Sabah yine aynı şeyler işte kalk, kahvaltı yap, üstünü giyin, okula git, mal gibi ders dinle vesayre vesayre...
Okula gitmeden hemen önce bir tipime bakiyim dedim. Iy maymun götüne benziyorum. Ve aynı zamanda da çarpılmışa. Ama merak ettiğim bir şey vardı. Jungkook hoca ne zaman o fotoğrafları görücekti? Ya da artık görmeye niyeti falan var mıydı? Of neyse! Bıktım bu okuldan da zaten jungkook'dan da soğudum. En iyisi bir an önce Yoongi'lerin okuluna gitsem iyi olucak. Zaten babam jetle kaydımı yaptırmıştı. Yani elimi kolumu sallaya sallaya istediğim zaman gidebilirdim✌. Bunları çok da kafama takmadan Yoongi ile birlikte arabaya binip okula gittik. Arabayı otoparka park edip okula girdik.
"Ahh! Lanet olsun! Telefonumu arabada unuttum! Gidip alacağım bekle beni güzelim" Dedi Yoongi.
"Tamam sorun yok sen git al bende sınıfa geçiyorum."
"Tamam hemen alıp geliyorum" diyip gitti.
Bende sınıfa geçtim. Yani daha doğrusu bileğimden tutulup öküz gibi boş bir odaya çekilmeseydim gidecektim.
"AAAAAĞĞĞ İMDA-" diyemeden ağzımı kapattı. Durun siz sormadan ben söyleyim tabiki de bu jungkook hocaydı. Hayır yani anlamıyorum beni yanına çağırıp adam akıllı söyleyebilirdi. Ne gerek var böyle boş boş işlere?.
"Şşt sakin ol benim ne bağırıyorsun?" Diyip elini ağzımdan çekti. Ve sonunda konuşabildim.
"Pardon ya! Ben de her gün böyle hırsız gibi ağzım kapatılıp boş bir odaya çekiliyordum! Nasıl bir tepki vermemi bekliyordunuz?!" Diyip bağırdım.
"Ya tamam sus sen öyle hızlı hızlı gidince ben de ne yapacağımı bilemedim o yüzden çektim"
"Odanıza çağırıp adam akıllı konuşabilirdiniz?"
"Evet! Çok doğru bir tespit! Odama çağırsaydım da bir daha manşet olalım dimi?!"
Ooo jungkook bey sonunda o değerlinizip kaldırıp, araştırıp soruşturmuşsunuz😒
"Sonunda öğrendiniz demek"
"Sonunda derken? Sen biliyor muydun? VİEN BUNU BİLİP DE BANA NASIL SÖYLEMEZSİN?!"
"YA KEYFİMDE Mİ SÖYLEMEDİM SANKİ! BENİ BİR DAKİKA DİNLESEYDİNİZ BÖYLE OLMAZDI! AMA SİZ O SÜRTÜK CHUNG CHA'YI KORUDUNU-" diyemeden dudaklarımdaki baskıyla susmuştum. O beni mi öpüyordu!? Şuan içimden öyle bir çığlık atıyordu ki sesim dışa yansısa ormanda kuş kalmazdı. Aslında utanmamıştım neden utaniyim ki? Sonuçta sevdiğim adam beni öpüyordu. Neden şuan bu kadar arsızım? Asla anlamıyorum. Bunları düşünürken yavaşça benden ayrıldı ve bana sarıldı.
"Özür dilerim... Sana kötü davrandığım için... sana bağırığım için... Her kötü davranışım için özür dilerim..."
Waow! Şok oldum şuan😶.
"Önemli değil... Ama neden-"
"Sus diye. Eğer çok konuşursan tekrar öperim"diyip güldü. "neyse sen şimdi sınıfa geç ben de çantamı alıp geliyorum. Ha bu arada seni hiç bir yere göndermiyorum burda kalıp burda okuyacaksın tamam mı?"
"Tamam ama babam?"
"Halledicem ben onu sen merak etme"
"Peki hocam"
"Hı? Hocam mı? Ah Vien saçmalama istersen daha az önce öpüştük biz?"
Tamam da ne diyecektim ki? Ya da ne diyiyim? Meteor? Yürüyen taş? Kaya? Jungkook? Heh işte şimdi oldu neden öyle saçma isimler koyduysam sanki?
"Peki Jungkook" ay ne kadar garip oldu. Senelerden beri HOCAM dediğim kişi benim sevgilim old-... Dur bir dakika... Şimdi biz neyiz? Ne oluyoruz ya da bişey olmaya başladık mı? Hoşlantı? Sevgili? Aşık? Evlilik? Ne! ah evet şuan beynimin içindeki her bir hücrem halay çekiyor. Ve bende doğru düzgün düşünemiyorum!.
"Tamam şimdi oldu. Hadi sen sınıfa gir ama o dangalağı yanında istemiyorum. Bunun için sizin yerlerinizi değiştireceğim."(Jungkook çarpılırsın annem deme öyle)
Sadece göz devirip, "Tamam" dedim. Hayır yani anlamıyorum ki şu Yoongi'den ne istiyor? Çok tatlı ve yakışıklı bir çocuk. Ah sanırım sorun da burda. Yakışıklı olması. Ama şimdi yiğidi öldür hakkını yeme yakışıklılığına😶.
Neyse bende sınıfa geçtim ve Yoongi'nin yanına oturdum. Nede olsa yerlerimizi Jungkook gelince değiştirecekti. Ama sınıfta yokluğu aşırı belli olan 2 salak vardı. Yeji ve Lina. Onlara ne oldu diye sorucak olursanız Yeji'nin amcası rahatsızlanmış ve bu yüzden de İngiltere'ye gitmek zorunda kaldılar. Lina da Yeji'ye destek olmak için onun yanında gitti çünkü Yeji de kötüydü ve burdan giderken gözleri kan çanağına dönmüş bir şekilde gitti. Çok ağladığı için Lina da onu yanlız bırakmak istemedi. Aslında ben de gidecektim ama sağolsun babam izin vermedi😒😒.
Jungkook içeri girince herkes yerlerinden kalktı ve bende tabi. Selam verip oturduk. Ve dersi dinlemeye başladık. Öğretmenler masasının tam karşısında oturuyorduk bu yüzden de rahattım. İstersem bütün okulu karıştırabilirdim sorun yoktu yani. Nede olsa biyoloji öğretmenim artık benim sevgilimdi😎✌.
"Yoongi kalk ordan sen" al işte başlıyoruz yine😑
"Neden?"
"Hocana karşı mı geliyorsun? Kalk dediysem kalk ve arka sıraya geç."
"Tamam ama Vien tek-"diyemeden Jungkook söze atladı;
"Evet tek oturacak. Yanına da kimse oturmayacak."
"Peki" diyip arkaya geçti ve biz de ders işlemeye başladık.
Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur❤ hikayemde kötü giden bir yer varsa veya hikayem bok gibi gidiyorsa söyleyebilirsiniz ben öyle şeylerde kırılmam✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\
RandomNEW LİFE MY TEACHER...🌙✨ "Yeni Hayat Öğretmenim JJK"