Merhaba, benim adım Vien. Lise son sınıf öğrencisiyim. Benim gibi salak olan iki tane kankam daha var adları Yeji ve Lina.
Merhaba, ben Jeon Jungkook lise son sınıf öğretmeniyim. Oldukça soğuk bir kişiliğe sahibim. Ağzım çok bozuktur ve şerefsiz bir insanımdır. Neyse okula gitmem gerek.
Sabah, Vien'den
Sabah, başımda götünü yırtan bir alarm sesi ile uyandım. Tanrım hava çok güzeldi. Kalkıp rutin işlerimi hallettim ve kahvaltı hazırlamaya başladım çünkü kızlar bu gün bende kahvaltı yapıcaktı. Rutin işlerimi hallettikten sonra merdivenlerden aşşağı indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.
Sabah, Jungkook'tan
Sabah, başımda bağırıp çağıran bir Jimin hyung ile uyandım. Beraber yaşıyorduk ve beni sinir ediyordu sabah götünü yırtarak beni uyandırmak zorunda değildi ki aq.
Jm:"Jungkook... Jungkook... Lan camış sana diyorum kalk kahvaltı edek... Şşşt kime diyorum aq😒"
Jk:"Ya jimin siktir git uyicam ya"
Jm:"Tamam gerizekalı dersi de uykunda işlersin sikimde değilsin."
Jk:"Böğürme aq böğürme tamam kalktık"
Diyip kalktım banyoya girdip rutin işlerimi hallettim ve çıktım. Kahvaltıya inip, kahvaltımı da yapıp evden çıktım.
Vien'den
Kahvaltıyı hazırlayıp kızları bekledim. Sonunda geldiler ve kahvaltımızı edip evden çıktık demek isterdim ama bizim kızların iki saat yüzlerine badana boya yapmalarını bekledim.
Vn:" Hadi lan hadi iki saat sizin badana boya yapmanızı mı beklicem ben?! Derse geç kalırsak ebemizi tersten gösterir Jungkook hoca zaten ilk dersimiz onla."
Yj:" Tamam aq geliyoruz alt tarafı iki dakika bekledin😒😒"
Vn:"Ne iki dakikası lan iki saat oldu vallahi bırakıp giderim sizi göt gibi kalırsınız ortada"
Ln:"Tamam aşko geldik kızma ya"
Lina, Yeji ve benim aksime çok ponçik ve deli bir insandı bizim ağzımız bozuktu ama o sinirlendiğinde nadiren küfür eden bi insandı.
Sonunda evden çıktık ve arabaya binip okula gittik. Ayaklarımız götümüze vura vura sınıfa koştuk ama nafile, geç kalmıştık.
Ben kızlara "İşte şimdi sıçtık" bakışı atarken Jungkook hoca sinirliydi ve biz kapıda hala mal gibi duruyorduk.
Jk:"Nerdesiniz siz!? Saat kaç haberiniz var mı sizin!"
Kaç ki aq, alt tarafı 5 dakika geç kalmıştık abartıyo işte.
Vn:" Hocam kızları bekledim de ondan geç kaldı-"
Daha sözümü bitirmeden böğürmeye başladı salak aq😑
Jk:"Kes! Tamam cezalısınız üçünüz de soyunma odalarını temizliyeceksiniz! Anlaşıldı mı!?"
Ln:"Hocam ama-"
Vn:"Lina tamam! Bırak şunu"Diyip sıramıza geçtik sabah sabah hiç çekilmiyordu. Ama ders anlatırken çok seksi gözüküyordu yani, yiğidi öldür hakkını yeme.
Ders bitti ve bizde soyunma odalarına geçtik. Resmen burnumdan soluyordum sinir hastası edecek beni bu adam ya!
Hepimiz ayrı odalara geçip temizlemeye başladık. Ağzına sıçtığımın hocası bi rahat vermiyordu ki. Ben bunları düşünürken kapı lak diye açıldı ve içeri Jungkook hoca girdi.
Tamam, itiraf edeyim korkudan altıma sıçtım...
Ehehehehewww yazarınız piçlik yapmaya bayıldığı için hikayeyi en heyecanlı yerinde bıraktı ✌😌 oy vermeyi unutmayınnn❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\
RandomNEW LİFE MY TEACHER...🌙✨ "Yeni Hayat Öğretmenim JJK"