Intru în secția de poliție trecându-mi stresată mâinile prin păr. Simt privirile polițiștilor cum mă urmăresc până mă opresc în fața ghișeului. Zâmbesc larg bărbatului ce mă privește cu o sprânceană ridicată.
"Cu ce te pot ajuta?" mă întreabă deși sunt sigură că știe ce vreau.
"Pot să-l văd pe Nadir?" întreb privindu-l rugător.
"Nu." îmi spune sec luând în mână niște hârtii pe care le aranjează.
"Oh, te rog, trebuie să vorbesc cu el." mă milogesc sperând că va ceda curând. Mă privește sceptic probabil contemplând in tăcere ce ar trebui să facă.
"Nu v-am spus că are interdicție în secția asta?" mă întorc cu zâmbetul larg către șatenul vizibil nemulțumit de prezența mea.
"Bună și ție." îmi pun mâinile pe birou privindu-l inocent pe prietenul fratelui meu.
"Credeam că prințesa Lancaster e pe alt continent acum." spune ironic întinzându-mi un pahar de carton ce după miros pare cafea. Iau o gură din lichidul dulce după pe care i-l înmânez înapoi lăsându-l pe el să termine.
"Deci ai auzit." șoptesc privind în jos. Acesta chicotește răutăcios înainte să-mi de-a un bobârnac peste frunte. "Nu iar." mă smiorcăi frecându-mi zona afectata.
"Mi-ai lipsit, prințeso." îmi zâmbește blând făcându-mă să-i admir, ca de fiecare dată, gropița din obrazul drept. Profit de sentimentele lui și privind în sus cu o față de câine plouat clipesc des. "Da, da, am auzit că James e aici, îl scot imediat. Din nou." își dă ochii peste cap și luând un dosar se îndreptă spre partea cu celule fără să mă aștepte.
"De fapt..." pășesc repede după el încercând să-i țin pasul, însă oprirea lui bruscă mă face să mă izbesc de spatele lui. "Aish, zici că m-am lovit de zidul chinezesc." mă plâng frecându-mi din nou fruntea.
"Oh, asta e noua." zâmbește zeflemitor încrucișându-și brațele la piept. Privesc în sus întâlnindu-i infinitul albastru ce i se revarsă în ochi. Îmi permit să-i analizez grăbită parul prins într-un coc, pielea albă, corpul bine lucrat ce e evidențiat de uniforma mulată, înainte să îi răspund.
"Am nevoie să scoți pe altcineva." privesc în jos jucandu-ma anxioasă cu marginea hanoracului pe care îl port. Tresar când degetele lui îmi ridică bărbia forțându-mă să îl privesc.
"Dezvoltă, Lancaster." îmi ordonă.
"Jung Jungkook și Min Yoongi. Ei sunt motivul pentru care James e aici." îl lămuresc iar acesta mă privește și mai confuz.
"Înțeleg că probabil cei doi sunt coreeni de care ai grijă, dar ce e cu James? V-ați certat?" întreabă și deși știu răspunsul, nu reușesc să-l rostesc.
"Doar...doar scoate-i pe cei doi, te rog. Îți rămân datoare." șoptesc, însă el rămâne în aceași poziție.
"Ce se întâmplă, Jessica?" Închid ochii și expir lung înainte să îmi dau bluza de trening jos lăsând la vedere vânătăile provocate de James. Îmi ridic privirea vinovată întâlnind un abis ce parcă vrea să mă înece. Sprâncenele lui aproape se unesc din cauza încruntăturii, iar pumnii îi sunt atât de strânși încât am senzația că palmele îi vor sângera curând. "Jessica." aceasta îmi pronunță ferm numele închizând ochii. "James ți-a făcut asta?" întreabă respirând greu, probabil încercând să-și calmeze nervii. Știu că Nadir ține foarte mult la mine, îi sunt ca o soră având în vedere faptul că era foarte apropiat de Matthew, deci cu siguranță durerea mea îl afectează. Dar știu și că dacă îi răspund afirmativ James va avea și m-ai mult de suferit, iar eu nu-mi doresc asta. "Jessica!" acesta țipă brusc facându-mă să tresar. "E prima dată când îți face asta?" întreabă iar eu dau negativ din cap. Tresar din nou când dosarul pe care îl ținea e aruncat pe podea. "Îl omor!" spune printre dinți înainte să se îndrepte țintă către celula fostului meu logodnic. Alerg după el deși în sinea mea știu că nu îl pot opri atunci când e nervos. Trecem pe lângă un alt polițist ce privește confuz cum Nadir descuie ușa ce îl despărțea de James, atacându-l imediat cu pumnii pe șatenul ce deja era plin de sânge și vânătăi. "Îndrăznești.Să atingi.Un Lancaster? Idiot.Ordinar!" Nadir strigă la James lovindu-l după fiecare cuvânt.
CITEȘTI
Același univers,lumi diferite//Jungkook Fanfiction//
RandomVisul de a fi Manager o îndrumă pe Jessica Lancaster pe diferite străzi,unele mai înguste,altele fara margini. In 5 ani de când muncește pentru logodnicul ei a cunoscut multa lume,însă ceva e diferit când îl întâlnește pe Jungkook.