Evlilik

155 14 2
                                    

Artık Jeon şirketinde Jeon Jungkookun asistanı olarak 'çalışıyorum'. Tabi çalışmak denirse, Jungkook beni her gördüğünde sarılıyor kokumu içine çekiyor, öpmeye çalışıyor. Ben ne kadar 'şirketdeyiz böyle şeyler yapma' desemde beni dinlemeyip yine yapıyordu. Neymiş efendim bana kendini kanıtlayacakmışmışda, beni ne kadar sevdiğini gösterecekmişde. Zaten öyle şeyler yapmasada beni sevdiğini biliyorum yine de çok üstüne gitmiyorum çünki benimde biraz hoşuma gidiyor.

Jeon şirketdeki olmayan kuralları yenide yazmıştı

×Kısa giyinmek yok
×Yavşamak yok
×İşleri aksatmak yok
×Gecikmek yok
×'Asistanın' odasına girmek yok
×Asistnla konuşmak yok
×Asistanla temasta olmak yok

Ve daha başkaları. Orda dediği asistanda ben oluyorum, hiç kimseyle konuşmama izin vermiyor şirketde. Neyse... Aramız biraz olsun iyiydi. Hemde bu akşam beni bi yere götürecekmiş. Saat 17:30, ben yarım saat sonra çılacktım, hazırlanmak için. Aklımda bi kombim vardı onu giyecektim. Bazen böyle şeyler giymeyi severim, ama ber zaman giymem. Ama bu gece Jungkook özel olacağını dediyi için giyinecem...

Artık çıkış saati gelmişdi hemen toparlanıp Jungkookun odasına kapıyı çalarak gitdim."Ya Jimin-ahh sana kapıyı çalmaya ihtacın olçadığını söylemişdim" bu dediyine çok takmadan yanına irerledim ve popmu masaya yasladım, oda dönen koltuğunu biraz arkaya çekip beni süzdü.

"Ee şey... Ben çıkıyorum hazırlanmak için, beni alırmısın?" Suratıma bi süre bakıp kolduğumda dikıeştikten sonra konuştu "Tabikide alırım bebeğim"

Gülümseyip yanağına öpücük kondutup odadan kaçtım. Arkamda ise eli yadağına şaşkınlıkla bakan Jungkook bıraktım.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Eve geldiğimde hemen yeşil çay demleyip hazırlana hazırlana içtim. İlk duş aldım, sonra saçımı kurutup maktajımı yaptım, çok azcık yapmıştım makyaj. Sonra dolabın önüne geçip kapağını açtım, ve kıyafetleri alıp giyindim.

Jungkookun ne tepki verecek bilmiyorum ama yinede giyimdim. Belki kızacaktı ama yinede giyimdim. Çilekli parfumde sıkıp Jungkooka mesaj atdım

Jiminim💋❤️:
Jungkook ben hazırım,sen nerdesin?

Jungkook🐰:
Yoldayım aşkım, geliyorum

Jiminim💋❤️:
Tamam.

Bi süre aktif olduktan sonra çıktı. Galiba sevgi sözcükleri söylememi bekliyordu

Jiminim💋❤️:
Kook'im...
(Görüldü)

Arabada olduğu için görüldü atmasına çok takılmadım. 5 dakika somra korna sesi gelimce telefonumu alıp ayakkabımı giyinip koşarak evden çıktım. Dış kaoıyadanda çıktığımda Jungkooku gördüm, arabasına yaslanmış bekliyordu. Baya yakışıklı olmuştu, ben kendime baktım, acaba çolmu abartıya kaçtı?

(Jungkookun kıyafeti)

Utana utana yanına yaklaştım, bana şaşkınlıkla bakıp konuştu "J-Jimin ç-çok güzel olmuşsun" "Teşekkür ederim, s-sende yakışıklı ol-oluşsun" "Ama sen neden böyle giydin? Çok kısa değilmi? Ya her kes sana bakarsa?Yada gideceğimiz yerde çok insan yo-" Jungkook... Yeter, sakinleş. Ben bazen böyle giyiniyorum, ben gitdikten sonra senin a-acını unutmak için tarzımı, yaşamımı filan deyiştim" O anları hatırladıkca gözlerim doluyordu, şimdi de dolduğu gibi "Şşşh bebğim özür dilerim her şey için, her şeyi telafi edicem" Kafamı çekip göğsüne yasladı, kafamı okşadı. Ben sakinleştikten sonra arabaya binip gittik.

___________

Sahile gelmiştik, yan yana yürüyorduk, arada ellerimiz bir birine çarpıyordu ve buda benim utanmama sebepl oluyordu, yanaklarım kızarmıştı. Jungkook yerinde durup bana döndü ve "E-elini tuta bilirmiyim?" Gözlerin kaçırarak söylemişti, bi dakika?! O utandımı?! Kıkırdayım kafamı olumlu anlamda salladım.

Şimdi ise ellerimiz kenetli yürüyorduk. Utanclığım biraz geçmişti. Biraz yürüdükten sonra önde güller ve renkli ışıklarla süslenmiş bi yer gördüm. Hemen Jungkooka döndüm "Bunu senmi yaptırdın?" Tavşan dişlerini gösterip kafasını salladı.

Hemen sarıldım ona, bir kaç dakika sonra ayrıldık yine ellerimizi kenetleyip ışıl-ışıl olan eve doğru adımladık. İçeri adımı mı atdım ve etrafımda dönüp her yeri inceledim büyük bi balonun Üstünde 'JJ' yazmıştı dönüp Jungkooka bakıp gülümsedim oda bana.

Yemek masası da vardı gerçekten çok güzel ve en sevdiğim yemekler vardı. Jungkook yanıma yaklaşıp elini belimd atıp yavaşca itdirdi masaya doğru. Yanına geldiğinde sandalyemi çekip oturmamı bekledi bende bi saatdir yüzümden eksik olmayan gülümseme ile oturdum oda karşıma geçip oturdu.

Konuşmuyorduk sadece yemek yiyorduk...
Bitirdiğimzde Jungkook ayağa kalkıp elini bana uzatdı ve kaldırdı, tam ortaya getirdi, ortalığı loş bi ışık aldı, Jungkook ise önümde diz çöktü, ellerimi tutdu ve öptü sonra konuşmaya başladı

"Jiminim... Biliyorum bunca yıl ayrı kalmamız benim suçum, onca göz yaşının sebebi benim, bunca yıl özlemle yaşamak benim suçum..." Gözleri, gözlerimiz dolmuştu "... Ama inan bana hepsini telafi ede bilirim. Senden ilk önce özür diliyorum, çünki geçen telefonda Tae ile konuşmaıarınızı okudum, beni hala seviyormuşsun ama beni süründürecekmişsin... " İkimizde hafifce kıkırdadık sonra devam etdi "... Tamam haklısın çok kötü bi şey yaptım, sana sevgine inanmadım, o zamanlar küçüktük be Jiminim. Ama şimdi? Şimdi büyüdük artık ikimizde iş sahibiyiz. Neyse çok uzatmak istemiyorum, duygusallaşdık yeterince, asıl sebebimize gelelim..." derin bi iç çekip" Seni çok seviyorum, kendimden bile, lütfen bana güven, seni üzmeyeceğime söz veriyorum. Hep yanında olacağımada söz veriyorum. Jimin... B-benimle e-evlenirmisin? "

Gözlerimden yaşlar dökülüyordu, artık tutmak zordu onları tutmak. Doğru biraz çabuk oldu ama ona bu  3 ayda çok alıştım, zaten seviyorudum da neyse. Bu teklifi kabul etmezsen gerçekten kendimi keserdim.

" E-evet, EVET! SENİNLE EVLENİRİM! "

Bana yine o tavşan dişlerini gösterdi ve ayağa kalkıp kucağında döndürdü beni. Somra indirip yüzüyü taktı, anlınl anlıma yasladı ve öpmeden önce "Seni çok seviyorum" "Bende seni Kookie" dedik. Derim bi öpüşmeye girdik. Zaten gecede Jungkookun orda ayarlatdığı çadırda sarılarak, koklaşarak, öpüşerek, özlem giderek geç saatde uyumuşduk...




Selammm, ben geldim. Sınır dolmadı ama yinede atdım. Biliyorum evlilik çok cabuk geldi aklımda başka başka fikirler vardı,ama özel ders aldığım için çok yazamıyorum, yani final kapmızda.

HA BU ARADA GELECEK BÖLÜM SMUTTT

Bad boy JjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin