Şirket

201 21 5
                                    

Jiminden:
Sabah kalktım,aynaya baktım ve ne göreyim?Dünyanın en çirkin insanı(çarpılıcam bak yemin ederim) yüzümün her tarafı şişmiş ağlamaktan.Hemen yüzümü yıkadım buz filan koydum şişliyi geçti.Aşağı inip kahvaltı yapıb evden çıktım,bu gün iş bulmalıydım kendime.Yoldaki ilanlara baka baka ilerliyordum.Gözüme bi tanesi takıldı
"Jeon şirketinin müdürüne asistanlık"
Jeon?Jeon kimdi?çok tanıdık geliyordu.Güzel okuduğum için güzel yere girmiştim şimdi ise bu asistanlık işini ala bilirim.Hemen fotorafını çekip taksıye binip şirkete doğru yol aldım.
________________

İçeri girdiğimde burası şirkete değil bara benziyordu,tüm kızlar giymemiş gibi giymiş,erkeklerde kızlara yavşıyordu.İçerden birine müdürün odasını sorup odanın önüne geldim.Derin bi nefes alıp kapıyı tıklatdım.İçerden "Gel" komutunu aldıktan sonra içeri girdim,arkamdan kapıyı kapatdım dönmemle onu görmem bir oldu. İşlere başı karışmış bana bakmıyordu hiç. Kutsanmış kafasını kaldırmadan yüce sesini duydum "kimsin?adın?ve ne için geldin?çabuk ol işim var"

"M-merhaba,ben J-jimin"
Söylememle kafasını kaldırdı yüzüme baktı ve fııltı ile"Jimin..."dediğini duydum. Hemen yanıma gelip ellerimi tutmak istedi ama ben bir adım geri çekilmemele duraksadı,gözleri doldu,dudaklaı titredi. Benimde kalbim acıdı.Hemen söze girdim
"Merhaba b-bay Jeon ben iş için gelmiştim,asistan lazımmış."

Yüzüme 'yapma' dercesine baktı,yine gözlerimi kaçırıp "Eğer iş yoksa gide bilirim" arkamı döndüm tam gidecekken kolumdan tutup telaşlanmış ve heycanlı bi o kadarda çocuksu -bana göre- çıkan  sesiyle konuştu "Hayır hayır, v-var.Yani ne istiyorsan var" "Asistanlık için gelmiştim aslında" "Benim asistanım?" Bi daha konuştu ama bu sefer kısık çıkmıtdı sesi. "Tamam benim asistanım,evet evet benim asistanım.Gel oturalım ben sana kahve getireyim yada söyleyeyim,sonra bilgilerini okuyayım yok yada hepsini biliyorum zate-" hepsini bir nefeste demişti ve kolundan tutup:

"Jungkook ben olanların hepsini unutdum,sende unutsan iyi edersin ve bundan sonra işe alınırsam bana sadece çalışan gibi davranıcaksın" Elini yavavaşca kaldırıp yüzüme yaklaşdırdı gözünden süzülen boncaklarla konuştu "Nasıl unuta bilirim ki? Nasıl yaparımki?Yapamam,bilmiyorsun.Anlamıyorsun,ve anlayamzsımızda."

Sonlara doğru sesi yükselmişti biraz. " Tamam kabul asistanım olarak işe başlaya bilirsin"
Buna sevinsemmi.üzülsem mi bilemedim sonra kalbimi sıkıştıracak o sözleri dedi "Meleyim lütfen izin ver me böyle olmamıza,ben yaptığım hatanın farkındayım ve çok pişmadım,lütfen beni affet lütfen beni birdaha bırakıp gitme,dayanamadım yapamadım yeni toparlanmıştım, artık kapınada gelmiyordum ama o gün havalimanında seni gördüğümde içimdeki küller yeniden alev aldı.Jimin ben senisiz yapamıyorum olmuyor yaşayamıyorum,lütfen bana bi şans daha ver lütfen yalvarıyorum."

Artık boncuk göz yaşları sele dönmüşte onu öğle gürdüğümde sadece " Ağlama" diye bilmişdim. Ama yinede ağlıyordu hatta dahada şidetlenmişti başı yere inikti,elimi çenesinin altına koyup kaıdırdım ve sakinleşmesi için dudaklarına yapışdım,özlemiştim bu tatdı ben onun alt dudağını emerken o benim üst dudağım ile ilgileniyordu.

5dk filan öpüştükten sonra yüksek sesle ayrıldık,ağlaması durmuşu derinden iç çekti alnından öpdüm ve "Ağlama bi daha her seferinde öpemem,ve bu şansı sana vermem içinde düşünücem" Tavşan dişlerini göstermişti bana o gülüştende öptüm biraz aşağı inip beninide öpdüm."Barıştık deyilmi?Affetdin beni dimi?" Çocuk gibi Heycenla konuştu "Evet kookie barıştık ama ben seni hala affetmedim" Tekrar gözleri dolarken konuştu "Affetmen içi ne yapa bilirim?"

"Bana beni gerçekten sevdiyini kanıtla,o zaman sana yine güvenip affede bilirim" dememle belimden tutup koltuğa yatırdı ve öpmeye başladı....ayrıldıktan sonra "Seni seviyorum seni çok seviyorum ve sana kanıtlıycam yeniden benim olucaksın hiç kimseye vermiycem seni" "Jungkook ben zaten seninimde ama daha diğil" "Tamam meleyim Tamam,seni seviyorum hemde çok" deyip dudağıma öpücük kondurup geri çekildi.

Artık sınır komaya karar verdim ve geçiktiği için çok özür dilerim gerçekten evde olamıyorum ve yazamıyorum.Em kısa zamanda görümek üzere

10 oy
25 yorum

10 oy25 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bad boy JjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin