Jungkookun hikayesi

252 21 6
                                    

Jiminden:
Sabah güzelim güneşin lanet ışıkları ile kalktım,telefonumu alıb baktığımda saat 12:25.Hemen yataktan fırladır,aynaya baktım ve bok gibi gözüküyordum.Hemen banyoya girdim duş alıb çıktım. Kendime akşamdan kıyafet ayırdığı işin seviniyordum.Giyindim bir az makyaj yaptım,saçımı düzeltip saate baktım saat 12:50'di,hemen ayakabılarımı giyip evden çıktım.

Neyseki kafeyi evime yakın bi yer seçmişim,hemen içeri girdim camın kenarında oturan Jungkooku süzdü,gerçekten yakışıklıydı inşallah bi açıklaması vardır bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyseki kafeyi evime yakın bi yer seçmişim,hemen içeri girdim camın kenarında oturan Jungkooku süzdü,gerçekten yakışıklıydı inşallah bi açıklaması vardır bana.
Jk:

Kapıyı kapatıp içeri onun yanına geçtim beni fark edip hemen ayağa kalktıJk:Hoş geldin Jimine Bana Jiminie demişti bana annem dedi hep gözüm doldu,yaşlar gelmemesi için gözümü ondan çekip masaya oturdumJm:Hoş buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı kapatıp içeri onun yanına geçtim beni fark edip hemen ayağa kalktı
Jk:Hoş geldin Jimine
Bana Jiminie demişti bana annem dedi hep gözüm doldu,yaşlar gelmemesi için gözümü ondan çekip masaya oturdum
Jm:Hoş buldum....
O'da oturduktan sonra hemen konuştum"Ne anlatacaksan anlat çabuk dinliyorum"
Jk:Tamam.Nasıl başlasam bilmiriyorum,çünki sen beni yanlış bi pozisyonda gördün ve doğal olarakta yanlış anladın...O gün...kavga etmişdim gömleyim o yüzden yırtılmış,babam kızı beni çağırması için gömdermiş ikimizde odaya girdiğimide kız çıkmadı buna çok takmadım, onun gözü bendeydi biliyordum beni seviyordu,sonra kapıdan ayak sesleri gelince babam sanıp hemen kucağıma oturdu,maksadı ikimizin bir yakalanması ve..... ah neyse,sonra kapıdan sen girinc 2ci kez şoka uğradım.Lütfen jimin lütfen seni aldatmadım (artık ağlıyordu kos koca Jeon Jungkook ağlıyordu hemde benim için)seni ç-çok seviyorum, lütfen beni bırakma ,bari sen beni sev lütfen.

Lütfen beni sev? Kimse sevmiyormu onu? Ne istiyor ki? En güzel sevgi anne baba sevgisidir,acaba sevmiyormu onu anna babası?

Jm: J-jungkook ağlama....Tamam bak affetdim ben seni....
Başını aşağı düşürdü.
Jk:Peki ben kendimi nasıl affedicem?
Jm: sen bi şey yapmadın ki?

Jimin jungkookun yanına gidip oturur ve
Jm:Tamam bana bak....Jungkook bana bak dedim.!
Jungkook kafasını kaldırıp kırmızı gözlerle ona bakar.
Jk:Özür dilerim (Ağğğ kalbime bıçaq saplandı)
Jm:tamam geçti~

Onu kendime çekip sarıldım. Ne kadar kaba görünsede içinde bi çocuk var,çok kırılgan biri. Onu kendimden uzaklaştırıp alnını öpdüm.

Jm: Yemek yiyelim. Sonra deniz kenarında konuşalım olurmu?

Sadece bebek gibi başını salladı. Yemeklerimizi sifariş edip yedik ve denizin yanına gidip bankların birine oturduk...Biraz oturduk hiç bi şey demeden,bu sessizliyin nereye gideceyini bilmediyim için söze başladım.

Jm: Evet Jungkook,konuş bakalım.
Masumca bana bakıp
Jk:  Ne hakta?
Jm: ilk önce neden bana 'lütfen beni sev' dedin?
Jk:Çünki hiç kimse beni sevmiyor.
Jm: ne demek hiç kimse sevmiyor? Okuldakiler sana hasta,ayrıca aile sevgisi en önemli olanıdır,ve sende de ki yani bence o var.
Jk: İşte senin dediyin gibi aile sevgisi....o benim aileme ait bi şey deyil,onların istediyi gibi biri olamamışım,kaba,zorba,playboy.Evet aslında öyle biriyim ama sadece kendimi ezdirmek istemiyorum o yüzden. Ailem beni hiç eskidende sevmezdi nedenini  bilmiyorum,küçüklükten beridir. Bunları hiç sormadım onlara biliyorum çünki cevap vermeyecekler.

Gerçek çok üzülmüştüm ailesi tarafından hiç sevilmemiş benide sevmiyorlar amamen azından sebebini biliyorum ve ayrıca küçükken severlerdi beni.

Jk:Peki sen?Seninde hayatını bilmek istiyorum,aileni tanımak istiyorum.

Öylece yüzüne baka kalmıştım,hiç bi şey söyleyemezdim

Jm: Boş ver sonra öğrenirsin.
Başını salladı 1-2 dk sonra
Heycenla bana döndü
Jk: Peki teklifimi kabul etdinmi?
Jm: A-aslında evet,yani seni o gün okula evet demek için gelmiştim seni öylece görünce....
Jk: özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim....
Jm:Tamam kook yater affetdim
Jk:Gerçekten mi?Artık benim sevgilimmisin?
Jm:Ahh tam bi bebek....Evet kookie senin sevgilinim.

Bi anda uçmamla neye uğradığmı şaşırdım.Jungkook beni kucağına alıp döndürüyordu.
Jm: Aaa Jungkook indir beni...düşücem.

Jk: Tamam meleyim....Seni seviyorum çok seviyorum seni hiç üzmüycem.
Jm:Bende
Jk:Bende ne?
Jm: Bende seni seviyorum işte
Utanıp başımı aşağı saldım,ellerini yanaklarıma koyup kaldırdı
Jk:Utanmana gerek yok sevgilim.

Sevgilim? Sevgilim?SEVGİLİM? O bana sevgilim dedi,resmen kos koca Jeon Jungkook bana sevgilim dedi.

~~~~~~~~~~~~~~

《Bölüm sonu》
Naber bomcuklar?ya bu gün bi şey fark etdim BTSin butter şarkısında,şu hani her mv deki uçak varya o işte butterde uçmuyordu,Suganın partında arkaya bakarsanız görürsünüz yerdeydi:(

Bad boy JjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin