kıskanma

519 30 25
                                    

Birden işeri Taehyung girdi.
Jm:Tae senin burda ne işin var?!
Tae:Bebeğim beni boş ver sen iyimisin?Öğretmenin söyledi hemen geldim.İyiki bayılmamışsın.
Jm:Evet ben çok iyim merak etme sadece elim kanadı önemli bi şey değil.
Tae:İstersen eve götüreyim seni?
Jm: Tae önemli bi şey deyil sadece elim kanadı.Sen git işin vardır senin.
Tae:Tmm bak kendine dikkat et biliyorsun sana zarar gelsin istemiyorum.Ve seni seviyorum (arkadaşca)
Jm:Tamam Tae bende seni seviyorum bay bay.

Tae çıktıktan sonra bende sınıfıma doğru gitmeye başladım.Tae iyi biriydi, 23 yaşı vardı ve barda çalışırdı.Gerçekten onu çok seviyorum benim abim gibidir.Ve bana güzel sözler söylemeyi sever balım,bebeyim,canım vs.Bunları düşünürken sınıfın kapısına geldim.İçeri girdim ama girmez olaydım,sabah bana çarpan çocuk.'O bizim sınıftamıydı ya?'Onu boş verip sırama geçtim.Ben çalışkan biri olduğum için ön sıralarda oturuyorum.Bizim okul çok kötü bi yer,ne kadar gösterişli olsada içinde kötü insanlar çoktu.Hep beni eziyorlardı.Ve ben bundan gerçekten bıkmıştım.Okulumuzda beni ezen gruplardan biri içeri girdi.Her kes onlarda korkardı,tabi bütün bad boylardan.Zaten iki grup var biri EXO diyeri BTS.Her iki grupun ortak şeyi beni ezmekti.Bundan başka ikiside bir birine düşmandı.EXO gelip sıramın önünde durup:

Kai:Merhaba Jimin,biz sana yaptığımız şeyler için pişmanız.Bizimle barışırmısın?(Arkadaşlar Jimin biraz safda)
Jm:Ah tabikide her kes ikinci bi şansı hak eder.
Chan:Tamam o zaman okul çıkışı sınıfın kapısında bizi bekle birlikde kafeye gidelim.Kendimizi aff etdirmek için.
Jm:Tamam beklerim.Görüşürüz.Ah bide bi arkadaşımı beni almya gelicek oda gelse sorun olurmu?
Chan:Hayır gele bilir😉.

Yazardan:
Jungkook sınıfda onları dinliyordu.Bu işde bi şey olduğunu anlayıp oda sınıfta kalacaktı.

OKUL ÇIKIŞI:
(JİMİNDEN)
Derslerimiz bitmişdi,çantamı hazırladım sınıfın kapısının önünde bekledim,ve onlar geldi.
Chan:Naber Jimin......sen güzelmi olmuşsun bu gün ne?
Dedi ve diyerleri kıkırdamaya başladı hiç bi şey anlamadım ama neyse...
Jm:iyi.....sağ ol.
Kai:Bak şimdi seni daha güzel yapıcaz....
Dedi ve çantasından paket un çıkartıp  hepsini üstüme döktü diyerleri ise yumurta atmaya başladı.Ve bana tanıdık olan o ses geldi..TAE.
Tae:Hey siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz?

Tae onlardan büyük olduğu için ondan korkup hepsi kaçtı.
Tae yanıma gelip:"Bebeğim iyimisin?"
Ne zaman aktığını bilmediyim göz yaşımı silip kafamı kaldırdım"iyiyim taetae,teşekkür ederim"dedim ve Tae beni kendine çekip sarıldı"Tae sen benim kurtarıcı meleğimsin biliyormusun?"Tae gülüp"seni seviyorum bebeyim"Saçımı okşadıktan bi süre sonra eve gitmişdik.

JUNGKOOKTAN:
EXO grupu öyle dedikten sonra sınıfta gizlice kalıp onları dinledim.Tahmin etdiyim gibi onlar Jimine oyun oynamıştı tam çıkacaktım ki biri geldi Jimini onların elimden kurtardı.Konuşduklarından anladığım kadarıyla adı Taeydi.Gelip Jimine sarıldı,bebeyim filan dedi galiba sevgililer.Peki bu benim kalbimi neden acıtdı ki?Ah hayır Jungkook o bir ezik(göstercem ben sana eziyi)sadece,sadece.......ah neyse,ama kıskanmıştım.Benide böyle seven biri olsun istiyordum.Onlar gittikten sonra bende eve gittim.

JİMİNDEN:

Bakın gördünüzmü daha çabuk atdım.Çünki neden olmasın?Daha doğrusu ben beklemeyi seven biri değilim.Sizinde yada başınızın sevmediyini düşünüp çabuk atdım.Ve bide lütfen yorum yazın iyimi?kötümü?

Bad boy JjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin