Capitolul 7

125 8 3
                                    

"Îmi place atmosfera asta. M-aș putea obișnui." O voce pe care o recunosc imediat mă face să mă întorc cu un zâmbet larg.

"Matthew." Îmi strâng fratele in brațe,desi prezența lui mă face confuză. "Ce faci aici?"

"Am venit sa vad cum arată un concert organizat de surioara mea." îmi zâmbește înainte să meargă lângă băieți. "Ați fost geniali. Chiar nu mă așteptam la performanța asta din partea ta,micule Jk." râde punându-si mâna după gâtul lui maknae.

"Micule Jk?" îl privesc cu o sprânceană ridicată.

"Ce? Nu imi pot nu-mi astfel amicul?"

"Amic? De cand? Ați stat doar cateva zile împreună." rad,insa fratele meu ma privește serios.

"Si tu ai stat doar cateva zile cu ei dar tot le vorbești informal. Nu uita ca tu esti cea care lucrează pentru ei." imi spune iar asta imi face zâmbetul sa dispară. Nici nu mi-am dat seama ca nu le vorbesc formal. Oare asta ia deranjat? De ce nu m-am gândit la asta înainte? Sunt atat de aeriana.

"Nu-mi spune ca e chiar micul meu badboy." Iris râde venind lângă noi.

"Prințesa Anderson. Nu mă așteptam să te văd aici."

"Neoui jag-eun nappeun sonyeon?" (Traducere: Micul tau badboy?) Yoongi întreabă îmbrățișându-si iubita de la spate.

"Nu exagera, Yoongi. Ne cunoaștem de mult."

"Eu de ce nu știam??" Blondul se încruntă la fratele meu punându-si mâinile in sold.

"Nu mi-ai spus niciodată ca te interesează prietenii mei americani." Iris se încruntă înapoi.

"Nu ma interesează." Rad cand Yoongi se strâmbă înainte sa se îndepărteze.

"Auzisem de iubitul tau irascibil de la Adam,dar nu ma așteptam sa fie chia rasa." Matt rade înainte sa se așeze pe un scaun langa ceilalți. "Ce ziceți băieți,mergem sa bem ceva? Am auzit ca aveți liber cateva zile."

"Geuneun uliga maegjulaul masil geos-inji mul-eosseubnida." (Traducere: El ne-a intrebat daca mergem sa bem o bere.) Il aud pe Namjoon cum le traduce celorlalți asa ca decid sa intervin.

"Chiar crezi ca e o idee buna sa petreci timpul cu ei?" il intreb pe fratele meu iar acesta rade ironic înainte sa mi se adreseze rece:

"De ce? Crezi ca le voi povesti despre minunata ta adolescenta?" Il lovesc încet dupa cap dupa ce ma întreabă zeflemitor.

"Știi ca nu e asta." Il privesc in ochi cu dezgust. Nu înțeleg de ce imi vorbește asa. "Mian habnida, hajiman euntoe halgeoya." (Traducere: Imi cer scuze,dar ma voi retrage pana afara.) Fac o plecăciune de 90 de grade înainte sa ies in spatele salii de teatru. Iau o gura mare de aer in timp ce ma așez pe o lada de plastic. Privesc intr-un punct fix gandindu-ma daca am greșit intr-adevăr. Eram obișnuita sa fiu mereu in preajma lui James si a prietenilor lui, de aceea nu m-am gândit ca as fi nevoita sa le vorbesc altfel,insa Matt are dreptate,lucrez pentru ei,nu suntem prieteni asa ca ar trebui  sa încep sa le vorbesc mai respectuos. Expir zgomotos trecându-mi mâinile prin par. Sunt extenuata.

"Jessica ? Ah,aici ești. Noi mergem sa mâncăm,vii?" Jungkook mă privește dulce când mă ridic.

"Normal." zâmbesc forțat intrând din nou în sala. Sunt oprită pe la jumătatea drumului ce duce spre culise de mână lui rece.

"Ai făcut o treabă minunată cu concertul." Micul iepuraș îmi zâmbește iar topindu-mi inima. E adorabil ca un copil mic.

"Mulțumesc." spun scurt înainte ca acesta să mă îmbrățișeze.

Același univers,lumi diferite//Jungkook Fanfiction//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum