10.Bölüm (Özür dilerim)

4.1K 152 12
                                    

Medya'da:Deniz ve Rüzgar

Sabah odamdaki konuşma sesleriyle uyandım ve dinlemeye başladım.

"Yaaa abi baksana nasılda sarılmışlar birbirlerine ahtapot gibi " Dedi emre ondan sonra çağtay konuştu.

"Şunları ayıralım birbirlerinden abi sonra ben yatıyım yanına " Dedi bilmiş bir şekilde.

Yok daha neler çatlayın kıskançlıktan sizi öyle kolay ef etmem biraz sürünün.

Dedim ve arasa birazdaha sarıldım.

"Eee ama yuh abi bakarmısın dahada sarılıyor ayıralım şuları yağ" Dedi emir küçük bir çocuk gibi.

"Saçmalamyın oğlum o onun ikizi elbet bir gün bizi de affedip böyle sarılıp yatıcak işte bizimde o yüzden kendimizi affetirmemiz gerk tamam mı? " Diğe sordu ay ne güzel konuştu ben diğerleride tamam dedikten sonra arasın sesini duydum.

"Offf abi sabah sabah bu ne gürültü bi uyutmadınız beee" Dedi sistemkar bir şekilde.

"Sus daha uyumak değiyor sarılmışsın kıza ahtapot gibi ayrıllan kardeşimden " Dedi az önce bu deli emir söz vermemiş miydi yalancı.

"Senin kardeşin de benimde ikizim bikere hem o beni affeti sizi daha affetmedi yanı kimle yatıp yatmicana karışamazsınız " Dedi ciddi bi sesle .

Eğer biraz daha gözlerimi açmaz sam bunlar birbirlerini çiğ çiğ yer Allah korusun.

Gözlerimi açınca hepsi sırttarak bana bakmaya başladı acaba şuan çok çirkin olduklarını biliyorlarmı bence bida 32 diş sırıtmamalı bunlar .

"Nee ne bakıyosunuz öyle 32 diş sırıtarak ayımı oynuyo " Dedim.

"Küçüğüm biz senin abiniz ister bakarız ister severiz " Dedi bilmiş emre bey

"Pardon da benim nerem küçük 1.75 boyum koçum asıl sen kendine bak yaklaşık aramızda 10 santim vardır. En kötüsüde ne biliyomusun senin uzman bu saatten sonra durur ama ben uzarım koçum yanı bence sen küçüksün bida düşünmeden konuşma " Oha nakadar uzun konuştum beee kendime inanamıyorum.

"Yuh citten boyun 1.75 mi " Diğe sordu.

"Evet ne var bunda şaşırıcak ve artık odamdan çıkın üstümü giyinip gelirim ben " Dedim.
Hepsi sırayla odadan çıktıktan sonra banyoya gidip kısa bi duş aldıktan sonra sırtıma kremini sürdüm nerdeyse iple imiş ama yinede izleri vardı.

Banyodan çıktıktan sonra giysi odama girdim ve üstüme gözüme çarpan bi kendini alıp giydim . Ona göre de konverslerimi giydim ayağıma.

Telefonumuda ceketimin cebine koyup aşağı yemek odasına girdim herkesle günaydınlaituk tabi rüzgar hariç herkesle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumuda ceketimin cebine koyup aşağı yemek odasına girdim herkesle günaydınlaituk tabi rüzgar hariç herkesle.

Bu sefer aras ve çağtayın yanı boş olduğu için oraya oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım aradan bir 10 dakka geçtikten sonra aras konuştu.

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin