Herşey bir gün içinde olmuş bitmiş gibiydi..
Mirza hastanede gözlerini açtı..
-günaydın uykucuBu bi rüya olmalıydı herşey ama herşey mirzanın zihninde bulanık bi rüya gibi geldi..
-nasıl hissediyosunMirz henüz olanların farkına vardı ve yanı başına kendisine seslenen mizgini yeni fark etti kendine gelir gelmez yorgunluğunu koluna takılı olan serumu umursamadan mizgine sarıldı..
-bana rüyada olmadığımı söyle..-hayır mirza ben burdayım, sen bana sarılıyosun ve de... babanın yanında..
Mirza işte şimdi gercekten kendine gelmişti babasına o uyurken olanları sordu..
Mirza 2 hafta boyunca uyumuş mizgin cengiz tarafından kaçırılmış ama cengiz dediği gibi öldürüp yakmamış hakan bey mizgin orda diye tam olarak anlatmasa da mizgini bi şekilde kurtardığını cengizin artık onlara bulaşmiyacağını anlattı mirza herşeyi anladı..
artık kendine gelmişti tam olarak iyileştiği için hastaneden çıkıp eve gittiler mizginde onlarla gitti..-hakan bey izniniz olursa mirza toparlanana kadar burda kalmak istiyorum..
- tabi kızım yardımcıya söylerim sana bi oda hazırlasın istediğin kadar kalabilirsin burda..
-teşekkürler efendim..
Hakan bey mizgine gülümseyip çalışma odasına gitti.
Mizgin mirzayı odasına çıkardı biraz sohbet edip gülüştüler mizgin mirzanın yorgun olduğunu anlayıp saçlarını okşayarak uyumasına izin verdi mirza kendinden geçti mizgin de onun yanında kıvrılıp uyudu...Eksik yerler var onları kısaca açıklamak isterim mirza ve mizgin neden bir anda sevgili gibi oldular mizgin kurtarılınca hakan bey mirzanın onu çok sevdiğini onun için çok endişelendiğini öldüğünü düşünüp intihar ettiğini söyledi mizgin mirzaya karşı zaten boş değildi ama bu olay mirzaya aşık olmasını sağladı daha once kimse mizgin için endişelenmemiş gerçi onun için endiselenecek kimsesi yokmuş
Hakan bey ve silah kaçakçısı cengiz bey aralarındaki meseleyi halletmişler barış imzalamışlar işte
Mirza ve mizgin birbirine bağlı çok değer veren sevgi dolu aşk böcekleri gibi bi hayat yaşamışlar mizgin mirzaya taşınmış babası bu kadar bekarlık yeter diyip evlendirmiş onları öyle bi düğünleri olmuş ki kraliyet düğünü böyle olmaz yani neyse babası çocuklara bi ev hediye etmiş pardon bi saray hediye etmiş ev demek o saraya hakaret olur hayatları bir zamanlar mirzanın tek bildiği dizilerdeki gibi bi hayat olmuş lüks mutluluk huzur hayatlarında bir şey hariç hiçbişey eksik değilmiş derken o eksik olan şeyde tamamlanmış bi bebek bi kız mirza dünyanin en mükemmel babası mizgin ise dünyanın en mükemmel annesi olmuş çok mutlu olmuşlar kalan ömürleri bizlerin tam hayal ediceği gibi bi şekilde devam etmiş....
Benden bukadar umarım beğenmişsiniz bu benim ilk hikayem eksiklerim kusurlarım elbet olmuştur mazur görün bu âlemde yeniyim daha...
((((Bonus bölüm gelicek )))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRZA ♡tamamlandı♡
Short StoryHerşey bitti derken yeniden daha iyi bi şekilde başlamak benim okurlara anlatmak istediğim asla bitti demeyin umutsuzluğa kapılmayın ne olursa olsun ne şekilde olursa olsun bu hayat bize hep ikinci yolu verir ikinci bi hayat yeter ki biz verilen iki...