-au mai intors.I-am asteptat sa se intoarca.Dar nu au venit.Stateam ghemuita intr-un colt strangand puternic in brate rochia neagra a mamei.Avea parfumul ei de scortisoara.

Nu numai asta dar ajunsesem in punctul cand nu stiam ce fac.Ma trezeam cu canapele rupte si lucrurile sparte de parca as fi gazduit un tigru.Imi intrerupt sirul gandurilor si incerc sa zambesc dar iese ca o strambatura.Ma trezesc ca nu mi se mai ofera atentie si ma indrept spre bucatarie si deschid frigiderul cand...

-Surpriza!urla Toby care isi atarnase un sir de cârnați pe post de fular stand inghesuit printre mancare.Inchid frigiderul si ma asez pe canapea nestiind ce sa fac.

-Tu esti noua protectoare lui Slender,nu?ma intreaba Scarecrow ascutind lama coasei.

-Da eu sunt.

-Ce tare!Am auzit ca esti o creatura de electricitate!Schimba-ti ochii!ma roaga ea moale.Afirm si imi schimb ochii,iesind automat si ghearele.

-Ghearele tale seamana cu ale lui Kagekao!exclama ea analizand fiecare detaliu in parte.

-Kagekao nu e tipul...ma opresc.Cum sa formulez ca e cel dragut din camera mea.Raman blocata.

-Da el este.Un ciudat.Nu vorbi cu el sau o sa te infecteze cu plictiseala lui!

Scarecrow porneste alene pe scari dar nu pune piciorul pe prima treapta ca se intoarce adaugand:

-Pentru binele tau sa nu-i spui Kage sau altceva.

-De ce?ma interesez si alerg pe scari.Ma trage in bucatarie si se uita in toate partile de parca cineva ne pandea.

-Kagekao a avut o iubita.Ea ii spunea "Kage" sau rareori "Demon".Dar cum el consuma fara control alcool a ajuns sa se certe cu prietena lui si sa ii spuna lucruri false.In acea seara am gasit-o moarta in camera ei plina de taieturi brutale si la un metru de ea zacea un cutit.Kagekao,afland accidentul crezu ca e vina lui si nu mai vorbi cu altcineva,izolandu-se de restul lumii.Moartea ei il facu pe Kagekao sa dubleze portia zilnica de alcool.Are poze cu ea si uneori spune ca a vazut-o dar probabil e efectul bauturii.Ai grija daca vorbesti cu el si nu aduce in discutie de iubita lui.Sm vorbit prea multmNe mai auzim Ace.

Scarecrow intra in camera ei si tranti usa.

Sunt singura in living (in cazul in care Toby nu e in frigider).Urc treptele si ma opresc in fata camerei mele.Vreau sa bat la usa dar mana imi tremura la mai putin de un centimetru de usa.Nu am curaj sa vorbesc cu el si sa ii spun sa plece.Oftez si aud sunete "ciudate" venind din camera lui Hoody si Masky.Sunete prea intense dupa parerea mea.Ma apropii de usa lor unde spre surpriza mea il vad pe Jeff ascultand in liniste.

-Stai,Hoody ma doare!spune Masky monent in care eu si Jeff rosim simultan.

Deschid usa nemaiputand auzi acele sunete dar spre uimirea mea eu si cu Jeff il privim pe Hoody care ii dezinfecta o rana la antebrat lui Masky.

-Ce faceti? intreb eu speriata.

-Masky a cazut in drum spre baie si ii dezinfectam rana.Voi ce credeati ca facem?spune Hoody.

-Scuze de deranj.spune fortat Jeff incercand sa zambeasca si ma trage afara din camera.Ne urăm noapte buna si ma asez pe canapeaua din living cu gandul sa adorm dar era penibil sa dorm aici cand eram in casa mea.

Adorm si acele cosmaruri isi fac din nou aparitia.

CreepyPasta:Gardianul lui SlenderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum