4✨

86 7 6
                                    

Medyadaki foto çok 🔥'li lan ndjsksmaka

Mesajlaştıktan hemen sonra uyudum. Sabah okula kendimde gelmeliydim. Kızlarla konuştuğumuz için daha iyiydim ve onu daha da düşünmeyecektim ne bok yerse yesin umrumda değil.

Sabah, alrmla uyandım. Bugün iyiydim tamam kendimi çok dağıtmıştım ama kızların konuşması içimi ısıttı.

Yataktan kalkıp banyoya girdim ve rutin işlerimi hallettim. Aşağı inip kahvaltımı yaptım ve odama gidip üstümü değiştirdim. Arabama binip okula sürdüm. Arabamı, okulun otoparkına park edip okula girdim. İlk dersimiz İngilizceydi. Ve İngilizce dersine Namjoon hoca giriyordu. Çok tatlı bir hocaydı yanağındaki gamzesi de öyle.

Matematik dersine Jimin hoca
Kimya dersine Hoseok hoca
Türkçe dersine Taehyung hoca
Biyoloji ve coğrafya dersine de Jungkook hoca giriyordu.(Daha hangi dersler vardı aklıma gelmedi aq jsjssj okul yok ya djdhiwkm)

İngilizce dersini sevdiğim için dersi dinledim. Bundan sonraki iki ders de biyolojiydi. Gelicek yine sinirlerimi bozucak derken sınıfın sürtükler Queen'i Chung Cha geldi. Şimdi değil Vien... şimdi değil Vien... hayır hayır hayır hayır hayır...

Chung cha:"Ooo ezikler kraliçesi napıyorsun"

Vien:"Ananı amını yapıyorum siktir git Chung cha!" Diye bağırdım ama o alayla güldü. Gülünecek bişey yok ki amk neye gülüyor bu aptal?

Chung cha:"Bizim ezik Vien ne zamandan beri "bEd GöRl" olmuş ya" diyip kahkaha attı.

Tam bişey diyecek iken sınıfa jungkook hoca girdi ve sinirle bağırdı.

"Kesin sesinizi ikiniz de!"

Amk ben naptım???

"Ne bağırıyorsunu bütün öğretmenler sizi dinliyor farkında mısınız!? Beni rezil etmeye mi çalışıyorsunuz?!"

Hah! şimdi çıldıracağım.

Ben kendi kendime konuşurken o bok gibi olan sesiyle Chung cha cırladı.

"Ya hocam ilk önce o bana karıştı ben hiç bişey yapmadım ona! Yerime geçerken bana ezik dedi!"

Ne! Ben ona şok içinde bakarken Yeji konuştu.

"Siktirme belanı Chung Cha! Hocam yalan söylüyor ben ve tüm sınıf da şahit!" Dedi. Ahh işte benim kankam.

Sınıftaki kimseden ses çıkmadı tabi. Ve Lina konuştu.

"Hocam böyle bağrışmak yerine kamera kayıtlarına baksak?" Bu kızın IQ seviyesine aşığım ya.

"Tamam hadi gidip bakalım kim YALANCI kim masum" derken o YALANCI kelimesini bana bakarak söyledi. İşte şimdi sıçtım ağzına senin. Tabi ilk ben karışmadığım için hawli bir şekilde yürüyordum. Sonunda müdürün odasına geldik.

"Müdür bey izniniz olursa biz bi sınıfın kamera kayıtlarına bakmak istiyoruz" dedi jungkook hoca.

"Tabi ki de buyrun hocam" diyip gülümsedi müdür Kim Seokjin.

E tabi ben haklı çıktığımda jungkook hoca Chung Cha'ya ters ters baktı ve müdürden izin istedi.

Koridorda yürürken jungkook hoca konuştu.

"İkini de odama geçin" dedi ama sesi sinirli değildi. Tabi ben hala o hawli yürüyüşümden tabir vermiyordum. Ve sırıtarak "olur" dedim.

Odaya geldiğimizde jungkook hoca sinirle Chung Cha'ya bağırdı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen Chung Cha!?"

"Benim bişey yaptığım yok jungkook- hocam"

Aralarında ne yaşandıysa bu ne yakınlık amk. Jungkook falan sen ne ayaksın. Ahh tanrım bu kız gerçekten bir kaşar.

"Tabi tabi yalan söyleyen de bendim zaten dimi Chung Cha!" diyip onu sarstı. Ve tehditkâr bir ses tonuyla;

"Eğer bir daha bana yalan söylersen seni disipline veririm duydun mu!?" dedi.

Ohhh ama ben dedim onun ağzına sıçıcam diye ve sıçtım da.

Chung cha ağlayarak odadan çıktı. Eheheh canıma deysin. Ben de kapıya yöneldiğimde jungkook hoca hızla kalkıp yanıma geldi ve açtığım kapıyı geri kapattı ve kilitledi. Sanırım kapı kilitleri ile araları bozuktu.

"Hocam sürekli kapıyı kilitlemek zorunda mısınız?"

Olm bu bugün kapıyı kilitliyorsa yarın da siker aq.

"Evet"

Göz devirip kapıya tekrar yöneldim ama yine izin vermedi.

"Hocam bişey mi diyeceksiniz? Bileğimi rahat bırakın sorununuzu benle çözün mesela?"

"Şey... Dün için özür dilerim."

Sen benle dalga mı geçiyorsun aq bende şöyle öpüşme falan zannettim😒 Ühühüğ duygularım darmadağın 😭.

"Neden ki"

"Dün sarhoştum o sırada sana yazmışım ve... Biraz saçmaladım dün için kusura bakma."

Alayla gülüp, "sorun değil" dedim.

O-o nereye bakıyor... Anskm düşündüğüm şey olmasın dudaklarıma bakıyor.

Olm öpmek istiyorsan öp ne orama burama bakıp duruyorsun.

Hadi lan hadi lan öp öp öp

Boğazını temizledi ama terlemişti eheheh işte bu. Zafer bayrakları ile içimde horon tepiyordum.

"Neyse sen git teneffüs olmuş dışarı falan çık ve Chung Cha adına da senden çok özür dilerim"

Allah belanı versin inşallah gerizekalı 😒😒

"Özür dilemesi gereken siz değilsiniz biliyorsunuz değil mi?"

"Evet ama inadı inattır o senden özür dilemez"

Way amına ne kadar iyi tanıyorsun sürtüğünü de

"Umrumda değil" diyip odadan çıkıcaktım ki kapı kiltliydi. Jungkook hoca omzuma doğru eğilip kapıyı açtı. Yapma yanarız yapama! Diye söyleniyordum. Kapıyı açtı ve hızla çıktım. Uyyy o niydi beh.

Giderken de söylemeyi unutmuyordum.

"Ulan gerizekalı bari öpmeyeceksin niye orama burama bakıp da insanın kalbini maratona çıkarıyorsun!?"
Diye sınıfa girdim oo ders bitmiş hemen çantamı alıp eve doğru yürümeye başladım. Eve geldim ve çantamı gelişi güzel bir yere fırlatıp yatıp uyudum.

Eheheheh selamınhello bacımsular👋 bu bölümde birazcık fantezili yapayım dedim nasıl olmuş? Ama öyle hemen heyjan yapmayın çünkü bunları sew falan yapmicam eheheh hadi şimdi ağlayın👋👋👋










Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin