Yorum istiyorum,bol bol yorum istiyorum hayalet okuyucu olmayın.Yütfenn.neysee
Keyifli okumalarYazardan:
İkisininde bir-birine hasret dolu 1yılı geride bırakmşlardı,ikiside çok özlemişti,zaten çok kalamadılar.Jungkookun o gün söylediği kelimeler ağır gelmişti.Belkide başkasından duysa bu kadar üzülmezdi ama sevdiyi tarafından söylenmiş bi ne iftiralar.Jimin o gün eve ağlayarak gelip Taehyungun omzumda ağlamış ve olanları anlatmıştı.O en mutlu gününde bu kadar ağlayacağını bilmezdi.Evet en mutlu günü,çünki o gün Jimin 18 yaşına giriyordu doğum günüydü.O gün kalbi çok kırılmıştı.
Her gün her gece ağladlar nerdeyse ikiside.Çok özlemişlerdi.Jungkook onun hayatını,ailesini,zorluklarını sonradan öğrenmişti,gerçekten yaptığı büyük hatanın farkına varmıştı,ama artık çok geçti.İkiside bir birinden ayrı düşmüştü hemde kendisi yüzünden.
İkiside okuyup güzel yerlere girmişti.Kendi paralarını kazanıyorlardı. Jimin bu 1 yıl içerisinde çok yıpranmıştı,ama kendisini toparlamıştı hemen ve bu gün yeniden acı çektiği ona iyi gelen ama içindeki bazı insanlardan rahatsız olan ülkesine geri dönmüştü.Belkide rahatsız olmuyordu?Sadece kendine yediremiyordu?
Uçaktan inip havalimanından çıkmışlardı,eski yaşadıkları evlerine gideceklerdi.Ama orda her gün olan olaylardan habersiz.
Jungkook:
Önemli bi iş görüşmem vardı,hemen arabaya atlayıp havalimanına gittim,kendim karşılayacaktım misafirimi.Arabamda korumalarımla oturmuş bekliyorduk.Birden gözümü biri takıldı,pembe saçlı,minnak boylu biriydi aynı ona benziyordu ama yüzünü göremedim.Tabikide o burda olamaz(NAH?!),beni benim yüzümden bırakıp gitti.Hemen taksiye binerek uzaklaştı.Onunla geçirdiğimiz günleri hazırladıkça gözlerim doldu yine.Bu anlardan beni ayıran korumam oldu."Efendim geldiler"
Tamam deyip kendime gedikten sonra arabadan karşılamak için indim.
Jimin:
Taksinin parasını ödedikdən sonra indik.Gerçekten çok özlemiştim buraları. Evimizin önüne gittik ama gözüme merdivenerdeki yastığa benzer bi şey vardı,çocukıarın filandır deyip önemsemedim.İçeri girip rahat bişeyler giydik.Hiç bi şey deyişmemişti tamda bıraktığımız gibiydi,biraz etrafta dolandırdıktan sonra gözlerimi, hemen elimize bez alıp evi temizemeye başladık.
~~~~~~Çok yorulmuşduk,hemen gidip duş aldım ve kendimi salonda koltuğa atdım."Taetae acıktım benn!?" Oda bana bakıp "Jimin eşşek kadar oldun git kendin hazırla,hem evde hiç bi şey yok marketten al gel" oflaya puflaya yerimden kalkıp,evden çıktım..... Alış veriş yaptıktan sonra evin önüne gitmek için bir sokak dönecektimki ağlama sesi geldi. Senin geldiği yöne baktığımda bizim evin önünden geliyordu.Karanlık olduğu için hiç bi şey göremiyordum. Biraz yaklaştım ve özlediğim o sesi duymamla gözlerimin dolması bi anda olmuştu.
"Jiminimm....özledim be seni güzelim....ne zaman dönüceksin? Yada hiç dönücekmisin?..... Biliyormusun bu gün havalimanında sana çoook benzer birini gördüm senin gibi tatlış pembe saçlı,ama endişelenme benim gözüm senden başkasını görmedi görmezde.Seni seviyorum güzelim dön artık lütfen"
Bunları söylerken ağlıyordu.Biraz oturduktan sonra kalkıp yanımdan geçerek gitti,maske ve Gözlük taktığım için tanımamıştı.Hemen gidip evin önünde durdum,oturduğu yere baktım,her gün geliyormuydu? Yada gerçekten beni seviyormu?beni gerçekten özledimi?
Bunları düşünerek eve girdim ışıklar kapalıydı galiba hyungum uyumuştu,bende artık onu gördükden sonra iştahım kaçmıştı.Poşetler mutfağa bırakıp odama çıkıp uyumaya çalışdım,evet çalıştım çünki onu unutamıyorum,gözüm yine dolmaya başladı.Çok değişmişti, boyu uzamıştı,yüzü olgunlaşmıştı,ama ama değişmeyem iki şey vardı,dudağının atındaki ben ve benim ona olan aşkım.Bunları düşünerek çokta rahat olmayan bi uykuya dalmıştım.
Hello...ay nasıl yaptım?Biliroum normal bi hikaye gibi ama ne yapayım aklıma fikir geliyorr.Neyse vote vermeyi ve yorum yazmayı UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad boy Jjk
RomanceJimin okulun ezik öğrencilerinden biriydi Jungkookda sexy,yakışıklı bi bad boydu