3.Bölüm (Gerçekler)

4.5K 167 6
                                    

Medya'da:Rüzgar karahan

"Hakan karahanın kızı %99,99 deniz kaya murat karahanın kızı %99, 99 cansu karahan " Dedi doktor.

İşte tam o an hayatım tekrar ve yeniden yıkıldı ne yani bunca yıl tam 17 yıl ben boşamı o acıları çektim.

Şuan ağlamak,bağırmak heryeri dağıtmak istiyorum o kadar sinirliyim ki içimdeki o öfke çok büyük ve en sonunda dayanamayıp patladım.

"E-emin m-misin doktor " Dedim zar zor konuşarak evet dedi zaman o cansu denen kız gülerek anneme yani o kadına sarılıp canım annem dedi sonra Babam denen adama sarılıp canım babam dedi .

Nasıl bu kadar kolay kabule ne bilmiştir hiçmi emekleri yoktu onu büyüten ailenin burdan bakıncada şiddet uygulanmış gibi durmuyodu .

Şuan birinin çıkıp bu bi şaka demesini istiyodum ya da istemiyodum şu an duygularım çok karışık gözümü odada gezdir diği m'de Aras umursamaz bi şekilde etrafa bakıyodu hakan bey mutluluk la bana bakıyodu Yeşim hanım da hem ağlıyordu hemde mutlulukla bana bakıyodu.

Tam o sırada kerem gelip bana sarıldı ve saçımı okşa maya başladı ve konuştu.

"Ağlama deniz im ne olursa olsun ben hep senin yanında olucam tamam mı güzelim" Dedi daha kerem diğene kadar ağladığımın farkında bile değildim.

Şuan bu odadan çıkmak istiyorum çünkü daraltıyor artık burası beni ben tam hareket edip odadan çıkıcak ken o adam şahsiyeti konuşmaya başladı.

"Herkes kendi kızını alıp gitsin ben canım kızım cansu mu alıp gidiyorum" Dedi ve cansu nun elinden tutup odadan çıktılar.

Bana yapmadığı babalığı ona yapıyodu daha yeni gördüğü bi kız gerçekten beni bukadarmı sevmemişti bu adam nasıl karaktersiz biriymiş .

O sinirle odadan koşarak çıktım ağlıyodum ve arkamdan adımı söyleme lerini önemseme den hastanenin bahçesine çıktığım gibi birine çarptım hata birileri desem daha doğru olur.

Tam 4 tane erkek vardı karşımda bitanesi bana bakarak konuştu

"İyimisin " Diğe sordu o an tek dediğim şey hayır olmuştu ve koşarak ordan uzaklaşıp hastanenin arkasına gitmiştim ve ordaki bankalardan birine oturdum.

Aradan bi 10 dakika geçmişti yanımda bi hareketlilik hissedince o tarafa dönünce kerem o suratsız Aras,annesi,babası ve ön tarafta çarptığım 4 çocuk vardı aslında çocuk demeye bin şahit ister bildiğiniz koskoca adamlara çocuk dedim herneyse.

Kerem bana doğru dönüp gözyaşlarımını silip konuştu. Tabi bu esnada Aras ve abileri bana nefret ve öfkeyle bakıyolardı sanki onlara bişey yaptım.

"Deniz iyi misin bak eyer kendini kötü hisediyosan gitmek zorunda değilsin biliyosun demi " Keremin konuşmasıyla ona döndüm ve gülümseyip ağlamayı kestim.

Şuan en son istediğim şey keremi üzmekti o yüzden gülümseyerek cevap verdim.

"İyim kerem sorun yok en azından onlar yok " Dedim kerem beni anlamıştı onlar derken şu üvey aileden bahsetiğimi.

Tam tekrar konuşucak ken abi tayfasından biri konuştu.

"Ne o iyi olmasaydın sevgilinin evine gidip ondamı kalcan sürtük" Dedi bana onu ima etti o çirkin sözü ima etti ben onlara naptımki bana üvey babam gibi davranıyolardı .

Ne bu ön yargı böyle sinirle o konuşan kişinin önüne gittim ve konuştum.

"1. sanane 2. benimle düzgün konuş ve son olarak 3. O benim arkadaşım abim ailem o benim laflarına dikat et" Dedim o kadar sinirle dir miş tiki beni.

"Emir oğlum düzgün konuş kardeşinle hadi arabalara eve gidelim orda oturur konuşuruz hadi çocuklar " Dedi demek o çok bilmiş insanın adı emir miş banane Aras ve abileri gidince hakan bey bana dönerek .

"Bak kızım senin için zor bişey biliyorum ama abilerini ve ikizin aras sana ön yargılı davrana bilirler çünkü o kız onlara çok kötü şeyler yaptı o yüzden onları anla olurmu kızım" Dedi hem şefkatle çıkan sesiyle .

"Bakın o kız onlara naptı bilmem ama her kez aynı olcak diye bişey yok bunu oğularunızın bilmesi gerk ama bana ters davranırlarsa bende alta kalmam cevabımı veririm" Dediğimde hakan bey gülümsedi.

Sonra kerem le vedalaştık arabalara binip evlerine doğru gitmeye başladık

.
.
.
.
.
.

Evlerine daha doğrusu resmen malikane gibi çok güzel bir villaya gelmiştik arabadan inip eve doğru ilerledim.

Kapıya gelince biyolojik abi lerde gelmiştik artık onlara biyolojik dicem haha.

Kapıyı çok tatlı bi teyze açtı ve konuşmaya başladı.

"Hoşgeldiniz efendim " Dedi sonra bana dönüp
"Sizde hoşgeldiniz yeni evinize deniz hanım" Dedi ben de yüzümü buruşturdum hanım ne ya.

"Şey teyze bana hanım deme hanım ne ya ben den yaşça büyüksün zaten deme sen bana hanım " Dedim biraz saçmalıyarak.

Tabi biyolojik ler bana şaşkınca bakıyodu onları hiç umursamadan Yeşim hanım ve hakan beyin peşin den salona girdik baya büyüktü ve güzeldi

Ben kendi yorgun olduğumu ve biraz düşünmek için kendi odamı sorunca Yeşim hanım 3. Kata çıkartıp bir odaya girdi bende peşin den girdim oda çok güzeldi ve gitarımda vardı.

Çok beyenmiştim Yeşim hanım odadan çıkınca odayı gezdim giyinme odasında baya kıyafet vardı aralarında benimkiler de vardı.

Demek eşyalarım benden önce gelmiş çok iyi bir aileye benziyorlar ama tanıdıkça anlicam.

Odayı gezmeyi bitirince kendimi çift kişilik yatağa atım ama lafıngelişi yoksa insan gibi yatım mazallah yaralarıma bişey olur kendimi atarsam.

Bakalım yarın okulda nasıl bi gün olucak ya da bana nasıl davranıcaklar bunları düşünürken.

Daha fazla dayanamayıp kendimi huzurlu uykunun kolarına bıraktım ilk defa o karanlık oda yerine aydınlık bi odada uyuyodum dayak yemeden .

Bu duygu çok güzeldi yaşasın şiddetsiz birgün olmuştu umarım beni severler tabi bende onlara alışa bilirim şu ön yargıları bi gitse ama anlamıyolar sanki her insan o kız gibi olucak.

Herneyse uykunun o yumuşak kolarına bıraktım kendimi.

Selllammm ☺

Diğer bölümde evi tanıtmayı düşünüyorum .

Beğenip yorum yapmayı unutmayın yazım yanlışım varsa kusura bakmayın ilk defa bi kitap yazıyorum .

Sanırım bu bölüm diğerlerinden kısa oldu biraz. 🙂

Karakterlere yorumlarınız varsa yazabilirsiniz aşağı isimlerini yazıyorum
                                 👇👇
Deniz kaya (karahan):

Hakan karahan:

Yeşim karahan:

Rüzgar karahan:

Yiğit karahan:

Çağatay karahan:

Emir karahan:

Emre karahan:

Aras karahan:

Ateş yılmaz:

Mert şimşek:

Berk uğurlu:

Damla yıldız:

Kerem çalışkan:

Murat kaya:

Yorumlarını cevaplamaya çalışcam enkısa sürede yeni bölümde görüşürüz

Görüşürüz💜🖤

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin