Îmi simt capul cum bubuie iar ochii mă înțeapă groaznic. Au trecut 5 minute de când Jungkook a plecat sa cumpere ceva de băut,20 de când m-am oprit din plâns și cam o ora de când am aflat că logodnicul meu mă înșeală cu prietena mea cea mai bună. Stau întinsă pe podea,exact langa pat privind tavanul ce abia se observă în întunericul orei 1. Deși aud ușa și pașii lui Jungkook apropiindu-se decid sa nu mă ridic, nu pentru că nu aș vrea ci pentru că nu pot. Îl simt cum mă înghiontește cu piciorul în picior, probabil știind că mă va găsi aici.
"Ce faci pe podea,Jess?" mă întreabă aprinzând lampa,probabil știind că o lumină mai puternică mi-ar răni ochii. "Uff." Îl aud cum oftează înainte să se aplece. Tresar când își trece brațele pe sub mine ridicându-ma in stil mireasa. Din reflex îmi prind mâinile după ceafa lui privindu-i atent chipul. Îmi simt inima cum bate foarte repede și nu mă pot abține să nu îmi trec degetele peste linia maxilarului său. "Mă gâdili." Acesta chicotește așezându-ma pe pat. Vrea să se îndepărteze, însă eu îl trag și mai aproape știind că m-aș simți rece dacă i-aș da drumul. "Nu plec nicăieri,vreau să îți aduc ceaiul." spune amintindu-mi de ce fusese plecat. Încuviințez cu o mișcare a capului privind cum scoate dintr-un ghiozdan un termos negru. Toarnă în două pahare de plastic înainte să se așeze lângă mine. Îmi strâng genunchii la piept sorbind zgomotos din lichidul mentolat cu o aromă ușoară de fructe de pădure. Privesc în gol simțindu-ma in toate modurile posibile. Îmi întorc capul spre șaten,iar privirea lui e fixată pe mine. Zâmbesc scurt căci îngrijorarea i se citește clar pe față.
"Nu mă privi așa. Nu o sa mor de inima frântă." spun chicotind.
"Dar prea multe frângeri de inimă te pot ucide." spune repede fără să își ia privirea de pe mine. Simt cum obrajii îmi ard,iar bătăile inimii mi se accelerează făcându-ma să înghit in sec.
"Ce crezi...."
"Știi ce e..."
Eu și Jungkook incepem să vorbim in același timp însă ne oprim râzând.
"Continuă." acesta îmi spune însă acum nici nu mai vreau să știu răspunsul la întrebare.
"Nu,spune tu,am și uitat." îi spun zambindu-i.
"Știi ce e înfricoșător?" întreabă punând paharul gol pe noptiera de lângă, întinzându-se apoi pe pat,cu mâinile sub cap. "Este înfricoșător că inima nu face zgomot când se sparge." continuă lăsând apoi să se așterne liniștea. "Știu cum este să ai inima frântă. Știu cum este să simți durere. Când melodiile noastre nu devin hit-uri, îmi rup inima. Există un milion de moduri de a rupe o inimă. Pot să mă raportez." zâmbește inocent întorcându-si privirea spre mine.
"Ce crezi că a simțit James de a fost nevoit să se culce cu prietena mea cea mai bună?" decid brusc să dau glas întrebării de mai devreme.
"Cred că doar el îți poate spune." zâmbesc la răspunsul primit în timp ce mă întind sa pun paharul pe jumătate gol pe noptiera de lângă mine.
"Știi,înțeleg totuși. Naomi arată așa bine,e mult mai frumoasă decât mine." spun melancolic asezandu-ma in genunchi mai aproape de el. "Îmi doresc uneori sa arăt ca ea." șoptesc jucandu-ma cu marginea tricoului.
"Nu trebuie sa fii frumoasă ca ea, fii frumoasă ca tine. Dacă el e idiot nu e vina ta." Jungkook se încruntă ridicându-se în șezut, micșorând astfel distanța dintre noi.
"E ciudat că nu sunt nervoasă sau tristă?" Întreb apropiindu-ma cât să-i ating piciorul cu genunchiul. "Sunt mai mult confuză și dezamăgită." îl lămuresc. "De ce aleg unii sa înșele în loc să pună capăt relației? E jalnic. După atâția ani de când suntem împreună am crezut că nimic nu ne va mai zdruncina relația. Credeam că iubirea dintre noi e evidentă." spun jucandu-ma cu inelul de logodnă de pe degetul inelar.
CITEȘTI
Același univers,lumi diferite//Jungkook Fanfiction//
RandomVisul de a fi Manager o îndrumă pe Jessica Lancaster pe diferite străzi,unele mai înguste,altele fara margini. In 5 ani de când muncește pentru logodnicul ei a cunoscut multa lume,însă ceva e diferit când îl întâlnește pe Jungkook.