JİMİNDEN:
Tar ile eve gelmiştik,ben direk odama çıktım çünki üstüm,her yerim batmışdı.Girip banyo yaptım....Banyodan çıkıp saçımı kurutup aşağı indim.Taede banyo yapıb koltukda telefon ile ilgilleniyordu.Hiç bi şey demeden mutfağa gittim Taeninde aç olduğunu düşünüp iki tane ramen yaptım.Götürüp Tae ye verdim. 1-2 dk sonra Tae konuştu.Tae:Jimin bu gün gidelimmi bara?Hem bana yardım etmiş olursun..
Jm:Ah evet Tae banada deyişiklik olur biraz.
Tae:Tmm o zaman yarım saat sonra çıkarız.
Jm:Tamam.Yemeyimizi bitirdikten sonra topladım bulaşık makinesine atdım ve odama hazırlanmak için gittim.
Kıyafeti
Makyajı
Saçı
Gerçekten çok güzel olmuştum.Neden kendimi ezdiriyorumki?neyse başka zaman bunu düşünürüb deyip aynada son kez kendime baktım ve odadan çıktım.Taede salonda hazırlanmış beni bekliyodu.Beni süzdü ve:
Tae:Hmm......dikkatli ol seni sikmesinler😁
Jm:Sen beni korursun koruyucu meleyim.Birlikte çıktık ve mekana doğru yol aldık.Arabayla,Tae şoför koltuğunda bende yanında oturuyordum.
JUNGKOOKTAN:
Eve geldikten sonra tüm gün Jimini düşündüm,gerçekten ben neden ona kötülük yapıyorum?Jungkook!!!kendine gel o bir ezik va sen aşka inanmazsın ve hele o eziye aşık olamazsın.Kafamı dağıtmaq için bara gitmeye karar verdim.Hyunglarımı aradım onlarında gelmesini söyledim.Her kes kendi arabasında barın önünde buluştuk ve içeri girdikJİMİNDEN:
İnsanların isyedikıerini değıtıyordum bi anda kapdan Jk ve onun tayfasını gördüm,onlar beni görmədən hemen Taenin yanın bar masaının arkasına geçtim.Tae:Noldu miniyim?
Jm:Tae Tae onlar burda beni okulda ezen diğer tayfa....(üzgün bi şekilde)korkuyorum....
Tae Jimine sarılıp" korkma miniyim hiç bi şey yapamazlar"dedi ve arka odaya girdi. bunları söylerken Jungkookun tayfanı gelip bar masasının önünde durmuştu:
Jk:Vaay bizim ezikde burda demek,bana yada bize birer kırmızı şarap var!?HEMEN!?(jk içinden:o....o çok güzel,dolgun dudağı,gözleri,burnu,her şeyi ile mükemmeldi.Çok güzel giyinmişti, saçlarını kıvırcık yapmış çok yakışmış.ayy o bir ezik Jungkook vaz geç bu düşüncelerden)YAZARDAN:
Jungkook kendini daha falan kaptırmamak için daha çok kötülük yapacaktı her zaman yaptığı gibi.Jimin Jknin bağırmağa ile yerinden sıçradı ve hemen istediklerini verdi.Jk:Imm......tadı çok kötü bunun al yenisini ver.
Tam elinden alacakken Jk tüm bardağı Jiminin başından aşağı döktü diyerleride onun taklit ederek tüm şarabı jiminin üstüne dökmüşlerdi.Gömleyi beyaz olduğu için her yeri kırmızı olmuşdu.Tae hemen arka oradan seslere gelip Jimini o halde görünce üzülmüştü.Hemen Jimini arka odaya çekip sarılıp ağlamasına izin vermişi.Tae:Ağla miniyim.......Özür dilerim yanımda olamadım.Özür dilerim özür dilerim...
Jimin hıçkırarak ağlarken zar zor konuştu
Jm:Ö-önemli d-deyil Tae.
Tae:Sen al benim gömleyimi giy,benim vardı yedek kıyafetim onu giyerim.
Jm:Tamam
Tae ve Jimin gömleyini çıkardı,Jimin Taenin gömleyini giyidi ona biraz büyük olmuşdu biraz gülüp Taeye sarıldım.Tae çıplak olduğu için tombik ellerim bedenine deyincə irkildi.
Jm:Teşekkürler Taem,seni seviyorum.Gömlek jiminin üsstünde böyle.
Jungkooktan:
Jimin ağlayayarak odaya girdi kalbim acımıştı nedense ama onu ağlamasının sebebi bendim,nedense her zamanki gibi zevk almıyorum onu ezerken,bunları düşünürken Jiminin yanına gitmüye karar verdim.Arkadaki odaya girdim,amamgirmez olaydım çünki jimin ve şu Tae veleti(senden büyük akıllım)sarılıydı hemde Tae ÇIPLAK.o zaman kalbim gerçekten cok acıdı ondan sonra anladım ki ben Jimini seviyormuşum........KESTİKK.
NABER LAR ÇILGIN ÇOCUKLAR.
Nasılslnlz?Bölüm nasıl?Beyendinizmi?bide şe şü aşağıda şey var,bak bundan"☆"yıldız ona basarsan sevinirim.Sizi seviyorum gelicek bölümdə görüşürüz❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad boy Jjk
RomanceJimin okulun ezik öğrencilerinden biriydi Jungkookda sexy,yakışıklı bi bad boydu