pişmanlık

19 5 0
                                    


Mirza'nın ağzından....

'Ahhh!... başım...'
Ne oldu bana? nede... 'ahh..' mizgin, mizgin nerede...........................
Yok, yok işte burda da yok Allah'ım deliricem nerede bu kız? .......

Yazarın ağzından....

Mirza mizgin'in neden gittiğini merak edip birazda yanlış birşey yapıp kızı korktuğunu düşünerek mizgin'i telefonla aradı.. ama mizgin'in telefonuna ulaşılamıyor.. mirza endişelenmeye başladı. Mizgin neden haber vermeden kaçar gibi gitmişti ki?......

Hikayeyi çok uzatmiyacam mini kore dizisi olarak düşünün

Mirza günlerce mizgin'e ulaşamadı en sonunda dayanamayıp babasına anlattı hakan bey adamlarına haber vererek mizgin'i aramalarını söyledi en sonunda mizgin'i hakan beyin düşmanı olan cengiz beyin kaçırdığını öğrendiler...

Cengiz bey hakan beyin mirza'nın  üzülmesine dayanamayacağını adı gibi biliyordu bunun için mizgin'i kaçırmıştı. Mirza'ya daha doğrusu hakan bey'e açı çektirip zarar vermek istiyodu...
Mirza Mizgin'i hayatına aldığı için çok pişman oldu kendinden, babasından hatta herşeyden nefret etmeye başladı..
Cengiz bey Mizgin'i öldürdüğünü söyleyip, yanmış bir kadın cesedini ormanlık bir yere atıp hakan bey'e haber gönderdi...

Mizgin'in kendisi yüzünden öldüğünü düşünen mirza günlerce babası ile konuşmadı hala mizgin'in geleceğini düşünüp günlerce onu bekledi artık yemek yemiyordu, yıkanmıyordu, Mirza'nın artık gözünün içi gülmüyordu....

Yaşamaktan vazgeçmişti, ölmek, kadınım diyemediği kadınının yanına gitmek istiyordu...

Mirza intihar etti evde ne kadar ne işe yaradığını bilmediği ilaç varsa hepsini içti....
Mizgin'in adını sayıklarken gözleri ağır ağır kapandı....

Bölüm sonu şarkısı olsun istiyorum...
(Cem adrian-- seni seviyorum)

MİRZA ♡tamamlandı♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin