JİMİNDEN:
Tae ile sarılırken Jungkookun bizi izlediğini gördüm.Çaktırmadan ona baktım gözünde pişmanlık duygusu vardı.İyide nedenki.Gözünden bir damla yaş aktı elinin tersiyle silip gitti.Peki onun ağlamsı neden benim canımı acıtmışdı.Taeden ayrıldıqdan sonra,Tae:
Tae:Jimin-sshi artık okulun eziyi olmayacaksın,yarın zaten pazar gidip sana güzel kıyafetler alalım artık okil üniforması giyme ok?(ha bu arada aynı evdeler)
Jm:Tamam :)
Göz yaşlarımı silip ben çıktım,Tae gece 3e kadar orda kalacak sonra gelecek.
__________^__________Sabab yin erkenden kalktım biraz telefonla oynadım kalkıp rutin işlerimk hall edip aşağı kahvaltı hazırlamaya indim.......
Kahvaltını hazırladıktan sonra Taeni kaldırmak için odasına gittim,kapıyı yavaşca açtım mışıl-mışıl uyuyordu gidip kulağına edilərəkJm:Taetae kalk hadii~ sabah olduu~
Tae:Lan civ civ git başımdan sabah sabah.
Hemen dikleşdim
Jm:Ama hyung bu gün alış verişe gidecektik(ağlamaklı ses tonuyla)
Tae:Tamam kalktım başımın TATLI belası.
Jimin gözleri kısılana kadar güldü ve zıplaya zıplaya salona gitti.
__________^__________Çok güzel şeyler almıştık yarın giymek için sabırsınlanıyorum.Şimdiyse kahve renkli saçlarımı boyatmaya gidiyoruz
Jm:Ya Tae ne gerek var saçımı boyatmaya?Eğer ben boyarsam sende boyarsın ama aynı renk.
Tae:Tamam,ama aralarına,bepsini boyatamam.Jimin melek gibi gülerek yoluna davam etdi......
Kuaföre geldiklerinde Tae kuaförle konuşuyordu ve bana hiç bi şey demiyordu neymiş efendim'süpriz'olacakmış.
______Ve saçım hazır ve 3 ten geriye sayıp arkamı döndüm.
3
2
1(neclaz123 bu bölüm ve bu foto sana gelsin)
Bide ne göreyim pink saçı bir Jimin,Allahım çok şirin olmuşum.Ben olsam bende kendime aşık olurdum.Acaba Jk ne düşünür?Ay bana ne be onun düşüncesinden.Neyse sonra işte eve gittik banyo yapyım,yemek filan yedim sonra uyudum çünki yarım göz altı şiş,çirkin bi jimin görmek istemiyordum.Artık Jimin deyişti,büyük bi deyişim geçirdi.
Bu bölmü gerçekten neclaz123 sana yazıyorum.Çünki gerçekten yazdığım tüm bölümlere tek vote veren sensin.Teşekkür ederim gerçekten.Seni,sizi seviyorum bay bay yarın görüşürüz❤👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad boy Jjk
RomanceJimin okulun ezik öğrencilerinden biriydi Jungkookda sexy,yakışıklı bi bad boydu