10✨

53 9 0
                                    

♥Okumadan önce oy verip yorum yapmayı unutmayın biçızlarımmmm♥ Hadi BAŞLIYORUUZZ♥♥♥♥

Akşamı stresle beklerken odamda dört dönüyordum. Artık başımın döndüğünü fark edince yatağıma uzandım ve biraz da olsun stresimi geçirmeye çalıştım. Ama geçmiyordu. Böyle sızlanırken de akşam olmuştu. Off ne çok uyumuşum. Saate baktığımda saatin 20:13 olduğunu gördüm. Babam gelmiş olmalıydı. Ve ben de üstüme daha spor bir şeyler giyip aşağı indim. Babam gelmiş ve sofra hazırlanıyordu. Bende babamın yanına gidip arkasından sarıldım ve ona "hoşgeldin baba" dedim. Oda bana gülümseyip "hoşbulduk kızım" dedi. Ama annem ortalarda yoktu bende babama sormaya karar verdim.

"Baba, annem nerede?"

"Duş alıyordu en son kızım"

"Hm tamam ben bir bakayım sonra sofraya geçeriz. Ha bide şey..."

"Noldu kızım?"

"Akşama misafirimiz var"

"Kim?"

"Jungkook hoca"

"İyi tamam gelsin bakalım. Şu bir haftayı nasıl geçirdin, okulda kavga falan çıkarttın mı bir öğrenelim."

"Of baba yine başladın sen de he"

"Tamam tamam oflama pqytdgsjka hadi annene bak sen sonra da hocan gelsin başlayalım." Dediği an kapı çalmıştı.

"Ben baktım" diyip kapıya uçtum. Gelen Yoongi'ydi. Aa ne işi var ki bunun burda?.

"Hoşgeldin Yoongi"dedim şaşgınca. Çünkü ben jungkook hocayı bekliyordum. Umarım ortalık karışmaz. Çünkü Yoongi beni, kendi okullarında istiyordu. Aslında ben de nedenini tam olarak anlayamamıştım.

"Hoşbulduk Vien" diyip gülümsedi. Hmm nedense benim burnuma büyük bi bok kokusu geliyor ama dur bakalım hayırlısı. En son bu sözü kendime söylediğimde ortalık birbirine girmişti. Umarım bu gün birşey olmaz.

"Sanırım kapıda beklicem?" Dedi Yoongi gülüp.

"Aa pardon dalmışım içeri geç"dedim ve oda içeri geçti.

"Merhaba bay Dae" diyip gülümsedi Yoongi.

"Merhaba Yoongi hoşgeldin" diyip babam da gülümsedi. Hmm tamam... Bu konu çok garip. Yıllardır bana bile doğru dürüst gülmeyen babam şimdi Yoongi'ye gülüyor. Yani garip olan bu değil. Biz küçükken babam Yoongi'den pek haz etmezdi. Nedenini ben de bilmiyorum. Yoongi'yle oynarken sürekli bana kızardı. Bazen eve bile gönderirdi. Sırf ben Yoongi ile oynamiyim diye. Yani şimdi ne değişti de ona daha çok yakınlaşıyor?. Zaten Yoongi'nin birden gelmesi de çok garipti. Bu işte de bir gariplik var. En iyisi ben bu olayı anneme anlatiyim. Bunu düşündüğüm gibi annemin odasına fırladım. Kapıyı tıklattım.

"Anne girebilir miyim?"

"Gir kızım" diyince hemen içeri girdim ve kapıyı kapattım.

"Anne aşağıda çok garip şeyler oluyor"

"Ne gibi kızım?"

"Sen duştayken kapı çaldı, ve ben de jungkook hocadır diye bakmaya gittim. Ama o değildi..."

"Kimdi?"

"Yoongi..."

"Ee tamam ne var bunda?"

"Ya ilk başta ben de öyle dedim ama sen gelmeden önce babam beni Yoongi lerin okuluna yazdırmıştı. Bugün de sanki Yoongi, jungkook hocanın buraya geleceğinden haberi varmış gibi buraya geldi. Hem de onların okuluna gitmek istemediğimi babama söyleyeceğim gün"

Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin