Capitolul 21

101 8 0
                                    

"Tae, încetează." Namjoon îi ordonă șatenului ce îndreaptă mica lanternă a doctorului către palma sa.

"Asta ce face?" Jimin întreabă luând în mână un tensiometru.

"Nu pune mâna." Jin îl mustră trăgându-l mai in spate. Râd de curiozitatea lui. Nu știu de ce au vrut neapărat să stea toți cu mine în timpul controlului, dar sunt adorabili.

"Gata, drăguțo, ești perfectă și liberă să pleci." doctorul îmi zâmbește blând făcându-mi loc să mă ridic.

"Mulțumesc." îi zâmbesc înainte să mă îndepărtez urmată de 6 crai, iubitul meu fiind dat dispărut încă de când m-am trezit azi dimineață. Privesc prin jur așteptând să apară în orice clipă, însă nimic. Tresar când Yoongi își trece brațul drept pe după umerii mei lăsându-și mare parte din greutate pe mine.

"Acolo e prințul tău." mă anunță arătând cu degetul spre biroul de informații de la intrare. Zâmbesc automat când îi întâlnesc privirea arzătoare.

"Pentru tine." iubitul meu îmi zâmbește întinzându-mi un buchet superb de cale albastre ce au o nuanță de violet spre interior. "Din partea noastră." mă anunță probabil știind că urma să-i mulțumesc doar lui.

"Oh, mulțumesc băieți." spun cu lacrimi in ochi mirosind florile. "Sunteți minunați." continui întinzându-mi brațele pentru a-i îmbrățișa pe toți.

"Acolo e."

"Rahat." Yoongi înjură făcându-ne pe toți să privim grupul de jurnaliști ce se apropie de noi făcând multiple poze.

"Cum vă simțiți, domnișoară Lancaster?"

"Agenția vă despăgubește?"

"Pe aici." Jungkook îmi șoptește blând împingându-mă către ieșirea din spate in timp ce bodyguarzi scapă de reporteri. Simt cum o durere de cap mă acaparează brusc în momentul în care intrăm într-o dubă neagră.

"Cum ajung oamenii ăia până și în spitale?"

"Cu picioarele." Yoongi îi răspunde ironic lui Jin.

"Ce întrebări deplasate mai pun și ei."Jimin șoptește lăsând în urmă o liniște apăsătoare.

"Sillyejiman igeon kkog bosyeoya habnida." (Traducere: Mă scuzați, dar trebuie să vedeți asta.) Șoferul întinde o tabletă în spate, păstrând în continuare privirea la drum.

"Ce e acolo?" îl întreb pe Namjoon observând cum acesta citește ceva ce îl face să-și schimbe privirea. Mă încrunt când trântește nervos tableta în poala lui Tae evitandu-mi intenționat privirea. Iau tableta din fața șatenului holbându-mă la știrea zilei.

" Accident de serviciu.
Managerul trupei bts s-a accidentat la cap, în timp ce îl salva de la cădere pe Taehyung. Momentul căderii a fost surprins de către camera unui fan și postat pe social media, unde a devenit viral în mai puțin de 24 de ore. Întrebările fanilor au venit imediat: 'Este ea bine?' 'Cariera ei e periculoasă?' 'Va fi despăgubită?' 'Va renunța la slujba ei?'
Jessica Lancaster a fost astăzi externată și întâmpinată cu un buchet de flori de către băieți. Oare se simt vinovați?
În același timp fanii au reușit să-l surprindă in fotografii și pe tânărul erou al trupei. Golden-ul maknae a sărit primul in ajutor. Acesta a fugit cu ea în brațe până la ambulanța ce a întârziat 10 minute.
Așteptăm declarațiile Jessicăi dar și a băieților."

Același univers,lumi diferite//Jungkook Fanfiction//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum