𝐆𝐥𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐤𝐲, 𝐠𝐥𝐢𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬
𝐒𝐡𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐈 𝐥𝐢𝐤𝐞
𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐢𝐭 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲
𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞▫️▫️▫️
A szőrmés kabátom cipzárját lehúzva léptem be a következő boltba. Szemeimmel felmértem a terepet, majd lassan elindultam az egyik tetszőleges sor felé. Legjobb barátnőm már rég lecsapott, a már távolról kiszemelt ruhára, így nem is erőlködtem azzal, hogy keresni próbáljam. Alaposan szemügyre véve mindent, haladtam, ám egyetlen gönc sem nyerte el a tetszésemet. Bár nem is voltam valami nagy rajongója a Prada - nak. Ám kénytelen voltam bejönni, ugyanis Este rajong ezért a ruhaboltért, és ha tőle függne, ide is költözne.Egy csíkos nadrággal szemeztem néhány perce, de valahogy nem tudtam dűlőre jutni, miszerint tetszik - e, vagy sem. Levéve a vállfát a vasrúdról, tettem magam elé, majd sétáltam egy egész alakos tükör elé. Annyira nem volt rossz, de válószínüleg egyszer felvenném, aztán csak porosodna a szekrényem legmélyebb bugyraiban, így végül visszatettem a helyére. Másnak talán nagyobb haszna lesz belőle.
— Delphine! — hallottam meg Est hangját, mire próbáltam beazonosítani a hang irányát. Amint megtörtént, elindultam az öltözők felé. Az aranyszőke hajú lány, ott állt, egy fekete, földig érő selyem ruhában, melynek mell részét, apró drágakövek díszítettek.
— Mesésen szép vagy, Est! — mosolyogtam rá, miközben megpörgettem, hogy mindenhol megtudjam szemlélni a ruhát.
— Szerinted Tom-nak tetszeni fog? Hamarosan lesz egy céges buli félesége, és arra gondoltam, hogy ezt viselném rajta. — kezdte el tördelni ujjait, mire megforgattam a szemeim. Este mindigis önbizalom hiánnyal szenvedett, pedig egy magazinba illő lány volt, a megfelelési kényszere pedig már betegesen aggasztó volt.
— Amint Thomas meglát ebben a ruhában, lemondja a bulit, és inkább az ágyban fogtok táncolni, mintsem egy puccos étteremben. — feleltem, mire a lány felnevetett, és átölelve suttogott el egy 'köszönöm'-öt. Megsimogattam a hátát, aztán az egyik kanapéra leülve vártam, hogy Est visszavegye az eredeti ruháit.
A Twitteren olvastam a légújabb drámákat. Vicces, hogy néhány ember nem bírja elfogadni, ha valakinek más a véleménye egy adott témáról, ezért pedig beleköt a másikba, aki ezután természetesen megvédi magát, és tádá. Egy újabb vita, amit aztán hetekig folytatnak. Bár nekem is lenne ennyi szabadidőm.
— Szeretnél még valamit nézni, vagy mehetünk? — lépett mellém a barátnőm.
— Nem. — mondtam, majd a kassza felé böktem, aztán felálltam.
CZYTASZ
𝐍𝐎 𝐁𝐎𝐃𝐘, 𝐍𝐎 𝐂𝐑𝐈𝐌𝐄
FanfictionSokkolva néztem a földön heverő testet. Zöldeskék szemei valahova a távolba meredtek, minden csillogás vagy élet nélkül, szájából egy vékony kis vörös csík húzódótt, hullája vérbe fagyva feküdt az egykor tiszta padlón. Mellkasa többé nem emelkedett...