"Sen planlar yaparsın, hayat bu planları bozmak için var. "
18 Temmuz... Belki de hayat ağlarını bugün örmek istemişti bizim için.
Bilgisayarda heyecanla sayfanın yenilenmesini beklerken elimin terini pantolonuna sildim. Sayfa yüklenmeye başladığında kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. Kapının dışından itiş kakış sesi gelmeye başladığında annem daha fazla dayanamamış olacak ki seslendi.
"Kızım, hala sonuç açıklanmadı mı? Hadi meraktan çatlayacağız burada."
Gözyaşlarım sümüğüme karışırken aile üyelerim daha fazla dayanamamış olacak ki odama doluştular. Ağlamam şiddetlenirken bunu gören annem sonucumun kötü olduğunu düşünürken beni teselli etmek adına "Üzülme kızım, her şey bundan ibaret değil ya."
Ağlamayı biraz kesip kocaman gülümseyip "Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk üstelik bölüme birincilikle yerleşiyorum!" diye bağırdım mutlulukla. Hepsinden sevinç nidaları gelirken sırayla tebrik edip sarıldılar.
Mutluydum. Çünkü ailem yanımdaydı. Mutluydum çünkü hayallerime ulaşmama çok az kalmıştı.
Art arda çalan telefonlar annemle babamın sevinçle yakınlarımıza haber vermeleri derken biraz bu curcunadan kurtulmak adına sahile dolaşacağımı söyleyerek ayrıldım evden.
Bahçeden sarı bisikletimin oturacak yerini silkeleyip bindim.
Spotify'dan sevdiğim bir playlisti açıp yoluma öyle devam ettim.Sırayla değişen müzikler, sarı bisikletim ve saçımı uçuşturan rüzgar...
Sanki bir dizi klibinde başrol kızı canlandırıyordum ve biraz sonra hayatımın aşkıyla tanışacaktım.
Hisler yalan söylemez çocuklar. Doğruyu söyler ama bazıları yanlışa götürdüğünü söylerler.
Derin bir nefes alıp bisikletimden indiğim sırada O'nu gördüm. Arkadaşlarıyla eğlenmek için sahile gelen bir grubun içerisindeydi. Ben ona bakarken baktığımı hissetmişmi denizimsi gözlerini bana çevirdi.
Bir şarkının giriş kısmı gibi başladı hikayemiz.
Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde
Tatlı bir kız yaşarmış boğaz içindeİşte bir sabah erken masal böyle başlamış
Delikanlı genç kıza iskelede rastlamış
Bakışmışlar göz göze, gören kimse olmamış
Fakat denizle dalga oynamaya başlamışBir masalın başlangıcı, bir şarkının giriş kısmı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Varmış Bir Yokmuş
Teen FictionBir Varmış Bir Yokmuş... Herşey bir şarkının giriş kısmı gibi başlamış. Bak bir varmış bir yokmuş eski günlerde Tatlı bir kız yaşarmış boğaz içinde İşte bir sabah erken masal böyle başlamış Delikanlı genç kıza iskelede rastlamış Bakışmışlar göz göze...