13.Bölüm(Kaçırılma)

2.9K 108 6
                                    

Medya'da:Deniz

Sabah çok iğrenç bir alarm sesiyle uyandım.

İyide ben alarm kurmam ki kesin yiğit abimin .

Gözlerimi açtığımda yiğit abim uyuyodu bende yatakta oturur pozisyona gelip komidinin üstünden yiğit abimin telefonunu alıp alarmı kapattım ve geri yerine koydum.

Tam tekrar yatacakken yiğit abimi uyandırmak geldi aklıma ya önemli bir iş için kur duysa bu alarmı bence uyandırayım.

Dedim ve yavaşça abime sorun döndüm.

"Abi yiğit abi" Dedim ve yanağını öptüm biraz kıpırdandı ama gözünü açmadı kesin uyandım sen görürsün şimdi.

"Napıgım yiğit abim uyanmıyo bende gider çağtay abime sarılır sonuçta en çok onu seviyorum"dediğim an abim gözlerini kocaman açıp bana sıkıca sarıldı.

" Asla vermem seni o çağtay bey'e gidemezsin hem ben uyandım bak uyandım "diğer saçmalayınca biraz kıkırdadım sonra abime bakarak konuştum.

" Şaka yaptım abi senin uyanık olduğunu biliyodum ve bende ulyanman için sana seslendim ama sen kalkmayınca şaka yaptım. Hem sen gitsene alarmın çaldı senin sen git ben uyucam "dediğimde abim gülerek bana döndüm.

" Sende okula gidiceksin küçük o yüzden kalk üstünü giyin aşağı anladınmı ben "dedi sahte bir ciddiyetle.

Bende dudaklarımı bükerek konuştum.
" Ama ben daha uyucam nolur uyuyayım lütfennn"dedim.

Sonuç hiç bir işe yaramadı hayatımda ilk defa bukadar çok yalvardım şuanda giyinme odam dayım ne giysem diğer düşünüyorum.

Ben yalvardıktan sonra abim beni kocana alıp banyoya götürüp yüzümü buz gibi suyla yıkadı ve beni giysi odama bırakıp gitti.

Biraz daha dolabımda gez indikten sonra aklımdakileri alıp üstüme geçirdim.

Sonra odamdan çıkıp asansöre bindim ve yemek odasına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra odamdan çıkıp asansöre bindim ve yemek odasına gittim.

İçeri girince herkes burdaydı hepsine rüzgar hariç herkeze günaydın dedim ve çağtay ve yiğit abimin ortasına oturdum.

Yiğit abi bana dönerek yanağımı öptü ve konuştu.

"Küçüğüm sencede eteğinin ve tişörtünün kumaşı eksik değilmi hadi sen gitte pantolon falan giyin" Dedi yok yaa hiçte uğraşamam zaten yarım saatte buluyorum ne giycem asla değiştirmem.

"Yoo abicim hiçte eksik değil bunun modeli böyle hem bak boyum uzun bacaklarımın nerdeyse hepsi görünmüyü üstümde de ceketim var yani hiç eksik değil bence abicim" Dedim benim hem sonda hemde başta abicim değince emre ve emri aynanda konuştu.

"Ne yani hepsini affetin abin olarak gördün bizi neden affetmedi " Diğer sorduklarında gülmek istedim aslında bugün akşam onları affet cektim ama şimdilik affetmedi sansınlar.

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin