Dün eve geldiğim gibi yatıp uyudum. Uh! Ne gündü ama. Okula sap gidip sew geldim... (A)normal...
Sabah kalktığımda bi telaşım yoktu çünkü bugün hafta sonuydu. Jungkook bugün eve babamla konuşmaya gelicekti. Ama ne diyecekti ki? Yada ne diyebilirdi? 'Ben kızınızla yiyişirken yanlışlıkla okul medyalarına çıktık' Off anlaşıldı, yine benim saçmalama moodum açıldı. Bunları da fazla kafama takmadan aşağı kahvaltıya indim. Bu gün eve annem de gelmişti. Dün babam çağırdı annemi ve ben de ısrar edince gelmek zorunda kaldı. Annem ve babam boşanmışlardı ve onun için farklı ülkelerde yaşıyorlardı annem Tayland'da (aklıma Lisa aşkım geldi😍) babam ise Busan'da yaşıyordu.
"Günaydın" diyip kahvaltı masasına oturdum.
"Günaydın kızım" diyip yanağımdan öptü annem.
"Sana da günaydın kızım" diyip gülümsedi babam... Bana... Gülümsedi... Ah tanrım bu günleri de mi görücektim ben.
Diyip sofraya geçtik ve kahvaltı yapmaya başladık.
"Ah işe geç kalıyorum ben çıkayım artık" dedi babam.
"Tamam baba hadi iyi işler"(iyi işler değil hayırlı işler salak çarpılıcaksın.)
"Görüşürüz kızım görüşürüz Min Ae" dedi babam. Annemi çok özlemiş olmalıydı. Ama annem ağız ucuyla sadece "görüşürüz" demişti. Ama babam bunu duymuş ve gülümsemişti. Ahh şapşal aşıklar. Ama benim bundan daha önemli bir konum vardı. Bu haber olayını anneme anlatmalıydım. Benim için çok zor olacaktı ama annemin bunun bilmesi ve Jungkook gelince de babamın yanında beni savunması lazımdı. Çünkü okulda neden kavga çıkarttığımı sormamıştı yada sormak istememişti. Ama eminim ki Jungkook gelince ona sorucaktı ve o da doğru söylemek zorunda kalacaktı. Zaten yalan söylesek de babamın önüne çıkardı bu haber büyük bir ihtimalle. Bunun için doğruyu söylemem lazımdı. Ve bende fazla uzatmayıp boğazını temizledim ve konuya giriş yaptım.
"Annecim... Iıı şey... Senle birşey konuşmam gerekiyor..."
"Tamam güzel kızım söyle dinliyorum"
İşte annemi de bu yüzden çok seviyordum. Asla hiçbir konu karşısında beni aşağılamaz veya anlayıp dinlemeden yorum yapmazdı.
"Yani nasıl anlatsam ya da nereden başlasam bilemiyorum..." Diyip derin bir nefes aldım.
"Tamam kızım nereden başlayacaksan başla hadi... Ama kızacağım bir şey değil dimi?"
"Hah işte ona sen karar vericeksin anneciğim. Şey... Geçen hafta okulda bir kavga çıktı... Ve bu benim yüzümden oldu. Ama ben haklıydım çünkü..."
"Devam et." Dedi annem ciddi bir ses tonuyla. İşte şimdi sıçtın Vien. Bu sözü bu ararlar kendime çok söylüyorum çünkü çok salaklıklar yaptım. Bu dönem resmen sorun içinde geçmişti ve daha da ileri gitmesi istemiyordum.
"Öğretmenimle yakınken fotoğraflarımız çekilmiş ve bunu okul medyasına yayınlamışlar. Ama yanlışlıkla yani öyle özel anlamda değil yanlışlıkla öğretmen öğrenci gibi- ahh anne umarım anlamışsındır ve bana kızmazsın" dedim sıkıntılı bir nefes vererek ve başımı öne eğdim.
"Başını kaldır Vien." Diyince başımı kaldırıp yüzüne baktım annemin.
"Ve bir daha da asla başını öne eğme!" Dedi ciddi bir ses tonuyla.
"Peki anne..."
"Kim yapmış yada kim yayınlamış medyaya?"
"Chung Cha yapmış"
"He şu sizin okulda gıcık bir tane kız vardı o sanırım?"
"Evet. O sırf Jungkook hocayı seviyor diye bizi çekip okul medyalarına FLAŞ HABER diye başlık attırıp yayınlatmış"
"Şu resimleri bana da gösterir misin Vien?"
"T-tamam" evet geldik işin en zor kısmına. Diyip resimleri gösterdim. Annem ise, yüzünde hiç anlayamadığım bir yüz ifadesi ile resimlere bakıyordu.
"Anne...?" Sonunda kafasını resimlerden kaldırmış, bana bakıyordu.
"İyi misin? Neden fotoğraflara öyle bakıyorsun?""İyim de sadece şaşırdım... Yani altındaki yazı..."
"Ahh evet işte sürtük Chung Cha'nın işleri işte..."
"Bunu babam görse ne olur biliyorsun değil mi Vien?"
Sıkıntılı bir nefes verip konuştum.
"Evet... Ve biliyorsundur babam bu kavga olayı yüzünden beni farklı bir okula yazdırmış. Bay Eun Woo'nun okuluna."
"Ah kızım baban ve onun boş işleri işte."
"Şey sen onunla konuşur musun peki?"
"Kimle? Babanla mı? Ahh hayatta olmaz Vien saçmalama."
"Ama anne lütfen bak bu konu babamın kulağına giderse ben biterim!"
Annem öyle bir zaman düşündü ve sonunda cevap verdi.
"Olamaz Vien gerçekten üzgünüm."
"Anne şimdi sen beni mi kırıyorsun? Öyle olsun tamam bir daha muhattap olma benimle." Diyip trip moodumu açtım
"Of tamam. Hala inatçısın eski günlerdeki gibi"
"Eski günlerdeki gibi..." Diyip anneme sarıldım. Oda bana sarıldı ve sofrayı topladık. Ve akşamı beklemeye başladık. Belliydi zaten akşamın çetin bir konuşmayla geçeceği. Ve ben bu durumdan dolayı çok stresliydim.
Umarım beğenmişsinizdir❤❤❤ Oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum görüşürüz ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\
RandomNEW LİFE MY TEACHER...🌙✨ "Yeni Hayat Öğretmenim JJK"