-15-

3.4K 226 29
                                    

jungkook göğsüne kafasını yaslamış sevgilisine baktı. melekten hiçbir farkı yoktu; dolgun dudakları, orantılı yüzü onu kendine fazlasıyla çekiyordu. huzurla kapatmıştı gözlerini miniği, ikisi de huzuru bulmuştu artık. göz bebekleri birbirine değdiği an damarlarındaki sıcak kanları fokurdamaya başlıyordu. jeon'un yapılı bedenindeki kaslar kasılmak için tetikte oluyordu. kalbinin deli gibi attığını hissetmeye başlamıştı jeon.

kısa bir süre evine göz gezdirdi jeon. aşıklar tepesinde yaşanan olaydan sonra rahatlamak adına evine getirmişti jimin'i, oldukça iyi yapmıştı çünkü jimin onunla vakit geçirmek istiyordu.

"sevgilim." dedi minik başını göğsünden kaldırarak.
"efendim?" diye karşılık verdi tebessümle jeon.
"iyisin değil mi?"
"evet oldukça iyiyim."
"olaylara takılmadın?"
"hayır, lütfen huzurumu bozma."

jimin dudaklarını birbirine bastırıp başını aşağı yukarı salladığında koca oğlanın yumuşacık saçlarına daldırdı minik parmaklarını. oğlan gözünü yavaşça kapattığında jimin burnuna dudaklarını bastırdı.

"seni çok pis süründürmek istiyordum jungkook ama sana karşı o kadar büyük bir zaafım var ki..."
"bana acımayacak mıydın? pişmanlığım yüzümden okunuyordu."
"evet fakat o hatalar oldukça büyüktü, bana siktiri çektiğin günü unuttum mu sanıyorsun?"

jungkook duyduğu şey ile gözlerini araladığında jimin'i sıkıca sarmış ve başını sağa sola sallamıştı.

"unuttum ben onu, yok öyle bir şey."
"ben eşcinsellerden nefret ederim park, sadece hayatımdan siktir git."

jimin jeon'un bu sözünü tebessüm ederek söylemişti çünkü geçip gitmişti, şu an sevgililerdi.

"jimin, keşke olayları başından sana anlatabilseydim. inan bana asla böyle bir çocuk değildim ama resmen okuldaki imajım çizilmişti. ben de sana böyle davranmak zorunda kaldım."
"nasıl bir çocuktun ki sen jeon? ben seni hep okulda tanıdım. biraz bana günlük hâlinden bahset."

jeon geri çekilip sırtını koltuğa yasladığında gülümseyip gururla göğsünü kabartmıştı.

"çok seksi biriyim mesela?"
"dalga geçme, ciddi bir soru sordum."
"peki tamam, aslında bakarsan oldukça duygusal biriyim. gördüğün gibi ailemle yaşamıyorum, onlar gangnam'da oturuyorlar. babam bu evi bana bıraktı ve aylık bir harçlık bağladı. küçükken babamı hiç görmezdim sürekli şirkette olurdu ama bu onunla iyi anlaşmadığımız anlamına gelmiyor. mükemmel bir ailede büyüdüm; annem ve babam ellerinden geldikçe bana karşı çok ilgili davrandılar. tek çocuk olmam bunu daha da alevlendirdi tabii. ne istediysem yaptıkları için biraz şımarık büyüdüm, 16. yaşıma kadar istediğim olmadığında ortalığı yıkıp dağıtan bir tiptim. bunun yanında oldukça yardımsever biriyim ve hayvanları da çok severim. aylık barınakları ziyaret ediyorum, bunun için kart çıkarttım bile!"

jeon kendini hevesle anlattığında jimin'in gülümsemesi asla yüzünden düşmemişti. sevdiği adamın artan iyi özellikleri onu daha mutlu ederken ne kadar doğru insana aşık olduğunu bir kez daha anlamıştı. bir gün onunla barınağa gitmeyi dilemişti tanrı'dan. ne kadar mutlu olduğunu görmek istiyordu çünkü,

"yani kendimi böyle anlatmak biraz utandırdı, egomu tatmin ediyormuşum gibi oldu."
"hayır jungkook, dinlediğime çok mutlu oldum. baksana aslında küçücük bir çocuğun sahip olduğu o masum insanlığa sahipsin."

jungkook dudağını dişleyip jimin'e sarıldığında kulağına fısıldamayı ihmal etmemişti.

"bana sakın kendinden bahsetme ama sen, ben seni keşfetmek istiyorum."

jimin'in tüyleri bu kısık sese diken diken olurken onaylar mırıltılar bıraktı sevdiğine. tam o sırada jeon'un aklına mükemmel bir fikir gelmişti.

"muzlu sütler ve pes18, bence mükemmel ikili. açayım da seni bir güzel yeneyim ben."
"ha, pardon? pes mi atacağız? jeon jungkook ben yılların pes şampiyonuyum."

jungkook bu sözün ardından kahkaha atarak kalkarken televizyonu açmıştı.

"sen oyunu hazırla ben sütleri alıp geliyorum, ağlatacağım seni."
"aşağılık herif."

jimin sahte bir sinirle homurdandığında gülmeye devam edip oyunu takmaya yeltenmişti fakat telefonuna gelen mesaj ile sesli bir küfür bıraktı. zira bunun nasıl olduğuna, ne ara olduğuna anlam verememişti.

taehyung:
jimin-ah buraya bak!!!!
yoongi bana çıkma teklifi etti!!!!

———————

the player | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin