2.

690 17 0
                                    

Otthon még nem volt senki így a konyha felé vettem az irányt és a szekrényből kivettem egy zacskó chipset, kólával és bekapcsoltam a tévét. Úgy kb. egy óráig nézhettem a tv-t amikor anyu hazajött.
-Szia. - köszönt anya.
-Hali. Van egy verseny az Iov Kocsis teljesen be van pörögve. Két hétig tart. Az igazgató közvetíti, tudjátok majd nézni. Ingyenes. Alákéne ezt írni. - tolom elé a papírt.
-Rendben. Csapattársaid? - kérdezte bár tudom, hogy a lányok érdeklik mert azt szeretné ha lenne végre egy normális barátnőm.
-Mind az évfolyamtársaim. Mindegyiküket elítélik úgy mint engem. Dominiknak bunyója volt. Vivi az iskola ribanca. Majornak pedig piás balhéja volt. - magyaráztam anyunak.
-A Major pontosan mit takar? - kérdezi sejtelmes mosollyal az arcán.
-Major Sára. Nagyon jó táncos csak a balhéja miatt kirúgták a csapatból. - felytem ki bőven, mire anya arcára egy hatalmas mosoly terül.
-Hogy néz ki? - kérdezi felpörögve.
-Este, Kocsis fel rak egy posztot ott lesz egy kép a barna hajú a negatív komentelőkkel ne foglalkozz. Megyek filmezni, szia. - nyomok egy puszit az arcára és már fel is sietek a szobámba, még több kérdés elől. Elindítottam egy filmet és azt kezdtem el nézni.
Úgy a felénél járjattam amikor csippant a telefonom. Megnéztem ki az, de csak Kocsis volt, hogy kihirdette a versenyzőket azaz minket. A kommentelőkön csak röhögtem amikor benyitott anyu. Tudtam miért jött.
-Szép lány. Te Őszintén mit gondolsz róla? - kérdezte én pedig felsóhajtottam.
-Szerintem is szép. Mikor ma először megláttam arra gondoltam, hogy jó lenne megismerni. Mást nagyon nem. - mondtam ki mire anya elmosolyodott.
-Kezd alakulni valami a szívedben. Sok sikert! - ezzel ki is ment a szobámból. Én meg csak lefagyva néztem utána.
Aztán eszembe jutott, hogy csinálok egy csoportott amiben mind a négyen benne vagyunk.

Rajmund: Major, Felcser, hogy vagytok? Erősek a kommentek, bírjátok?
Dominik: Most akartam én is rájuk írni.
Sára: Itt vagyunk.
Vivi: Jelen.
Rajmund: Megvagytok?
Sára: Persze.
Vivi: Simán. Egyébként éppen videóhívásban voltunk Sárával. Jöttök?
Rajmund: Oké.
Dominik: Jó.

Ezután a chatünk átváltott videó hívásba és megjelentek a többiek. Vivi az ágyán ült kezében a telefonjával, Dominik pedig kocsmában ült ha jól láttam. Sára pedig edzző ruhában(ami mellesleg nagyon jól ált neki) ült az ágyán.
-Mindenki megvan? Túléltétek a posztot? - érdeklődtem tőlük.
-Minden rendben- mosolyog rám Major. De szép a mosolya. Várj mi van?
-Akkor jó. -mosolygok vissza rá. - Vivi? Te azért rendesen kapod az ívet. - jegyeztem meg és megigazízottam a fejem alatt lévő párnát, hogy kényelmesebb legyen.
-Semmi bajom. - közölte Vivi, majd hozzá tette. - Ugyan már, néhány ribancozós beszólás a suli posztjánál, és akkor mi van. Ha bárki azt gondolja, hogy ez egy különleges este, akkor elmondanám, hogy kommentek szempontjából ez nekem egy sima péntek este. - nézett a plafon felé unottan mire Major elnevette magát én pedig csak bólintottam.
-Cowboy, te is rendben vagy? - érdeklődtem Dominiktól.
-Kösz, minden renben, eljöttem az ivóba'-biccentett aztán velem együtt felröhögött. - Köszönöm-biccentett vélhetőleg a pincérnő felé.
-Ti mit tippeltek? Hol lesz az idei verseny? - kérdezte Vivi.
- Szerintem vízpart. - válaszolta Dominik.
-Szerintem nem. - kaptam el a fejem a filmtől.
-Szerintem is vízhez megyünk. Van egy ilyen érzésem. - tűnődött el Vivi.
-Rajmund, te miért gondolod, hogy nem vízhez megyünk? - kérdezte meg tőlem Major.
-Nem tudom. Túl egyértelmű lenne.
-De tavaly sem vizes volt az IOV -emlékeztetett Dominik.
-Pont ez az. Emiatt idén mindenki arra számít. Szerintem nem vízhez megyünk. - közöltem egyszerűen.
-Mindenesetre hétfőn kiderül. Mondjuk örülnék lét hétre a Balatonon. - ábrándozott Vivi.
-Nincs akkora szerencsénk. - nevette el magát Major aranyosan. Várjunk Aranyosan? Mi?
-Nem is baj, én annyira nem adnám a vizes versenyt. - gondolkodott Cowboy hangosan. Én adnám, Sára fürdőruhában... Na jó verjük ki az ilyen gondolatokat a fejemből.
-Figyeljetek, Kocsis irogat nekem, meg rólatok is kérdezget, bevehetem a videóhívásba? Egyszerűbb lenne -váltott  témát hirtelen Vivi.
-Persze - válaszolta Major, mi meg csak megvontuk a vállunkat.
Ezután Kocsissal beszéltünk. Elmondta a Dunning-Kruger-effektus cuccot. Meg érdeklődött, hogy a szüleim tudják e. Hát anya tudja, apa még nem de ez nem lényeges.
-Egyébként... - gondolkodott el az igazgató-A videóhívásra én csődítettelek össze benneteket, vagy jól sejtem, hogy amúgy is éppen egymással beszélgettetek? - kérdezte.
-Már beszéltünk, amikor az igazgatóúr csatlakozott. - válaszolta Sára, Kocsis pedig elrejtett mosollyal bolintott és kilépett a beszélgetésből. Így megint négyen maradtunk.
-Rajmund, most már mondd meg, hogy mit nézel ennyire-szólt rám Dominik mert alig néztem fel mert a filmet néztem. Én ahejett, hogy válaszoltam volna megfordítottam a képernyőt ezzel megmutatva, hogy mit nézek. Elkezdtünk beszélgetni filmekrő, sorozatokról és közben egyre jobban megismertük egymást.

Ez csak egy rész remélem tetszik.💙

Bízz bennem  /Rajmund szemszöge/(ABBAHAGYOTT) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora