....kaçamak....

35 6 0
                                    

..... Aradan birkaç gün geçti....

Hakan bey bir akşam üstü ne olduğu belli olmayan işinden erken döndü evde Mirza'yı göremeyince çok sinirlendi birazda şaşkındı mirza daha önce babasına haber vermeden evden çıkmamıştı daha doğrusu evden çıkmamıştı hakan bey tedirgin oldu aklına gelmeyen korkunç senaryo kalmadı....
Hakan bey en büyük silah kaçakçılarından biri Ankara'da yaşarken rakibi olan başka bir silah kaçakçısıyla arası açılmış silahları satacakları  bölgeler yüzünden pek anlaşamamışlar hakan bey de Mirza'yı evde göremeyince onun için endişelendi, onu kaçırıp korkunç iskencelere uğrattıklarını belki de öldürdüklerini düşündü. hemen adamlarına haber verip Mirza'yı aramalını söyledi.
Hakan beyin adamları dört bir yandan Mirza'yı aramaya koyuldular aramalara Hakan bey de dahil oldu...

Hakan bey Mirza'yı araya dursun
Bakalım mirza nerede ve ne yapıyor...

Mirza yeni evlerine alışamamış ve canı çok sıkılmış, hiç arkadaşı olmadığı için eve kimseyi çağıramamış, zaten babası buna asla izin vermezdi..
Mirza babasının evde olmayışını ve geç geleceğini fırsat bilip evden biraz dolaşmak için çıkmış, izmirin hiç bilmediği adını daha önce hiç duymadığı sokaklarında yürürken oyun oynayan çocuklara bir uzaylı misali bakmış, daha önce hiç arkadaşı olmayan ve oyun oynamanın sadece bilgisayar oyunlarından ibaret olduğunu düşünen mirza çocukları seyrederken zamanın nasıl geçtiğini anlamamış, eve çok geç kaldığını fark eden mirza korkuyla evin yolunu tuttu..
Hiç bilmediği Izmir'in sokaklarından geçtiği yolları ezberinde tutarak geri döndü..
Az ilerledikten sonra birden durdu, ımmm... tek nefeste içine çektiği bu koku ona çok tanıdık geldi, galiba hava alanında duyduğu o muhteşem o tatlı kadın parfümü kokusu, olabilirmi? Acaba hoşuna giden o kokunun merak ettiği sahibini görücekmi? evet bu çok güzel olurdu..
Etrafına bakındı ve az evvel yanından geçen kadın o olmalıydı tatlı kokunun sahibi, sonunda gördü günlerdir aklından çıkmayan kişiyi sonunda gördü..
Tam yanına gidicekken eve çok geç kaldığını fark edip istemeyerek te olda eve dönmeye karar verdi. daha fazla gecikirse babası ona çok kızardı ve annesini ona hatırlatan yanındaymış gibi hissetiren fotoğrafını ondan alırdı ve birdaha vermezdi, mirza annesini hiç görmedi annesi Mirza'yı doğururken ölmüştü, mirza hiç görmediği annesini herkesten herşeyden çok sever. Babası onun resmini alırsa ne yapacağını nasıl dayanacağını düşünen mirza eve varınca dua ederek kapıyı anahtarla açtı sessiz bir şekilde etrafa bakınan mirza babasının daha gelmediğini düşünerek rahat bir nefes aldı..
Yorulduğu için duşa girip ardından  uyumak istedi yatak odasında bütün kıyafetlerini çıkarıp hemen banyoya yöneldi duşunu aldıktan sonra üzerine havlu sarıp banyodan çıktı babasını karşısında gören mirza şok olmuştu ve birazda korkmuştu....
Babası hiçbirşey demeden mirzaya sarılıp odadan ayrıldı mirza neye uğradığına şaşırdı herhangi bir anlam veremedi...
Galiba babası onu çok ama çok seviyordu....

Hatalarım olmuşsa üzgünüm
Umarım güzel olmuştur
Güzel yada güzel değil diye yorum yaparsanız bende ona göre yazıp yazmicağıma yada nasıl yazacağıma karar vereyim
Çok teşekkür ediyorum okuyanlara

MİRZA ♡tamamlandı♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin